חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להתמודד עם הפיתוי

מאת: רן טוביהשוק ההון24/11/20141050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תופתע די במהירה עד כמה הצעות מאוד מפתות יוצגו בפניך על-ידי ברוקרים שונים רק כדי שסה"כ תפתח את חשבון המסחר שלך דרכם!

אחרי שהגעת למסקנה שעולם שוק ההון מתאים עבורך כדי שתעסוק בו ליצירת הכנסה צדדית או מלאה, ועשית את כל המהלכים הנדרשים כדי להתחיל ולסחור - הגיעה השעה הטובה מבחינתך להתעניין אצל מי מהברוקרים השונים כדאי לך לפתוח חשבון למסחר.

זמן קצר לאחר שתתחיל לשוטט באתרי האינטרנט השונים - הן של ברוקרים, כמו גם בפורומים בנושא ואולי אפילו תיצור קשר טלפוני עם כמה מהם, יתחילו "לפתע" לזרום לתיבת המייל שלך לא מעט הצעות מצד אותם ברוקרים (וגם אחרים שאפילו לא ידעת על קיומם). חלק מהצעות אלו תהיינה עבורך מפתות ביותר.

לא נעמוד כרגע על השיטה שבה הברוקרים עושים שימוש כדי להגיע לתיבת המייל שלך וכיצד אתה הופך להיות לקוח פוטנציאלי מאוד "מוכר" גם לאלה שלא היה לך מעולם מגע או קשר איתם, כי זה אולי פחות מעניין וגם לא מי יודע מה חשוב עבורך, שכן אין בכך למעשה שום פסול ממשי או נזק עבורך. מה שרוצים ממך זה להציג בפניך יתרונות כדאיים מבחינתך לפתוח חשבון דרכם. השאר כבר תלוי רק בך, במי תבחר, אם בכלל.

אולם המכנה המשותף של כל ההצעות הללו, מלבד כאמור, הרצון למשוך אותך להיות מלקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל, הוא הפיתוי הרב שעומד מאחורי מרביתן.

אתה יכול להיתקל בשלל אפשרויות:
כמה חודשי מסחר חינם, כלומר מבלי שתשלם כלל עמלות.
טלפון סלולארי חינם - מהחדישים והיוקרתיים שמוצעים באותה עת למכירה בשוק.
טאבלט כזה או אחר מתנה - שאף תוכל לבצע דרכו את עסקאותיך.
תוכל לקבל ללא עלות מצדך מספר ימי חופשת אירוח באחד ממלונות היוקרה בארץ.
יוצעו לך כרטיסי טיסה לחו"ל, כולל שהייה בבית מלון יוקרתי, ופינוקים נוספים שישולבו בכניסה לאירוע חשוב שמתקיים בחו"ל בתחום המסחר. וכן - גם זה, כולל הכול, חינם!

הרשימה עוד ארוכה, ואולי אף כוללת הצעות מפתות יותר, אולם העיקרון כבר ברור לך - משתדלים לעשות הכול כדי להפוך דווקא אותך ללקוח שלהם.

שלא תבין לא נכון. על אף שמדובר בהצעות שבחלקן מאוד יוקרתיות ומושכות, השוות עבורך כסף רב, ואולי מסיבה זו מעלות בפניך תהיות בדבר אמינותן - ברובן מדובר בהצעות אמת! במידה ותבחר לפתוח חשבון אצל ברוקר שמציע לך אחת ממתנות הפאר הללו - אכן בדרך כלל גם תקבל אותן. למה "בדרך כלל" או "לרוב"? טוב, נו, הרי תמיד ישנם כמה נוכלים שינסו "לסובב" אותך בתירוצים שונים בטענה שלא עמדת במלוא התנאים שהם פרסמו לקבלת המתנה. אבל לרוב - מדובר בעניין אמיתי לחלוטין.

העניין שעליך להביא בחשבון כשמרעיפים עליך מתנות, ובמיוחד מתנות מסוג זה הוא, שכפי שכבר נתקלת בעבר בחייך... אין מתנות חינם! לפה תוסיף גם את העובדה, שהברוקר כלל וכלל אינו "פראייר". מדובר בגורם עסקי לכל דבר שמבין שעליו לממן את עלות המתנה שהוא מעניק לך, ולהישאר רווחי...

לשם כך יש לו מגוון רחב של אמצעים, בחלקם בעייתיים מאוד מבחינתך, ובחלקם האחר פסולים לגמרי, כדי "לגבות" ממך את עלות המתנה "בדלת האחורית" ומבלי שבהכרח תרגיש בכך! אמנם לא תמיד זה כך, אבל בלא מעט מקרים אתה יכול להיות משוכנע שזה מה שאמור לקרות.

המקום קצר מלהכיל את מלוא האפשרות להרחיב ולהציג את האופציות השונות. את זה תוכל לקרוא, ולמלא עצמך בידע מעמיק בספר: "סכנה - מחסל חשבונות לפניך!"

אולם מה שחשוב מבחינתך היא ההבנה שאין הכוונה שתימנע מלכתחילה מלבחור לעבוד עם ברוקר שמציע לך הצעה נדיבה, אלא שעליך להפעיל שיקול דעת "קר" לחלוטין בעניין!!!

במילים אחרות, מתנה כזו או אחרת אינה השיקול שצריך להוביל אותך לפתיחת חשבון דווקא אצל ברוקר מסוים, אלא שעליך להביא בשיקול הדעת סוגיות חשובות הרבה יותר. הנה רק חלק מתוך מגוון רחב של שאלות שעליך לשאול את עצמך:
מי הוא הברוקר הזה? האם הוא נחשב מהימן?
האם על הברוקר המדובר יש פיקוח? ואם כן - איזה?
מהי בכלל רשימת הצרכים שלי למסחר, והאם ברוקר זה, נהדר ככל שיהיה, מסוגל לספק לי אותה? 
ובאופן כללי - האם נכון עבורי לעבוד איתו? מהם השירותים שהוא מספק? מהן שעות המענה שלו לפניותיי ותוך כמה זמן? האם הוא "עושה שוק"? מה גובה העמלות שהוא דורש ממני? וכדומה.

כך שדבר ראשון - גבש עמדה לגבי מה שחשוב לך לקבל מברוקר, לאחר מכן בצע חקר שוק בנושא, ואז תבחן אם ההצעה או המתנה או הפיתוי שלפניך שווים לך כלכלית!

95% מפסידים בשוק ההון! - אל תהיה אחד מהם! 
למד את הסיבות החדות והברורות לכישלון רוב הסוחרים והבן כיצד אתה תימנע מכך! 
קבל את הדו"ח החינמי: "כיצד תימנע עצמך מהפסדים"
הכותב הנו בעל האתר www.fxitsrun.com העוסק במסחר בשוק ההון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
אל תיפול בפח!

95% מפסידים בשוק ההון! - אל תהיה אחד מהם!

למד את הסיבות החדות והברורות לכישלון רוב הסוחרים והבן כיצד אתה תימנע מכך!

קבל את הדו"ח החינמי: "כיצד תימנע עצמך מהפסדים"

הכותב הנו בעל האתר www.fxitsrun.com העוסק במסחר בשוק ההון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן טוביה

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151977 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: רן טוביהמסחר יומי29/12/141783 צפיות
למה אינך זוכה עם הניתוח הטכני להצלחה שהובטחה לך מהמרצים שלך למסחר בשוק ההון? מדוע גם כשאתה מומחה ומיומן בניתוח - עדיין אתה חווה הרבה כישלונות? אז הנה עבורך חומר למחשבה...

מאת: רן טוביהמסחר יומי22/12/141644 צפיות
האם השימוש באוסילאטורים ואינדיקאטורים בביצוע עסקאותיך יביאו לך יתרון ויניבו עבורך הצלחה, או שמא דווקא כשתסתמך עליהם במסחר... כישלון - לשם הם יובילו אותך?

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141855 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

מאת: רן טוביהשוק ההון17/11/141282 צפיות
לאחר שעשית את כל ההכנות כדי להפוך לסוחר בשוק ההון - אתה משתוקק לצבור רווחים. לשם כך הרי פנית לתחום, לא?! זה בהחלט אפשרי, רק עליך לענות לעצמך על כמה שאלות כדי לוודא סופית את אפשרותך לקפוץ למים העמוקים.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214035 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193241 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910498 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192998 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182839 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica