חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כדורים נגד חרדה, כדורים נגד דיכאון, תרופות פסיכיאטריות, כדורים פסיכיאטרים, טיפול פסיכיאטרי, מדיטציה, דופמין, סרוטונין, טיפול פסיכולוגי, טיפול בחרדה, ט

כדורים נגד חרדה,כדורים נגד דיכאון, תרופות פסיכיאטריות, כדורים פסיכיאטרים, טיפול פסיכיאטרי,מדיטציה, דופמין, סרוטונין, טיפול פסיכולוגי, טיפול בחרדה, טיפול בדיכאון, נוסחאלאושר, מהו אושר?

השאלה שאנישאלתי היא כזאת מה יותר טוב לעשות מדיטציה או לקחת כדורים פסיכיאטריים, מה יותר טובאם אומרים לך או זה או זה מה אתה לוקח?

ש: אי אפשרביחד?

אליעד: אתהאישית אבל אתה מחשיד את עצמך.

ש: אני לאלוקח כדורים בטוח הייתי לוקח מדיטציה הייתי הולך על מדיטציה.

אליעד: טוב מהאתה חושב אותו דבר, למה אותו דבר?

ש: קודם כלמניסיון זאת אותה תחושה שאם אתה לוקח כדורים או עושה מדיטציה ומבחינת הפעילות זהכאילו גורם לאיזה חומרים להשתחרר כאשר אתה עושה כשאתה עושה את עצמך רגוע מדי וגורםלך להיות.

אליעד: אניאומר לך אני שמעתי על מישהו שהיו לו חרדות והוא לקח כדורים פסיכיאטריים והפסיק לוהחרדות, שמעתי גם על עוד מישהו שהיו לו חרדות הוא עשה מדיטציה והפסיק לו החרדות ככהשמעתי, אני אומר לך מה שמעתי לא פגשתי את הבן אדם אבל שמעתי על זה. סתם עכשיו בואנהיה רציניים רגע אחד תקשיב למשהו פשוט יש דברים שלא משנה מה תעשה הם לא ישתנו, מהלדוגמא כדור הארץ לא משנה מה תעשה ימשיך להסתובב נכון לדוגמא, למה אבל כשיש דבריםשגם אם תעשה כדור הארץ לא יסתובב אבל אם כדור הארץ יפסיק להסתובב ועדיין אחד ועודאחד יהיה שווה שתיים למה תסביר.

ש: זה מצדההגדרה של השכל.

אליעד: נכוןכי כדור הארץ יסתובב אבל זה תלוי בחוקי הפיזיקה, אחד ועוד אחד שווה שתיים זה חוקיהלוגיקה זה מצד השכל זה נכון זאת הגדרה שאומרת שזה נכון ואם אחד ועוד אחד יהיה שווהשלוש יכול להיות כי שינו את ההגדרות אבל עדיין איפה שיהיה יש לא יהיה אין ואיפהשיהיה אין לא יהיה יש. אבל תקשיב משהו כזה כשיש משהו שהוא בטוח נכון, מה שבטוח נכוןזה ככה אם אתה רוצה את המציאות טוב לך ואם אתה לא רוצה את המציאות רע לך, עכשיו זהתמיד נכון לא משנה איך תסובב את זה ככה או ככה זה תמיד נכון אם אתה רוצה את המציאותטוב לך ואם אתה לא רוצה רע לך.

זה מי גילה אתזה, זה הסבר מאוד פשוט יש את זה בכמה מקומות בליקוטי מוהר"ן, כן הוא הסביר מאודפשוט הוא הסביר אני אסביר לכם וגם אקריא לכם, הוא אמר בחלק א' בתורה נ"א זה כתובבכמה מקומות הוא אמר ככה "התהוות השקר שהוא הרע שואל אותו מה זה מחמת הריחוק מאחדהרע הוא נגדיות", מה זה רע ניגוד "למשל כל מה שזה נגד רצונו של האדם הוא רע" זה הכלכשהולך לאדם כרצונו זה טוב כשלא הולך לו כרצונו זה רע זה כל התורה כולה.

עכשיו אניאסביר לכם משהו יש שתי סיבות מה יכול לגרום לכך שהמציאות תהיה כרצונך ויש שתי סיבותמה יכול לגרום לכך שהמציאות תהיה נגד רצונך במה זה תלוי בשני גורמים, 1. מה אתהחושב שקורה 2. מה אתה חושב שאתה רוצה. יש שני דברים שתלוי אם יהיה לך טוב או רע שניגורמים, 1. מה אתה חושב שקורה מה אתה חושב שאתה רוצה שיקרה, עכשיו אם נגיד בן אדםשואלים אותו "מה אתה רוצה שיקרה" הוא אומר "אני רוצה שיהיה לי כסף", "מה אתה חושבשקורה", "אני חושב שיש לי כסף" אז טוב לו ואם אומרים לו "מה אתה חושב שאתה רוצהשיקרה", "אני רוצה שיהיה לי", "מה אתה חושב שקורה", "שאין לי" וזהו.

עכשיו זה לאמשנה מה קורה זה משנה מה אתה חושב שקורה אבל זה לא משנה מה אתה רוצה משנה מה אתהחושב שאתה רוצה בכל מקרה זה מחויב הרמטי אין אפשרות להזיז את זה, עכשיו מה גורם לבןאדם לסבול בעיקרון שהוא חושב שהמציאות זה לא מה שהוא רוצה שהוא חושב שהוא רוצה משהואחד והוא חושב שהמציאות זה משהו אחר. עכשיו אם אתה לוקח כדורים או אם אתה עושהמדיטציה נגיד או אם אתה עושה משהו אחר ופתאום אתה לא בחרדה או פתאום אתה לא רע לך,פתאום אתה לא בדיכאון למה זה עובד שום דבר בעולם לא עובד מעצמו.

אם בן אדםלדוגמא בואו נגיד נדבר על מדיטציה נגיד שבן אדם עשה מדיטציה ופתאום טוב לו, למה טובלו אין קסמים בעולם הזה אם טוב לו או אם לא רע לו זה או בגלל שהמדיטציה גרמה לו לאלחשוב על מה שקורה איתו או בגלל שהמדיטציה גרמה לו לא לחשוב שהוא לא בהכרח חייבלרצות את מה שהוא רוצה שיקרה איתו.

ש: אז זהטוב.

אליעד: כןנכון אבל זה לא בגלל המדיטציה זה בגלל או שהרצון השתנה או שהמחשבה.

ש: אז זה כליעזר.

אליעד: סבבהככלי עזר זה סבבה אבל אל תחשוב שהמדיטציה עשתה את זה המדיטציה אין לה שום כוח ואםהיית עושה את זה בדרך ישירה לא היית צריך את המדיטציה. עכשיו אותו דבר לגבי כדוריםנגיד שבן אדם נגיד נמצא בלחץ ולוקח כדור והכדור מרגיע אותו איך הכדור הרגיע אותו,עכשיו אני יודע משהו בוודאות של מאה אחוז לא משנה כמה סרוטונין יהיה לך במוח ולאמשנה כמה דופמין יהיה לך במוח, איזה עוד שמות יש?

ש: יש.

אליעד: איזהתביאי עוד סוג.

ש: יש גםאדרנלין מה זה משנה.

אליעד: ולאמשנה כמה אדרנלין יהיה לך במוח לא משנה כמה דברים שאמורים לגרום לך להרגיש יותר אופחות נוח יש משהו אחד שבטוח אם אתה תחשוב שהמציאות זה לא מה שאתה רוצה יהיה לך רעואם אתה תחשוב שהמציאות זה מה שאתה רוצה יהיה לך טוב זה בטוח נכון במאה אחוז. אזעכשיו מה קורה לפעמים, לפעמים נגיד בן אדם נגיד לוקח כדור ואז הכדור מטשטש אותולדוגמא שהוא לא כל כך יודע מה קורה, הוא לא כל כך יודע מה קורה.

ש: אולי הואמטשטש את המחויבים שלו.

אליעד: נכוןלדוגמא מטשטש את המחויבים שלו, נכון מטשטש את הרצונות שלו מטשטש את מה שהוא חושבשקורה כל מיני כאלה, מטשטש את הזיכרון מטשטש את תחושת העתיד מטשטש כל מיני דבריםואז אתה אומר. כן נגיד בן אדם נגיד מפחד שיפטרו אותו ואז הוא לוקח כדור והכדור נגידגרם לכך שהוא פחות יחשוב על מה שהולך לקרות ואז נגיד נהיה לו יותר טוב אבל למה נהיהלו יותר טוב בזכות הכדור או בזכות זה שהוא פחות חשב על מה שיקרה.

עכשיו מה אניטוען אני טוען דבר אחד גם אם הכדורים עוזרים גם אם הם לא עוזרים גם פה גם שם בסוףכדי שאתה תרגיש טוב אם אתה מרגיש רע אתה חייב שיקרה אחד משתיים או שפחות תרצה את מהשאתה רוצה או שפחות תחשוב שלא קורה את מה שאתה רוצה. כשרע לך יש שתי דלתות שאתהצריך לעבור בהם בשביל שיהיה לך טוב או שאתה פחות הוא רוצה את מה שאתה רוצה או שאתהפחות יודע שקורה משהו שאתה לא רוצה ואין שום דרך אחרת בעולם, אין דרך אחרת אם אתהחושב אם לא עברת באחת מהדלתות האלה בטוח יהיה לך רע אם אתה בטוח שקורה משהו שאתהבטוח שאתה לא רוצה יהיה לך רע ולא יעזור לך שום חומר ושום תרופה ולא אלוהים ולא גןעדן, ולא גיהנום ולא מצוות שום דבר לא יעזור לך גם אלוהים לא יכול לעזור לך גם אםהוא יגיד לך "הנה אבל יש שלט גן עדן", "לא עוזר לי אני רוצה משהו אחר רע לי, אני לארוצה משהו אחר טוב לי".

עכשיו מישמבין את זה ממילא מבין שהמהות של מה שאתה צריך ללמוד זה לראות האם יש דרך שאנייכול לשכנע את עצמי שקורה את מה שאני רוצה או שאני יכול לשכנע את עצמי שאני רוצהמשהו אחר בלי הדרך הזאת של הכדור או של המדיטציה או מה שזה לא יהיה זה כל הסיפור.כל מה שאני מלמד פה זה דרכים ישירות להיכנס לתוך המנגנון לתוך המערכת הפעלה ובתוךהמערכת הפעלה עצמה לשנות או את מה שאתה רוצה או את מה שאתה חושב שקורה זה הכלוההבדל בין מה שאני מסביר פה למדיטציה לאמונה באלוהים, לכדורים פסיכיאטריים לספורטלזה לשם ופה פשוט כל הדברים מנסים בצורה עקיפה או לשכנע אותך לוותר על הרצון שלך אולשכנע אותך שהמציאות זה מה שאתה רוצה אין דרך אחרת לא משנה כמה יספרו על החומרים עלסיפורים ועניינים בסוף אם אתה לא רוצה את המציאות רע לך ואם אתה רוצה את המציאותטוב לך וזה משנה איזו מציאות זאת וזה לא משנה כלום לא משנה.

ומה שאנימסביר פה זאת שיטה ודרכים לחקור "למה אני חושב שהמציאות ככה, למה אני חושב שאנירוצה משהו" שזה בעצם לחקור את המנגנון שגורם לך לרצות דברים מסוימים או לחשובשדברים מסוימים קורים ודברים אחרים לא קורים. אם אתה עושה את זה אתה בעצם יש לךגישה ישירה לתוך המערכת הפעלה של עצמך אתה לא צריך ללכת מסביב מפה משם יש לך בדוחלהגיע למי שאתה רוצה, במקום לשחד מישהו שישחד מישהו שידבר עם ההוא אתה בא להואמוציא את האקדח אומר לו תחתום או שכשהוא רואה אותך הוא חותם גם בלי להוציא את האקדחלצורך העניין, הוא בא אומר לך ברוך הבא מה אתה רוצה בוא נשנה. אתה הבנת אדוני, מהאתה הבנת?

ש: איך אנימסביר את המנגנון עצמו בעזרת כל מה שאמרת.

אליעד: למהלא?

ש: בעזרת כלמה שאמרת אני אעשה כמו שאמרת.

אליעד:כן.

ש: לפעמים ישרצון ויש מציאות ורע לך אם אתה חושב שקורה משהו שאתה לא רוצה.

אליעד: אושאתה חושב שאתה לא רוצה את מה שקורה או שאתה חושב שקורה.

ש: וזהובגדול.

אליעד: עכשיוכל השיטות בעולם באופן יחסי יש שיטות שכן מתעסקות בזה באופן יחסי, יש שיטות כאלהואחרות שכן אומרות לך בוא תחקור את הרצון וההפך וכל מיני כאלה, אוקי באופן יחסי אבלבסופו של דבר זה שורש הבעיה ומי שרוצה לפתור את הבעיה באמת צריך להיכנס לשורש הבעיהלשאול "למה אני חושב שזה ככה, למה אני חושב שאני לא רוצה את זה" זה כי פה זה שורשהבעיה וזה שורש הפתרון פה טמון הטוב והרע זה הסיפור. הטוב והרע תלוי ברצון אתה תרצהאת זה יהיה לך טוב לא תרצה את זה יהיה לך רע זה כל הסיפור, כל השאר זה אגדותוסיפורים.

ש: לא אבל מהרע בעצם אתה יודע בכל מיני באיזשהו כלי עזר להגיע למקום הזה.

אליעד: אניאסביר לך כי אם הם היו עוזרים באמת, מה האמת שזה סבבה אבל השאלה גם כלי עזר עד איזהמרחק הוא יכול לקחת אותך אני אתן לך דוגמא נגיד יש עכשיו מטיסים לווין לחלל, בסדראיך הלווין מגיע לחלל כי יש לו רקטה כזאת טיל עזר שהוא לוקח אותו לאיזה מרחק אבלמשמה אתה צריך להמשיך לבד אם אתה לא תהיה בנוי להיות בחלל לא יעזור לך כמה טילי עזרשתיקח תיפול חזרה לכדור הארץ או אתה תישרף בחלל. עכשיו אם בכל מקרה בסוף אתה כברצריך להסתדר לבד אז לא עדיף מלכתחילה איך להסתדר לבד.

עכשיו אני לאנגד הדבר אני רק אומר נגיד אתה לוקח כדורים, אני אתן דוגמא נגיד אתה לוקח כדוריםפסיכיאטריים וטוב לך אל תהיה טיפש ותגיד הנה לקחתי כדורים הכדורים עוזרים לי לא,תשאל את עצמך "למה טוב לי עכשיו מה השתנה כי עכשיו אני פחות חושב על זה" אוקי אז באנראה איך אתה יכול פחות לחשוב על זה בלי הכדור, נגיד אתה אומר לקחת כדור "אוקי למהלא רע לי עכשיו כי וואלה לא אכפת לי שיפטרו אותי, אוקי איך אני יכול להגיע למצב שלאאכפת לי שיפטרו אותי בלי הכדור".

זאת המטרהשתהיה מסוגל לשלוט ברצון שלך למה כי מה לעשות שהכדור לא תמיד עובד ומה לעשות שזה לאתמיד עובד זאת הבעיה וגם מדיטציה לא תמיד עובד וכו'. עכשיו מה החיסרון של המדיטציהלצורך העניין שאיך שסיימת לעשות את המדיטציה אתה חזרת לכדור הארץ ולפעמים יותר רעלך ממקודם לפעמים יותר רע לך, זה כמו נגיד בן אדם שהיה לו רע ואמרו לו בוא תצא לסוףשבוע לנופש ואיך שהוא חזר נהיה לו יותר רע ממקודם. עכשיו מה רע בכדורים אחד הדבריםשרעים בכדורים שמה קורה כשהכדור מפסיק לעבוד עכשיו נהיה לך יותר רע ממקודם לעומתזאת מה שאני מציע זה תכנס תדע את הנוסחה תבין איך המוח שלך עובד ותהיה מסוגל להיכנסלתוך המוח של עצמך ולשכנע את עצמך בדברים כאלה ואחרים.

ש: אבל אלא אםכן כשאתה נעזר בדברים מסוימים אבל גם עושה עבודה במקביל זה גם אפשרי.

אליעד: מההאמת שמה שאת אומרת זה נכון באופן חלקי למה, קודם כל זה נכון אבל זה נכון מסיבהאחרת. אם אתה עושה עבודה אז זה לא משנה אם תיקח כדורים או לא אתה בכל מקרה תגיע ואםאתה לא עושה עבודה זה גם לא משנה אם תיקח כדורים או לא כי בכל מקרה לא תגיע. אם בןאדם אומר "אני עושה עבודה" בסדר אל תיקח כדורים לא יקרה לך כלום אתה עושה עבודה הכלבסדר, רע לך אדרבא העבודה שלך תהיה יותר טובה ואם אתה לא עושה עבודה אז אתה תיקחכדורים עד שהם יפסיקו לעבוד ואז אתה תצטרך להתחיל לעשות עבודה.

עוד פעםתסתכלו, עכשיו מה האמת השאלה היא גם איזו מטרה אתה מנסה להשיג אם לצורך העניין נגידאתה רעב ומה שאתה מחפש זה להיות שבע באופן מוחלט אל תלך לאכול זה לא יעזור לך ואםאתה מחפש להיות שבע לשלוש שעות לך תאכל. אותו דבר לגבי פה אם אתה לא יודע מה קורהלך איזה משהו אתה אומר "אני רוצה קצת כזה לשפר את המצב רוח" נכון קח כדור תאכלביסלי תאכל במבה אני יודע משהו כזה, גם יכול לעשות לך מצב רוח לאכול במבה אבל אםאתה אומר "אני רוצה לפתור את הבעיה הפנימית לא להיות תלוי בזה לפתור את הבעיותבתוכי לא להיות תלוי בכדור" אתה צריך לחקור פנימה או "למה אני חושב שזה ככה" או"למה אני לא רוצה את מה שאני לא רוצה".

וזה בלילהיכנס בכלל לשאלה אם הכדור עוזר או לא או אם המדיטציה בכלל עוזרת או לא זה לא משנהבסוף כי בסוף מה שמשנה זה לשנות או את מה שאתה חושב שקורה או לשנות את מה שאתה חושבשאתה רוצה או לשנות את שניהם ביחד. עכשיו מה יותר קל לאנשים לשנות את מה שהם רוציםאו לשנות את מה שהם חושבים שקורה, סתם בואו נשאל אחרת מה יותר קל לשנות את המציאותאו לשנות את הרצון שלך במה אנשים מתעסקים בעיקר?

ש: בלשנות אתהמציאות.

אליעד: יפה זהלא נכון, נכון שזה לא נכון?

ש: מה לאנכון?

אליעד: במהאנשים מתעסקים יותר בלשנות את המציאות או בלשנות את הרצון שלהם?

ש: בלשנות אתהמציאות.

אליעד: אזכלפי חוץ זה נראה שאנשים מתעסקים בלשנות את המציאות אבל זה לא נכון, למה זה לא נכוןכי בכל פעם שאתה משנה את המציאות הסיבה שאתה מרוצה היא רק בגלל ששינית גם את הרצוןשלך. לדוגמא אם נגיד אתה רעב ואתה הולך לאכול, את...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד אימון עסקי, מטפל רב תחומי, לקוחות,פסיכיאטרים, טיפולים נגד חרדות, דכאון, בדכאון, רוחניות, אימון אישי,פסיכולוגיות ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205518 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194047 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173134 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173127 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162644 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162374 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica