חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאיזה גיל אפשר לעשות רישיון על אופנוע?

מאת: נוישלטון מקומי14/12/20143765 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
  • רישיון לאופנוע דרגה A2 - אופנוע שמסווג כדרגה A2 הוא אופנוע בנפח של עד 125 סמ"ק לכל היותר או בהספק של 14.6 כוחות סוס. בעבר כללה דרגה זו קטנועים או אופנועים בנפח של עד חמישים סמ"ק לכל היותר.
  • רישיון לאופנוע דרגה A1 - אופנוע שמסווג כדרגה A1 הוא אופנוע בנפח של עד 400 סמ"ק או עד הספק של 33 כוחות סוס. דרגה זו מקבילה לדרגה הקודמת, שכללה אופנועים עד חמש מאות סמ"ק.
  • רישיון לאופנוע דרגה A - אופנוע שמסווג כדרגה A הוא אופנוע שיכול להגיע גם לנפח מנוע של 2000 סמ"ק, כיוון שבדרגה זו אין שום הגבלה על נפח המנוע או על ההספק שלו.

הגיל המינימאלי בו ניתן להתחיל ללמוד נהיגה על אופנוע

כפי שצוין קודם לכן, כבר בגיל 16 ניתן להתחיל בלימודי נהיגה על אופנוע, אך עד גיל שבע עשרה, יש להצטייד בהסכמת הורים לפני תחילת הלימודים. בגיל הזה ניתן לעשות רישיון על אופנוע דרגה A2 בלבד. אגב, כבר בגיל חמש עשרה וחצי ניתן לגשת למבחן התיאוריה, לאלו מביניכם שפשוט כבר לא יכולים לחכות... החל מגיל שמונה עשרה ניתן ללמוד נהיגה ולהוציא רישיון על אופנוע דרגה A1 ואילו רק לאחר גיל עשרים ואחת, ניתן ללמוד נהיגה על אופנוע דרגה A. עוד יש לציין כי ניתן ללמוד נהיגה על אופנוע דרגה A, רק כל עוד לנהג יש וותק של שנה לפחות על אופנוע דרגה A1.

תכירו - עורך דין תעבורה

בכל הקשור לשיעורי נהיגה ושמירה על החוק אין להקל ראש. אוכלוסיית רוכבי האופנוע נמצאת תמיד על הכוונת המשטרתית ולא אחת מוצאת עצמה בדלתות בית המשפט מואשמת בנסיעה ללא רישיון או במהירות מופרזת. פגישה קצרה עם עורך דין תעבורה תספק לכם את כל המידע שעליכם לדעת טרם עלייתכם לכביש. עליכם לעבור לפחות עשרה שיעורי נהיגה בטרם תוכלו לגשת למבחן הנהיגה שבסיומו - בתקווה - תקבלו את הרישיון הנכסף. עם זאת, במידה ויש לכם כבר רישיון נהיגה לאופנוע דרגה A2 וברצונכם לשדרג את הרישיון לדרגה A1, או במידה ויש לכם רישיון לאופנוע דרגה A1 ואתם מעוניינים לשדרג את הרישיון לדרגה A, באפשרותכם לגשת לשישה שיעורי נהיגה בלבד.

מומלץ מאוד לעבור את כמות השיעורים המספיקה לכם כדי לרכוש שליטה מלאה על האופנוע, ולאו דווקא את כמות השיעורים המינימלית. במידה ונתפסתם כשאתם נוהגים ללא רישיון או עם רישיון לא מתאים או נוהגים בשכרות וכדומה , עליכם ליצור קשר באופן מיידי עם עורך דין  תעבורה.  זה לא עניין שיש להקל בו ראש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נוי

מאת: נויחקירות25/11/171787 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172967 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: נויאירועים וחתונות – כללי30/07/171733 צפיות
כל אירוע שאנו חוגגים יש לו את הייחודיות שלו, הזמן שלו ובכל פעם ההשקעה נוצרת מחדש עם האנרגיות המתאימות, השמחה ובחירת האלמנטים, הספקים והמקום הספציפיים המתאימים לאותו אירוע. אחד הדברים שעלינו לזכור כחלק בלתי נפרד מתהליך של ארגון, תכנון והפקת אירוע בנוסף לקייטרינג, למוזיקה, לצלם, לבגדים וכמובן למקום שבו האירוע מתקיים הוא ההזמנה.

מאת: נויאומנות - כללי15/11/141850 צפיות
כמעט כל אדם יודע מהם בלונים אך לא בטוח שרוב האנשים יודעים על כל הדברים שאפשר לעשות עם בלונים. אם אתם תוהים למה בלונים משמשים מלבד קישוט ביום ההולדת, תתפלאו לגלות שישנם הרבה שימושים לבלונים.

מאת: נויניהול ידע15/11/142108 צפיות
ערימות הדפים והקלסרים במשרד מצטברים מיום ליום ומקשים על הניהול התקין של המשרד. בדיוק בשביל זה אתם צריכים שרות סריקת מסמכים!

מאת: נויאופנה12/02/148670 צפיות
אם בעבר המחשבה על חבישת פאה על הראש הייתה מעוררת בחלק מאיתנו מחשבה על הזדקנות או הכרח, היום כבר מדובר בפתרון אסתטי, איכותי ויעיל לבעיות שונות. לצד הסיבה הדתית לחבישת פאות, אפשר למצוא היום סיבות רבות לבחור באופציה זו. מתי כדאי לנסות ולהתנסות ברכישת פאות ולמה זה כדאי כל כך?

מאת: נויבתי מלון25/08/131475 צפיות
ישראל נחשבת פנינה תיירותית אמיתית, וכל איזור בארץ מציע חווית בילוי אחרת לכל המשפחה. בחירת בית מלון יכולה להתבצע על בסיס מיקום גיאוגרפי ומגוון האטרקציות באיזור. אפשר להזמין את בית המלון יחד עם כרטיסים לפעילויות מיוחדות, להתייעץ עם הילדים, ולתאם ביקור באתרי טבע שונים. על מנת לבחור את בית המלון המושלם לחופשה המשפחתית, כדאי להכיר מספר אטרקציות מרכזיות בכל איזור תיירות פופולארי.

מאמרים נוספים בנושא שלטון מקומי

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי04/04/221782 צפיות
תוספות שונות למבנה קיים או שינויים במבנה. התוספות יכולות להיות מכח תכניות הרחבות במקומות שונים ברחבי העיר, ניצול זכויות בנייה שלא מוצו בהיתרים קודמים או מכוח תכניות או תקנות חדשות שאושרו לאחר הקמת הבניין.

מאת: אדיר בנימינישלטון מקומי27/02/221954 צפיות
מסיבות היסטוריות נוצר פער משמעותי בערים הותיקות בישראל בכל הנוגע לקריאת רחובות על שם נשים; בעיר נתניה אנחנו פועלים בנמרצות מתוך רצון לצמצם פער זה ככל שניתן, כל זאת למרות שגם היום מרבית הפניות המתקבלות בציבור הן הצעות להנצחת גברים ולא נשים.

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי27/06/211284 צפיות
כיצד לשלם פחות אגרות בניה והיטלי פיתוח, האם התעריף נכון? השיטה לשלם פחות על אגרות בניה והיטלי פיתוח קיימת שיטה להפחתת חיובים, שלא מבוצעת בדרך כלל בעת בדיקת אגרות בניה והיטלי פיתוח, שעשויה לחסוך סכומי כסף גדולים מאוד והיא – בדיקת תעריפי האגרות וההיטלים עצמם

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי21/10/201022 צפיות
ביטול צו ההריסה על פי חוק תכנון ובנייה, בית המשפט יורה על ביטול צו הריסה רק במידה שהשתכנע כי השימוש שנעשה במקרקעין, או העבודות שנעשו עליו, אכן בוצעו כדין. לחילופין, בית המשפט צריך להשתכנע כי הדרישות למתן הצו לא התקיימו או שנפל איזה פגם חמור בצו עצמו שבגינו יש לבטלו, נציין כי לפי החוק אם ניתן ביטול צו הריסה ובית המשפט קבע שמלכתחילה לא היה מקום להוציאו, הרי שמי שנגרם לו נזק בצו זה יכול בהחלט להיות זכאי לפיצויים. מאידך, אם הבעיה היחידה הייתה גם בהסמכה או במינוי של הגורם שהוציא את הצו, הרי שידו של בית המשפט תהיה קפוצה בקביעת פיצויים.

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי05/08/201011 צפיות
חשוב להתייעץ ולא לעשות מהלכים פזיזים. ניסיון שלנו יכול לסייע לך! ביצוע עבודות ללא היתר | שימוש במקרקעין ללא היתר. בסעיף 145(א), מטיל חוק התכנון והבניה, תשכ"ה – 1965 חובה לקבל היתר לבניה או לשימוש במקרקעין או בבניין: "145(א) לא יעשה אדם אחד מאלה ולא יתחיל לעשותו אלא לאחר שנתנה לו רשות הרישוי המקומית היתר לכך ולא יעשה אותו אלא בהתאם לתנאי ההיתר: (1) התווייתה של דרך, סלילתה וסגירתה; (2) הקמתו של בנין, הריסתו והקמתו שנית, כולו או מקצתו, הוספה לבנין קיים וכל תיקון בו, למעט שינוי פנימי בדירה;

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי05/04/201249 צפיות
יעוץ בהקמת עסק הצעד הראשון בין חלום למציאות מתחיל כאן. ​​​​כולנו שואפים להיות הבוסים של עצמנו אבל בפועל לא כל אחד מצליח. לרבים מאתנו יש יוזמות עסקיות מצוינות אך כדי להפוך אותן לעסק מניב ומשגשג נדרש תכנון, ידע בתחומים שונים והבנה עסקית. ​אם קורצת מהחומר האמיתי, נותר לך רק ללמוד איך עושים את זה נכון. אנו ב קלינגר רישוי עסקים נלווה אותך מהליך בדיקת המקום לפני השכרתו/רכישתו ועד קבלת רישיון העסק וההיתרים הנדרשים

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי03/09/195238 צפיות
בירות על חוק התכנון והבנייה הן עבירות חמורות שעשויות להוביל לסנקציות קשות כנגד העבריין. משרד קלינגר היתרי בנייה, רישוי עסקים וייעוץ מוניציפאלי מתמחה בטיפול בעבירות אלו ומעסיק אדריכלים ומהנדסים שיוכלו לסייע לך להתמודד מול המערכת. נתפסת בעבירת בניה? הפתרון בהישג יד. צור קשר ונשמח לעזור לך לצאת מזה… " אם ביצעתם עבירת בנייה כלשהי, יכול מאוד להיות שתוכלו להכשיר אותה בדיעבד. באמצעות טיפול מקיף במספר חזיתות נשיג עבורכם את האישורים שיאפשרו לכם להמנע מצווי הריסה, קנסות ואפילו רישום פלילי".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica