חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פחד מהופעות בבית משפט, פחד להופיע בפני שופט, פחד להופיע בבית משפט, חרדת קהל, פחד קהל, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, התמודדות עם פחדים, התמודדות עם חרדות, ל

פחד מהופעות בביתמשפט, פחד להופיע בפני שופט, פחד להופיע בבית משפט, חרדת קהל, פחד קהל, טיפולבחרדה, טיפול בפחד, התמודדות עם פחדים, התמודדות עם חרדות, לחץ בבית משפט, עורכידין,

אנחנו מדבריםעל פחד קהל, אוקי אז אנחנו מדברים עלייך באופן ספציפי שאת רוצה לשיר ואת חושבת.

ש: לא לשיראין לי בעיה.

אליעד: לא מולקהל?

ש: אבל לאלדבר.

אליעד: אהלדבר.

ש: לשיר אנייכולה נהדר.

אליעד: הבנתיאוקי אז לדוגמא נגיד אומרים לך "תשירי" את עולה לשם, אומרים לך "תני איזה נאום קצר"ישר זה.

ש:רועדות.

אליעד:הברכיים, יפה אז בואי ננסה להבין ממה את מפחדת, עכשיו תסתכלי לא למה את מפחדת מהקרה לך בהיסטוריה "האמא שלי" לא, עכשיו בואי ניתן יש לך סיטואציה שאת יכולה לתת לילדוגמא?

ש: בא נגידלמשל עכשיו אני לקראת משפט, אני במשפטים עכשיו אתה רואה את השופטת או שאתה רואה אתהעורכי דין שהשניים לוקחים והם לוקחים עורכי דין ככה.

אליעד: אבל זהלא פחד את פשוט מפחדת מהבין משפט.

ש: לא פחד קהלזה חוץ מזה אני טיפוס שיש לי הרבה מידע של כל מיני דברים, אני ניסיתי כמה פעמים זהחוץ מזה אני אומרת לך אז אני רוצה להגיד דברים פשוט אני.

אליעד:משתתקת?

ש: משתתקתמגמגמת אני לא יודעת איך להגדיר את זה דרך אגב להגיד לך שבעבר שלי הרחוק אני גמגמתיבצורה חבל על הזמן ומאיפה זה בא זה בא מהאבא התוקפני שהיה לו עסקים עשרה ילדים"ותעשו לי טובה שקט, את הכי קטנה תשתקי" ואם דיברתי.

אליעד: אזמרוב פחד התחלת לגמגם.

ש: יפה אז אםלמשל רציתי איזה דבר דבילי מבית ספר שביקשו, "תעזבי אותי מהשטויות האלה אל תיקחי אתזה" כאילו העסקים הגדולים היו חשובים וכל הבית ספר עם כל.

אליעד: ואת לאחשובה.

ש1: כן אז זהנהיה לי פחד.

ש2: אני שואלאת עצמי עכשיו כשסיפרת את כל הדברים האלה מה היה קורה אם לה היה לך.

אליעד: מה היהקורה מה, מה אתה עכשיו מסבך דברים תסביר לי מה.

ש: מה היהקורה מה?

אליעד: לא,הוא לא מעניין, הוא מספר לך איזה פחדים יש לו בראש אבל עכשיו זה לא מעניין אותםפחדים שלו מדברים על הפחדים שלך.

ש: למה זה כןמעניין אולי זה.

אליעד: לא אחרכך בשביל זה יש הפסקה אחר כך בהפסקה תגידי לו "ממה אתה מפחד" הוא יספר לך גם כן,אוקי עכשיו אני איתך יש לך דוגמא?

ש: לא אז תשמעעוד לא גמרתי אז מזה זה התחיל הבן זוג שאתה אומר "רגע אבא היה תוקפני אז זה אז תיקחאת השקט" אתה לוקח את השקט אבל הוא למעשה כלפי חוץ שקט אבל בפנים פצצת אטום.

אליעד: טוב זהסיפורים בואי נתקדם לסוף.

ש: לא אז מהשאני רוצה להסביר לך אז אחר כך אתה לוקח עורכי דין אתה אומר "הוא נראה לי תוקפן"אבל אתה רוצה ליצור איתו קשר בכלל הוא משחק לך כאילו אתה דפוק אתה לא מבין כלום"אני מבין" ובסוף מפיל אותך יופי כי אתה לא מבין אז אין תקשורת בכלל, אתה מבין אותיאו לא?

אליעד: אנימבין אני אפילו יכול לחזור, לחזור לך להגיד לך מה אמרת שתראי שהבנתי.

ש: לא אזתקשיב למה שאני רוצה להגיד לך אז מה שקורה שעכשיו אני לקראת משפטים ושתי הייצוגיםשל האחרים לקחו עורכי דין חבל על הזמן, אז מה אני אמרתי "תשמעו קצב שהיה לו את כלהבלגאן" סליחה שאני זה אמיר וציון ואת כל אלה.

אליעד:ונפל.

ש: והיא לקחהככה זה לא משנה מי אתה לוקח.

אליעד: השאלהמי צודק.

ש: מה שנאמרהוכחות.

אליעד: מהתכלס.

ש: תכלס.

אליעד: והשאלהמי שיחד את השופט קודם.

ש: לא אז אניאומרת לך אבל היו כאלה.

אליעד:מסכים.

ש: לא תקשיבלי אז מה שקורה שאני אומרת בוא נא קיבינימט יש לך את כל ההוכחות ויש לך את הכלוהאלה מביאים לך כוחניים כאלה שההוא שיודע שאני מכוח אני בכלל מקבלת שיתוק, אניאומרת תשמע מה קרה אתה צריך להביא כוח או שאתה צריך להביא הוכחות, אתה מבין אתהשאלה?

אליעד: אנימבין ואני אתן לך את התשובה.

ש: ואז אתהנכנס ללחץ אז אני אומרת רגע אז אולי העורך דין הזה לא טוב אז ניקח את זה, אתה לוקחאת זה אתה רואה אין לך תקשורת איתו יש לו תקשורת עם המנגד עמיתך לא, אתה מבין מהשקורה פה?

אליעד:הבנתי.

ש: יפה זה איךיקראו לזה פחד קהל פחד אנושי, חוסר ביטחון אין לי מושג מה זה מאיפה זה בא.

אליעד: אניאגיד לך מאיפה זה בא, את חכמה קודם כל אני אסביר מה אמרת.

ש: אני מרגישהשאני חכמה כן חוץ ממה יש לי.

אליעד: חכי עדהסוף תכף יבוא גם "הלא חכמה".

ש: אין בעיהזה הציון שאתה נותן.

אליעד: סתםרגע בסדר שניה, קודם כל מה שאמרת דוגמא ברמת הסיטואציה יש לך משפט את יודעת שהאמתלצדך "הנה קיר אני צודקת" ואת רועדת כי שמה יש פילים אבל את אומרת "מה אכפת לימהפילים", אבל את אומרת "אם אני יודעת שיש פה קיר למה אני מפחדת מזה שהמשוגעים האלהאומרים שאין קיר" זאת מהות השאלה, לא קשור לפחד קהל זה נושא אחר. את פשוט חכמה אבלאת לא יודעת שאת חכמה ולא מספיק חכמה, אני אסביר לך בדיוק מה אני מתכוון, את חכמהשאת יודעת את האמת את אומרת "האמת היא שיש קיר זאת האמת" אבל מה שקורה בתת מודע שלךשאת יודעת שבית המשפט לא בהכרח יפסוק לפי מה האמת "ומאוד יכול להיות שלמרות שהאמתלצידי אף על פי כן הם ירמו אותו או שהוא ירמה את עצמו, או שיש לו עניין אישי עםהעורך דין או שקומבינה מניפולציה" ויעשו איזה ככה ואת פושעת", את אומרת "איך אניפושעת אבל זאת האמת".

אז זאת אומרתשאם היית בטוחה בוודאות שבית משפט הולך לפסוק את האמת אז היית רגועה כי את אומרת"אני אפילו לא צריכה עורך דין אם אני יודעת שהאמת לצידי ואני יודעת שהשופט הואמכונת אמת אנושית והוא פוסק רק מה האמת אז אני אומרת לעורך דין עזוב אתה מיותר אניאבוא לבד, אני אסביר מה היה ויראו שמבלבלים את המוח" אבל מה שקורה שהשופט הוא חציקוקו חצי נורמאלי והעורכי דין האלה נוכלים ונוכלים מכיוון אחר, וכולם מרמים את כולםוכולם רוצים את הכסף שלך או אלה ואלה וגם אלה. עכשיו אז את לא מפחדת בגלל שאת לאצודקת את מפחדת בגלל שאת אומרת "יש אפשרות שהשופט יפסוק פסק דין שקר" זאת מהות הפחדכי הם ירמו אותו כי עשו מניפולציה, כי יפלילו אותך כי משהו.

ש: יפה לא אניאגיד לך את הסיטואציה.

אליעד: רק אבלבלי שמות או משהו.

ש: לא אניאגיד לך את הסיטואציה למשל העורך דין שהיה להם מת נפטר, קיבל את המחלה נפטר הביאועוד אחד חבל על הזמן שאלתי עליו זה אין, עכשיו איך הולך המשפט שופטת חדשה רוסיה לאמשנה שופטת עדינה מאוד, עכשיו הם כוחניים.

אליעד: יכוללהיות שהיא רק נראית עדינה דרך אגב.

ש: לא אנירואה שהיא מתנהגת אחרת, אני רואה לא מנחשת אז עכשיו העורכי דין שלי מדברים בשקטהעורכי דין שלו מדברים בקול ואז אתה רואה שהיא "כן מה יש לך עוד להוסיף", פשוט הואמהצד שלי רוצה להגיד כך וכך אז הוא לא רוצה שהיא תשמע אז הוא אומר "רק רגע יש לימשהו להוסיף אני כאן".

אליעד: מי אמרהעורך דין שלך?

ש: שלהם.

אליעד: שלהםאוקי.

ש: ואז אנימצליחה "רק רגע אפשר שתשתקו קצת תתנו פה לדבר" אז השופט אומר "סליחה אני מנהל פה אתהמשפט", "אבל יפה אבל תתנו" ופשוט המשפט ניכר שפה הם בקושי דיברו והם דיברו כלהזמן, עכשיו זה היה עם השופט הקודם עכשיו שאלתי על זה הטוב עוד יותר גרוע ממנו,"תשמעו הדברים ברורים שיש כמו פה פרח" עכשיו מה שצריך זה אותה שופטת שהיא תנהל אתזה יותר נכון.

אליעד: יש אחדמעורכי הדין לא זוכר עכשיו את השם שלו שהוא אמר שכשבא אליו מישהו לא אכפת לו מההאמת אכפת לו מה הוא יכול לספר לשופט ולא משנה מה האמת נגיד שיש פה פרח.

ש: זאת השאלהשהמפשט זה לא לפי אמת.

אליעד: נכוןרק עכשיו גילית את זה.

ש: אז יפה אזמה לעשות.

אליעד: רגעהוא הצהיר בפירוש אמר יש על זה אפילו מאמר באתר "עורכי דין לא מחפשים את האמת שלהלקוח" זה השם של המאמר, בכל מקרה אז הוא אומר "תראה אני לא אכפת לי אם רצחת או לא,מעניין אותי איך אני יכול להוכיח שלא רצחת מבחינתי יכול להיות שרצחת, אפשר להחביאאת הגופה איפשהו שלא ידעו? אז אתה לא תצא זכאי, זה לא משנה מה עשית משנה מה נוכיח".עכשיו בית משפט לא עובד לפי מה האמת, אמת זה בעולם האמת וגם אז לא בטוח שתדעי מההאמת כרגע פה זה עובד לפי מי הצליח לשקר יותר את השופט.

ש: יפה בדיוקאמרת נכון.

אליעד: נכוןואם שמה הם נובחים יותר חזק והוא נובח יותר חלש והשופט הוא יש לו קשיים משמיעה והואלא שומע את החלש הוא שומע את החזק והוא מפחד אז הוא אומר "נכון", עכשיו אז האמת היאלצידך וזה לא שאין שום משמעות לאמת אבל מצד שני אז זאת אומרת הפחד שלך הוא פחדאמיתי כאילו את אומרת "אבל איך יכול להיות אבל אם אני צודקת למה אני מפחדת" כי ישאת הפוטנציאל ואת האפשרות שיהיה רע.

ש: מקסיםהגדרת נכון מאוד אז יש לי פחד אמיתי או לא?

אליעד: אזקודם כל הפחד שלך הוא לא פרנויה והוא לא פוביה והוא לא כלום, פחד רציונלי לגמרי אתמודעת לכך שהאמת לא תמיד יוצאת לאור ואת לא מפחדת בגלל שהאמת לא לצידך את מפחדתבגלל שהאמת לא תצא לאור, אז מה הפתרון?

ש: למרות שישלך אמיתות על נייר כתוב שחור על גבי לבן ואז מה לעשות.

אליעד:ולפעמים זורקים חפים מפשע לכלא ולפעמים את הפושעים מוציאים מהכלא אומרים שהם חפיםמפשע?

ש: כן.

אליעד: הנה זההעולם.

ש: אז מה אניצריכה לעשות?

אליעד: מה שאתצריכה לעשות זה קודם כל להבין שהפחד שלך הוא מוצדק, עכשיו ברמה המעשית תנסי להדגישכמה שיותר את האמת שהיא לצידך לפי טענתך וברמה הנפשית שלך פשוט תביני שזה החייםואין לזה פתרון.

ש: זאת אומרתאכלת אותה כמו שאומרים.

אליעד: לאבטוח אכלת אותה בזה שיש אפשרות שתידפק, לא אכלת אותה עוד לא פסקו לרעתך אכלת אותהבזה שאת בעולם שיכול להיות שידפקו אותך, נכון בן אדם הולך ברחוב אומר "הכסף שלי איךשדדו אותי", "אז מה אם זה שלך שדדו אותך" זה לא הכל פה לפי הצדק זה לא אתה אומר"אבל זה שלי איך הוא גנב לי את זה", "אז מה אם זה שלך הוא גנב את זה".

ש: אז זאתאומרת שצדק זה לא דבר בטוח.

אליעד: בחייםהאלה צדק זה המלצה, אלוהים כשהוא ברא את העולם הוא לא התחייב לאף אחד שהוא הולך,אלוהים נתן המלצות ועכשיו הוא כשלעצמו יכול להפר את ההמלצות, אלוהים נגיד הבטיחליהודים שהוא יאהב אותם זה בגדר המלצה בלבד ועכשיו הוא עושה מה שהוא רוצה זה לא אבלהיהודים אומרים "אבל הבטחת לנו", "נו אז מה בא לי לעשות הפוך מה תעשה למי תתלונןלאלוהים, אלוהים עושה לך רע מה תעשה אין פה סומך אני המנכ"ל". כמו שאתה בא להתלונןאתה אומר לו "תביא לי את המנהל" הוא אומר לך "אני המנהל" מה תעשה אז אתה אומר, אתהתלך לשופט אומר לך "אני השופט, מה את מי אני אתבע אני השופט" זהו זאת המערכת. פשוטתקבלי את זה שככה זה, עוד פעם תציגי את האמת שלך.

ש: אבל לאיכולים לקבל דבר שאתה יודע שזה לא כך.

אליעד: אבלאין לזה פתרון בחיים האלה זה לא מושלם, את לא מבינה בחיים האלה שום דבר לא מושלם.אם הכל היה מושלם אז היה משעמם גם כן לא היה אקשן, טיק טק היו יודעים שאת זכאית ולאהיה לך את כל הבלגאן, עכשיו יש בלגאן עורכי דין סיפורים יש הרבה אקשן. טוב הנושאהזה הבנו אותו, מה מהות הסיפור שלה יש לה פחד הפחד לא נובע בגלל...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד מנטור, אימון עסקי, התמודדות עם חרדה, אימון /אימון אישי קואצינג, להתמודד עם פחד, אימון / אימון אישי קואצינג, טיפול בחרדה,חשיבה חיובית, פחד מ..., אימון עסקי ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205509 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196064 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194044 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173132 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173125 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162640 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162371 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica