חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעה במניות למתחילים – פעילות עצמאית מול שכירת בית השקעות

מאת: רוני הכהןהשקעות02/12/20141013 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הלבטים העיקריים המתעוררים בכל משקיע מתחיל עוסק באופי הפעילות בשוק ההון. המשקיעים מתלבטים האם לנהל בעצמם את תיק ההשקעות או לשכור שירותי ניהול מקצועיים. כל אחת מההחלטות מביאה עמה יתרונות וחסרונות, את ההחלטה שלכם תקבלו בהתאם להעדפות אישיות שלכם ובעיקר בהתאם לרצון שלכם לקחת חלק פעיל בניהול תיק ההשקעות ולימוד תחום חדש.

השקעה במניות מביאה עמה סיכונים, גם ההשקעה הבטוחה ביותר מביאה עמה רמת סיכון כלשהי, לא קיימת השקעה בטוחה לחלוטין. רמת הסיכון אותה המשקיע מוכן לקבל על עצמו מייצגת ברוב המקרים את גובה הרווח האפשרי. השקעות הכרוכות ברמת סיכון גבוהה תהיינה לרוב גם השקעות עם פוטנציאל רווחים גבוהה יותר. ההשקעה במניות המביאות עמן רמת סיכון גבוהה מומלצת למשקיעים מנוסים או תוך ליווי של איש מקצוע, למשקיעים המתחילים מומלץ יהיה בשלבים ראשונים לרכוש מניות יציבות יותר.

יתרונות של פעילות עצמאית בשוק ההון

א. חיסכון עלויות, ניהול עצמאי של ההשקעות ללא תשלום דמי ניהול לחברה.

ב. אפשרות ללמוד רבות על תחום חדש ומעניין.

ג. קבלת החלטות עצמאית תוך פנייה אפשרית לייעוץ חד פעמי אצל יועץ השקעות.

החסרונות יבואו לידי ביטוי בקושי לקבל החלטות מהירות בזמן אמת, שגיאות וגם הפסדים כספיים. כל השקעה במניות תהפוך נבונה ויציבה יותר כאשר יש בתמונה משקיע מנוסה מאוד או איש מקצוע.

יתרונות של שכירת בית השקעות

בתי ההשקעות מאפשרים למשקיעים לישון בשקט, התיק מנוהל על ידם תוך דיווח שוטף קבוע לבעל המניות. זוהי הדרך הטובה ביותר באמצעותה תוכלו ליהנות מהכנסה פסיבית. השקעה במניות בעזרת בית השקעות היא הבחירה של רוב גופי ההשקעות הגדולים, הניהול המקצועי מעניק להם שקט נפשי ופוטר אותם מההתעסקות השוטפת בניהול התיק. החיסרון בא לידי ביטוי בתשלום דמי הניהול.

 



תגיות המאמר: השקעה במניות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211700 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211492 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213603 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211763 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211182 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213846 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213975 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181571 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173057 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171708 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171773 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161751 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161600 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161469 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica