חפש מאמרים:
שלום אורח
21.10.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שצריך לדעת על שליחויות

העברת הודעות ומסרים באופן אישי היא פעולה אנושית עם שורשים היסטוריים מעניינים. במאמר הבא נבין מתי זה התחיל, איך התפתח הענף ומדוע יש בו צורך גם היום

מאז ומעולם ניסו בני אדם לשפר את התקשורת ביניהם. תקשורת היא בין האמצעים המייחדים את האדם מהחיה, ומה שהפך אותו לשליט כמעט יחיד ובלעדי בכדור הארץ. יחד עם זאת, מעניין לעקוב אחר השורשים ההיסטוריים של הפעולות השונות. בראש סדר העדיפויות כדאי להציב את הנושא של העברת הודעות ומסרים. זו פעולה קריטית וחיונית עם שורה ארוכה של יתרונות:

א. התראה בפני סכנות – בני אדם משתמשים בשיטות שונות כדי להעביר הודעות ומסרים על סכנות קרבות. הודעות מן הסוג הזה תורמות ליכולת ההישרדות של האדם בקבוצות קטנות וגדולות. ללא התראה בפני סכנות לא יכול האדם להתמודד עם איתני הטבע או תופעות בלתי רצויות אחרות.

ב. ארגון וסדר – גם ברמה הבירוקרטית ניתן לראות כיצד העברה מסודרת של הודעות ומסרים תורמת לארגון. קשה לתאר את החיים בקבוצות גדולות ללא שירותי דואר. הארגון והסדר מאפשרים לבני אדם למצות את הפוטנציאל שלהם ולהחזיק בכוח רב.

ג. מתן תגמול והעברת כספים – כל משק כלכלי תלוי במידה כזו או אחרת בשליחויות. זו הפעולה העיקרית המאפשרת את מתן התגמול והעברת הכספים. באמצעות העברה של הודעות ומסרים ניתן לשלם משכורות ולוודא כי העוסקים במלאכה מקבלים את התמורה שלהם.

מתי הכל התחיל?

השימוש ברצים היה נפוץ בעת העתיקה ובימי הביניים. רוב השימוש נעשה על בסיס הליכה רגלית או רכיבה על חמורים וסוסים, למרחקים קצרים יחסית. עם התפתחות מערכות הדואר צומצם השימוש הבסיס ברצים והחלה לפעול רשת תקשורת והובלות בינלאומית. רשת זו שימשה עבור העברת חפצים כמו גם חפצים נושאי מידע:

· גלויות

· מכתבים

· מברקים

· ספרים

· מזכרים

במשך תקופת ימי הביניים היה שירות הדואר מיועד לראשי המדינות בלבד, אך במאה ה-11 החל השימוש הכללי ביוני דואר. בתחילת המאה ה-16 אורגן שירות דואר בין מדינות וכעבור מספר שנים ניהלו משפחות עשירות שליחויות ושירותי דואר ברחבי אירופה. יש גם עדויות היסטוריות לשימוש ברשת הדואר באימפריה המונגולית של ג'ינגס חאן, עוד לפני התגבשות יבשת אירופה המודרנית.

למה אנחנו צריכים את זה?

רוב היתרונות המסורתיים של שליחויות נשמרים גם היום. למרות שקשה לראות העברת הודעות ומסרים באופן אישי לטובת התראה בפני סכנות או שמירה על סדר וארגון, עדיין מדובר על חלק בלתי נפרד מהתקשורת בין בני אדם. אנו זקוקים לשירות הזה כדי להעביר הודעות מיידיות וברמה גבוהה של אבטחה. זו הדרך היחידה העומדת לרשותנו לצורך שמירה על תקשורת וללא תלות באמצעים טכנולוגיים. זו גם הסיבה להישרדות השירות לאורך השנים וההיסטוריה.

עורך:  צוות הוריקן שליחויות

 



תגיות המאמר: שליחויות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פיטוסי מאמר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיטוסי מרדכי

מאת: פיטוסי מרדכיעסקים - כללי11/05/152273 צפיות
חיפה מארחת מספר גדול מאוד של חברות, תאגידים, ארגונים וגופים עסקיים וכולם ללא יוצא מן הכלל משתמשים בשירותי ניקיון. מצד שני, רק מעט יודעים כיצד לבחור חברת ניקיון בחיפה.

מאת: פיטוסי מרדכיבניין ואחזקה - כללי25/11/143848 צפיות
מנופים הם חלק בלתי נפרד ממתקני ההרמה השונים אשר אנחנו יכולים למצוא היום. המנופים יכולים לשמש להרמה של סחורה או של בני אדם וכל מנוף יכול לבצע עבודה בנתוני משקל וגובה שונים מעט. החשוב ביותר הוא לבחור את סוג המנוף המתאים לכל עבודה. הנתונים השונים אותם יש לבחון כאשר בוחנים את הסוגים השונים של המנופים הם סביבת העבודה וכיצד יש לעבוד בה, גובה העבודה הנדרשת ואופי העבודה אשר תתבצע בעזרת המנוף.

מאת: פיטוסי מרדכירכב24/11/142307 צפיות
מה משפיע על האיכות של הנסיעה שלכם? בכל מגזיני הרכב, כמובן נכנסים באופן כמעט מידי להגדרות טכניות מסובכות יחסית. הם חשובים וקריטיים ותמיד חובה לבדוק אותם, אבל העניין הוא שאלו באמת הקריטריונים שרוב האנשים באמת בודקים, מבלי שהם שמים לב לעוד כמהד ברים אחרים שמשפיעים על איכות הנסיעה שלהם.

מאת: פיטוסי מרדכיעסקים - כללי20/07/142516 צפיות
אתם וודאי יודעים ומכירים היטב את כל היתרונות בהתקנה של תריסים חשמליים. התריסים החשמליים הם שמאפשרים לכם ליהנות משליטה מושלמת על רמת הכניסה של האור לתוך החדר, והם מאפשרים לעשות זאת בצורה נוחה ופשוטה, עם מנגנון אוטומטי, שמאפשר לכם שליטה מדויקת. עם זאת, מאחר שמדובר על מכשיר חשמלי, היא שאפשר שהוא התקלקל לכם. מבחינה זו, עליכם למהר ולהזמין שירות של תיקון תריסים חשמליים, או לנסות לתקן את הבעיה בעצמכם. אבל מתי משתמשים בכל פתרון? מהן התקלות הנפוצות? ואיך תדעו שיש בעיה בעצם?

מאת: פיטוסי מרדכיאירועים וחתונות – כללי22/04/142686 צפיות
סידורי פרחים נועדו על מנת להוסיף נופך טבעי ומרענן אל אירועים. הסידורים הופכים אירוע שגרתי לחוויה בלתי נשכחת, הן עבור האורחים והמוזמנים, והן עבור החוגגים בעצמם. בעזרת הסידורים ניתן ליצור הרמוניה בין העיצוב הכללי של המקום, החלל הפנימי והחיצוני והאופי של האירוע.

מאת: פיטוסי מרדכיתעשייה20/03/142853 צפיות
מה זה עיבוד שבבי? זה נשמע כמו משהו חייזרי אך למעשה מדובר במשהו די נפוץ ורחב. כנסו למאמר וגלו במה מדובר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/19403 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18266 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: תמריץ לעסקיםעסקים קטנים ובינוניים05/01/18429 צפיות
המאמר מפרט מגוון תמריצים ודרכים לקידום המכירות של חנויות פרטיות במרחב הקמעונאי.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17728 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17624 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17769 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica