חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורוסקופ: תחזית שבועית לכלב שלכם

מאת: דודישאסטרולוגיה06/12/20141344 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאת גויאה

במשך שנים רבות השתרשה האמונה שקיים קשר של ממש בין המיקום של השמש, הירח וכוכבי הלכת לבין האירועים והמעשים בחייהם של בני האדם. נכתבו תחזיות על גבי תחזיות אסטרולוגיות, שנועדו לצפות את מצבנו הבריאותי, הפיננסי, הרומנטי, התעסוקתי ומה לא. העניין הוא ש"זה כתוב בספרים, בשירים ובמפות הכוכבים" לא רק בשביל בני אדם! גם את חייו של הכלב שלכם ניתן לחזות על פי גרמי שמים. הנה הורוסקופ שבועי שיסייע לכם להבין טוב יותר את היצור החמוד שלכם:

גדי – לאחרונה הוא חסר אנרגיות, לא קופץ מאושר כשאתם חוזרים הביתה ולא רץ אחרי הכדור שאתם זורקים לו. זה בסדר, יש לו גם תקופות כאלה, חשוב לקבל את זה בהבנה ולנסות לעודד אותו עם חטיפים ואהבה. בקרוב העניינים ישובו למסלולם.

דלי –  זהו יום לטיפול עצמי – זהו זמן טוב לניקוי אוזניים, רגליים וכל מיני אזורים חבויים שלא זוכים לתשומת לב מיוחדת בדרך כלל. הכוכבים ממליצים על רגיעה ומנוחה ופחות השתוללות בגינות ציבוריות.

דגים – הירח עבר לגדי וזה אומר שזו תקופה נהדרת לפעילות חברתית. הכלב שלכם הרבה יותר פעיל לאחרונה ומעוניין ביצירת קשרים חדשים עם בני אדם ועם כלבים אחרים. כמו כן, זהו זמן טוב להתחדשות ולרכישת קולר חדש.

בתולה – שבוע מצוין עבור הכלב שלכם להתחבר לעצמו מחדש ולעשות שינויים. אולי כדאי להחליף לו את סוג האוכל, או רק לרענן עם צעצוע חדש ומפתיע או לפנק עם רצועה יפה ואופנתית. כל דבר שיגרום לחיה שלכם להרגיש שהיא חיה מתמיד.

אריה – המון זמן הכלב לא עשה כושר, הוא גם לא מלקק את עצמו כמעט, ובכללי הוא מאוכזב מאנשים ובמיוחד מהבעלים שלו, הוא מצפה מהם להרבה יותר. צריך לעזור לו, לגרום לו לרוץ, לחזור להתעניין בעצמו ובאחרים ולתת לו תשומת לב ראויה.

סרטן – לא מומלץ לכלב שלכם להיכנס לדרמות מיותרות שכוללות נביחות סוערות והשתוללויות. חשוב לגרום לו להתרכז במה שחשוב באמת – פינוקים, הרבה פינוקים, ואוכל טוב. תשתדלו לא להיכנס אתו למאבקי כוח וצעקות שיסתיימו בנשיכות ובלעיסת הגרביים שאתם הכי אוהבים. סבלנות היא שם המשחק כעת.

תאומים – לאחרונה הוא שקט מדיי וחסר תיאבון. נסו לדובב אותו על ידי ליטופים ושאלות, ואם הוא עדיין ממשיך להתנהג כך, אל תהססו לקחת אותו לוטרינר. ייתכן שצריך לעשות לו כמה בדיקות שישפרו משמעותית את מצבו. הכוכבים בכל מקרה צופים לו בריאות תקינה ואנרגיות גדולות בהמשך.

שור – כדאי לכלב שלכם לנצל את התקופה הקרובה ללימודים ולהעצמה פנימית. קורס אילוף או אפילו אימונים על ידיכם בהחלט יכולים להתאים. תרגיל חדש או טריק חדש, יספקו המון עושר פנימי.

טלה – פגישה מרגשת במיוחד צפויה השבוע בגינת הכלבים. כלב או כלבה שלא ביקרו הרבה זמן בגינה יופיעו ויציתו את כל רגשות העבר מחדש, לטוב ולרע. צפוי משחק סוער מלווה בהמון קפיצות, נביחות וליקוקים.

מאזניים – נמאס לכלב שלכם מהשגרה. הירח והשמש טרפו עבורו את הקלפים ושינו את החוקים אליהם הורגל. הוא רוצה להתנסות בדברים חדשים ומשונים. תנו לו לאכול אוכל חדש שהוא טרם אכל וקחו אותו לטייל במסלול שונה מזה שאתם עושים מדי בוקר וערב.

עקרב – הכוכבים מצביעים שהכלב שלכם מוטרד מתמיד. המבט שלו דואג, הוא נובח המון כשאתם לא בבית והוא לא מפסיק להתגרד. לאחרונה הוא גם עושה בלגן ומעיף דברים כשאתם לא נמצאים. כדאי לבדוק מדוע זה קורה ולא להסס להתייעץ עם מישהו נוסף כמו וטרינר או מאלף במידת הצורך.

קשת – לאחרונה הכלב שלכם הרבה יותר שקול ומתנהל בצורה הרבה יותר אחראית. הוא כבר לא טורף את האוכל שאתם מגישים לו, אלא אוכל בצורה זהירה על פני כל היום, כדי שתמיד יישאר לו. הוא לא נובח לכם שהוא רוצה לטיול מיד כשאתם קמים, אלא סופר בלב כמה דקות לפני. העריכו אותו על השינוי שחל בו ופרגנו לו.

 



תגיות המאמר: אסטרולוגיה, הורוסקופ


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186677 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183664 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811191 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181807 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182841 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182457 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912748 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198692 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182309 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188944 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181000 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172025 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161518 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica