חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוסר אושר זוגי, להרגיש טוב לבד, חיי רווקות מאושרים, להרגיש טוב בזוגיות, חיסרון זוגי, מחפשת זוגיות, זוגיות טוב או רע, קשרים רגשיים, ביחד או לבד, לבד או

חוסר אושר זוגי,להרגיש טוב לבד, חיי רווקות מאושרים, להרגיש טוב בזוגיות, חיסרון זוגי, מחפשתזוגיות, זוגיות טוב או רע, קשרים רגשיים, ביחד או לבד, לבד או ביחד, רווקות מאושרת,ביחד או לחוד

ש: למה אניבאתי להגיד רבים אבל למה אני חושבת שחסרה לי זוגיות?

אליעד: כיחסרה לך זוגיות.

ש: זההכל?

אליעד:כן.

ש: לא.

אליעד: אוליכן.

ש: לא כי ישדרך להיות שלם עם עצמך גם בלי זוגיות

אליעד: באמתאז למה את לא שלמה עם עצמך בלי זוגיות?

ש: כי עוד לאהגעתי.

אליעד: אתבטוחה שיש דרך להיות שלמה עם עצמך בלי זוגיות?

ש: לגמרי.

אליעד: כןהתנסית בדרך הזאת?

ש:התחלתי.

אליעד: אז אתשלמה עם עצמך בלי זוגיות?

ש: שאלהקשה.

אליעד: אתלפני שניה אמרת שחסר לך זוגיות, מה התשובה אם כן אז אין שאלה אם לא אז איך את בטוחהשיש דרך.

ש: מרגיש לישאדם הוא שלם הביאו אותו כשהוא היה תינוק לבד שהוא חולם הוא לא חולם בזוג אז אנימנסה להבין כאילו למה אני תקועה עם הקטע הזה.

אליעד: אז עודפעם מה מהות השאלה?

ש: מהות השאלהאיך להפסיק לחשוב שבלי זוגיות אתה לא מושלם.

אליעד: מההאמת האם באמת בלי זוגיות את לא מושלמת אם כן ותגלי שזאת האמת אז אין שאלה ואם לאוהאמת היא שבלי זוגיות את לא מושלמת אז אני לא יכול לעזור לך כי האמת היא שאת לאמושלמת, סתם לא שאני לא יכול אני לא רוצה.

ש: מלכתחילהאני לא מושלמת זה בסדר אני מבינה את זה.

אליעד: נו אזמה את רוצה?

ש: אני רוצהלהרגיש שלמות גם בלי זוגיות.

אליעד: אזתרגישי שלמות בלי זוגיות.

ש: אני עוד לאמרגישה את זה.

אליעד: אזתתחילי להרגיש.

ש: זאת עבודהקשה, מה אתה חושב זה להפוך את כל מה שגדלת עליו.

אליעד: אזתהפכי.

ש: אבל אז אניאהיה כאילו מכוונת למקום הזה.

אליעד: מה רעבזה אז תכווני.

ש: לארוצה.

אליעד: למהלא?

ש: כי אני לארוצה.

אליעד: מה אתלא רוצה?

ש: לא רוצהלהיות לבד.

אליעד: למהלא, תראי בקבר את הולכת להיות לבד?

ש: כן.

אליעד: זאתאומרת תחנה סופית בכל מקרה לבד, מה אכפת לך כמה אנשים ילכו איתך בדרך?

ש: אז להתאמןמעכשיו?

אליעד: כן יקלעליך יותר את הפרידה שבסוף שזה נכון גם בן אדם שהולך למות חלק מהקשיים שלו זהההיפרדות הרגשית שלו מאנשים שהוא מכיר ואם את תהיי בודדה את אומרת "אני בכל מקרה לאמפספסת פה את החברים" אין לך חברים.

ש: איןחברים.

אליעד: לא אנירק אומר שזה באמת נכון כי חלק מהקושי של הפחד למות זה הפחד לאבד את החברים נגידמשפחה חברים.

ש: את הילדיםאו את, כן.

אליעד: משפחהילדים חברים או אנשים הקרובים לך אז אם מעכשיו תהיי לבד יהיה לך יותר קל למות.

ש: או זקוקיםלך.

אליעד: שאתהחושב שהם זקוקים לך.

ש: הם לאזקוקים לי?

אליעד: זקוקיםלך.

ש: הם לא?

אליעד: הםזקוקים ברור, למה את חושבת שאם תמותי שהילדים שלך ימותו כי הם זקוקים לך איך הםיכולים לחיות בלעדייך, יש לי שאלה ההורים שלך חיים ההורים שלהם חיים, סבתא שלך חייההיא הולכת למות מתישהו את יודעת למה כי היא זקוקה לאמא שלה והיא לא יכולה לחיותבלעדיה אז היא גם עוזבת, טוב בואי נחזור להתחלה.

ש: למההתכוונת פספסתי אותך במשהו.

אליעד: שהיאבכל מקרה תמות מה הם זקוקים לך, הם זקוקים לך למה בכל מקרה הם ימותו אף אחד לא עוזבאותך בשום דבר זאת הכוונה, זקוקים לך למה לצורכי הישרדות הרי בכל מקרה הם ישרדובלעדייך ואם לא הם בכל מקרה ימותו גם איתך אז זה לא משנה איך זה מביא את זה כי הםלא באמת זקוקים לך הם כאילו זקוקים לך אבל הם לא באמת זקוקים לך. טוב בואי מהתחלהמה הסיפור שלך מה אמרנו "למה אני מרגישה"?

ש: אני רוצהלהרגיש שלמה גם בלי זוגיות.

אליעד: האםאפשר להרגיש שלמה בלי זוגיות.

ש: זה דורשעבודה.

אליעד: אזתעבדי דורש עבודה למה להגיע למצב שתהיי שלמה בלי זוגיות?

ש: דורש עבודהלהגיע למצב שאתה שלם מבפנים בכל סיטואציה.

אליעד: יפה זהיותר מדויק כי להגיד "אני רוצה להיות שלמה בלי זוגיות" לא יעבוד לך אין אפשרותלהיות שלם בדבר ספציפי, לא משנה מה תעשי את לא יכולה להיות שלמה במצב X או שאת שלמהתמיד או שאת אף פעם לא שלמה עם עצמך. את הבנת את זה, מה הבנת?

ש: שאין להיותשלם בדבר ספציפי או שאני שלמה תמיד.

אליעד: היההווה ויהיה בכל צורה מצב רגש תחושה, היה לא היה יש אין לפני אחרי.

ש: אז איךמגיעים לזה?

אליעד: רגע אושאת אף פעם לא שלמה במאה אחוז תמיד זה עולה יורד בא הולך פחות או יותר.

ש: ויש את זהויש את זה באותה מידה.

אליעד: ישבעיקרון שתי אפשרויות פה בראש 1. שאת מבדילה בין מה שיש למה שאין ואז את אף פעם לאיכולה להיות שלמה עם שום דבר 2. שאת לא מבדילה בין מה שיש למה שאין ואז את לא צריכהלהיות שלמה עם שום דבר. את הבנת מה אמרתי?

ש: בסוף שאנילא מבדילה בין מה שיש למה שאין.

אליעד: 1. שפהאת מבדילה בין מה שיש למה שאין "יש אין, אין יש" וואלה שום דבר לא מושלם תמיד איןמשהו תמיד יש משהו מיותר אין משהו שחסר, לא משנה יש ואין. יש פה אופציה של "וואלהלא מבדילה בין מה שיש למה שאין" ואם את באמת לא מבדילה בין מה שיש למה שאין.

ש: נגיד ישנקודה שאני מבינה שגם יש לי וגם אין לי ושזה לא מושלם.

אליעד: לא זאתלא זאת הנקודה, שאת לא מבדילה בין מה שיש ומה שאין את לא מבדילה בין שום דבר לשוםדבר בשום נושא בשום הקשר.

ש: ואז הכלשלם?

אליעד: ואז לאצריך שיהיה שלם אין שום חיסרון, אם אין הבדל מה שייך להגיד שלם או חסר, אם אין הבדלבין שלם לחסר את רואה פה מה את רואה פה?

ש: כוס.

אליעד: כוס מהאת רואה פה חדר מה יותר גדול?

ש: החדר.

אליעד: יפההכוס היא חלק מהחדר, עכשיו החדר הוא חלק מהעולם העולם הוא חלק מהיקום היקום חלקמהאינסוף, עכשיו מה שלם האינסוף מה חסר הכוס. אם במוח שלך איכשהו תצליחי להגיע למצבשאת לא מבדילה בין הכוס לחדר לעולם, לכדור הארץ ליקום שכשאת מסתכלת על הכוס את רואהאת כל המציאות כולה וכשאת מסתכלת על כל המציאות כולה את רואה את כוס.

אם תצליחילהגיע למצב שאת לא מבדילה בין מביאים לך כוס למביאים לך את כל המציאות כולה אז איןהבדל כבר אז מה שייך להגיד חסר מול שלם, המציאות היא סך כל הדברים כל אחד מהדבריםהוא חסר את שאר הדברים. עכשיו אם את מגיעה למצב שאין לך הבדל בין סך כל הכסף לשקלשאם מביאים לך שקל זה כאילו הביאו לך את כל הכסף, אם יביאו לך את כל הכסף זה כאילוהביאו לך שקל שזה שני הצדדים זה לא שתמיד תחשבי הכל שגם אם יביאו לך הכל זה כאילוהביאו לך שקל, לא משנה זה משהו לא הגיוני אוקי.

ש: השאלה אםאני רוצה לקבל את זה ולחיות ככה.

אליעד: איןאחר כך את השאלה לחיות ככה נגמרה השאלה "איך אני רוצה לחיות" אם את מגיעה לזה קיבלתפטור מהשאלה "איך אני רוצה לחיות", אם הגעת לזה השאלה "איך אני רוצה לחיות, איך אנימעדיפה לחיות, מה טוב לי מה רע לי, מה יהיה לי מה לא יהיה לי, מה היה לי מה אין לימה יש לי" השאלות האלה נעלמות, אין לך יותר את הדילמה של "מה יהיה לי, אני בסדר אנילא בסדר" אין את זה יותר.

ש: אז מהידחוף קדימה?

אליעד: איןיותר את השאלה מה ידחוף קדימה אין יותר שום שאלה בשום תחום, את בכוח רוצה לסבול אנימסביר לך אין שום סבל לא חסר לך כלום את אומרת "אני לא רוצה ששום דבר יקדם אותיקדימה מבחינתי להישאר פה" ובזה נגמר העניין.

ש: אפשרלהזדכות וללכת ובזה נגמר הסיפור.

אליעד: לאצריך ללכת גם כן, לא צריך לא להזדכות ולא ללכת זה טוב איך שזה עכשיו.

ש: אז אני לאקיימת.

אליעד: נכוןראית איזה פשוט.

ש: לא מתאיםלי.

אליעד: למה לאאת רוצה להישאר פה בכוח יש מחיר שצריך לשלם.

ש: מההמחיר?

אליעד: שאת לאשלמה עם שום דבר כגון לדוגמא שאת לא שלמה עם זה שאת לא בזוגיות אם תהיי בזוגיות אזלא תהיי שלמה שאת בזוגיות, נכון איך אני יודע כי עובדה שאת לא בזוגיות כי אם הייתחושבת שבזוגיות תהיי שלמה עכשיו היית בזוגיות אבל את אומרת "לא בזוגיות אני לא שלמהכי חסר לי את הפריבילגיה של הלבד" בשניהם את לא שלמה עם עצמך אבל מה את מקבלתבתמורה שאת יודעת שאת קיימת כי את מרגישה משהו. מה את מבינה?

ש: שזה בעצםאם אני מבינה נכון.

אליעד: אוקישמה תסבירי.

ש: שהוא מנהלאת המשחק פה של יחסים של "יש אין, מה כמה" ובעצם אין כלום, זאת אומרת הוא אם הואקיים אז הכל קיים ואני יכולה באותה שאלה גם להגיד שהוא לא קיים ואין כלום אז איןבאמת כלום.

אליעד: ואזהוא גם לא צריך להיות קיים.

ש: כן אנימחליטה פשוט בהחלטה איפה אני בוחרת להיות אם אני בוחרת לא להיות, אם אני בוחרתלהיות.

אליעד: עכשיומתחיל המשחק, סתם הוא לא מתחיל את כבר באמצע. זה כמו נגיד אלה שהם נמצאים במנהרותהתת קרקעיות הם הולכים לאיפשהו ואז הם יוצאים הם רואים פתאום איזה משאית דוהרת, אתהלא יוצא בצד ועכשיו אתה אומר בא נראה איפה אני כשאת יוצא למשחק המשאיות דוהרות אתהבאמצע כביש מהיר אתה צריך לראות אתה כבר באמצע משחק. ברגע שאתה מבדיל בין מה שישלמה שאין, ברגע שאתה מבדיל בין "יש לי אין לי, טוב לי לא טוב לי" ואז אתה מתחיללהבדיל אתה כבר באמצע קרב עכשיו אתה צריך להתכופף להתגונן להיפגע וכל הסיפור. טובעכשיו אני אשאל אותך שאלה למה את מרגישה שחסרה לך זוגיות מה התשובה?

ש: זה חיסרוןשיש זאת אומרת אני רוצה זוגיות.

אליעד: אז מהעושים כדי להרגיש טוב גם בלי זוגיות ושלמות?

ש: זהבונוס.

אליעד: מהבונוס?

ש: הזוגיותאני הופכת אותה לבונוס.

אליעד: לאפשריולא למחויב כן אבל עדיין את רוצה אותה אז את לא יכולה להרגיש שלמות בלעדיה.

ש: אז מהעושים?

אליעד: כי אםבן אדם אומר "נכון שזה רק קצפת אבל אני רוצה את הקצפת, למה לא שמו קצפת", נכון גםעל הקצפת את אומרת למה לא שמו קצפת למה הוא לא שם יותר קצפת, אמת "אז מה אם זה קצפתאבל למה הוא לא שם יותר הוא לא יכל לשים יותר קצפת, למה לא פיזרו מלמעלה עוד משהואבל זה רק קצפת, לא אף...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד מאמן אישי לחיים, מומחה, תת מודע, אימוןעיסקי, ביחד או לחוד, לבד או ביחד, חיי רווקות, לחוד או ביחד, למכור, בזוגיות ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205518 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194047 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173134 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173126 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162644 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162374 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica