חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כשאתה מאמין שעלית על הדרך להתעשר

מאת: רן טוביהשוק ההון17/11/20141281 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עשית את כל ההכנות כדי להפוך לסוחר בשוק ההון: למדת ברצינות את התחום, רכשת בקיאות מקצועית בנישת השוק בה אתה מעוניין, חקרת ובחרת את הברוקר המתאים לך לעבודה, התנסית, ובקיצור - ביצעת את כל המהלכים הדרושים להבנתך לפני המעבר למסחר אמיתי, למסחר "חי".

אתה כבר משתוקק לצבור רווחים, כי הרי לשם כך פנית לתחום, לא כן?! אתה רואה בעיני רוחך כיצד הפוזיציות שפתחת עובדות יפה, כפי שרצית וציפית, ואתה חדור אמונה שהנה - עלית על הדרך אל העושר.

זה מצוין, זה לגיטימי, וזה גם אפשרי!

רק עצור עוד שנייה אחת לפני שתקפוץ למים העמוקים, קח נשימה ארוכה ושאל את עצמך: "האם אני באמת כבר מוכן למסחר עם מזומנים אמיתיים"?

בהחלט ייתכן שכן, רק המתן כדי לוודא זאת סופית, כי הרי אתה יודע שוק ההון זה לא משחק, הוא יכול להיות מאוד לא סימפטי, שלא לדבר על ממש אכזרי.

אז בחן אם גיבשת לעצמך שני נושאים חשובים לפני שהתחלת את דרכך אל העושר:

אסטרטגיית עבודה
רבים מהסוחרים לא תמיד נותנים דעתם על הנושא, בעוד אחרים לא מעניקים לכך מספיק חשיבות ופשוט מדלגים הלאה. 
לאסטרטגיית העבודה יכולה להיות חשיבות מכרעת על הצלחתך. במסגרתה עליך לשקול ולקבל החלטה על כמה נושאים קריטיים.
לדוגמא, באילו ימים במהלך שבוע המסחר אתה פנוי לבצע עסקאות? באיזה שעות אתה לרוב נגיש לפתוח ולנהל פוזיציות? האם נוח או מתאים לך להיות סוחר לטווח קצר - סוחר "קירקוף" (סקאלפינג) או תוך-יומי, או שאולי סוחר לטווחי הזמן הבינוני ואפילו ייתכן שדווקא הארוך. נתונים אלה יכולים להיות גורמים מאוד משמעותיים בהשפעתם על המסחר שלך.
דוגמא נוספת, שאל עצמך כמה מזומנים אתה באמת יכול להרשות לעצמך להשקיע בפתיחת חשבון מסחר. הכוונה לסכומים שהם פנויים לגמרי עבורך, כך שאם חלילה תפסיד אותם - הם לא יהיו על חשבון הצרכים הבסיסיים שלך ושל בני משפחתך.
חשוב שגם תשאל עצמך מהו גובה המינוף הנכון מבחינתך, ועד כמה פיפסים באפשרותך להפסיד בעסקה בודדת, שלמרות שזה לא נעים, עדיין תוכל להתייחס לכך במידה רבה של שוויון נפש.
אלו רק כמה שאלות מכוונות לדוגמא כדי שתגבש את אסטרטגיית המסחר. מהן עליך כמובן לגזור את הנוספות שמתאימות לסגנונך האישי.

שיטת מסחר
את שיטת המסחר הנוחה לך לעבודה עליך לבנות לאחר שגיבשת את האסטרטגיה לעבודה האמורה, שתשמש בסיס לפעילות עם שיטת המסחר שלך. הרי לא הגיוני שתצפה מעצמך לעבוד עם דרך פעולה שמניבה כשתיים שלוש איתותי כניסה לעסקה ביום המסחר, בייחוד בבוקר, כשלמעשה אתה זמין להיות מול תוכנת המסחר רק לאחר שחזרת בשמונה בערב מיום העבודה...
אולם לא רק זה העניין. עליה להיות שיטה, שאחרי שחקרת ומצאת אותה, ובחנת התאמתה לאסטרטגיה שלך, גם הוספת ובדקת את הצלחתה על תוכנת מסחר מדומה ("דמו"), ולאורך זמן. לאחר תקופת הניסיון הממושכת, אכן הבנת שהיא באמת רווחית! במילים אחרות - שהיא אכן הוסיפה "מזומנים" וירטואליים לאלו ש"השקעת" בפתיחת חשבונך המדומה. ובנוסף - שרווחים אלו עומדים בציפיותיך, ביחס למה ששאפת להשיג במסגרת הזמן שהנך מקצה למסחר בכל יום, למול אורך התקופה שנבחנה. כלומר, היא שווה את המאמץ או שכדאי שתבחן שיטות מסחר חלופיות.

זכור, שני נושאים אלו חשובים עבורך לאין ערוך! אך לאחר שגיבשת אותם, וגם הגעת לתוצאות האמורות - אז אתה יותר רגוע, אז אתה מוכן למסחר אמיתי, וזה הרגע בו אתה כבר יכול להרשות לעצמך "להריח" את שאיפותיך הכלכליות.

95% מפסידים בשוק ההון! - אל תהיה אחד מהם!
למד את הסיבות החדות והברורות לכישלון רוב הסוחרים והבן כיצד אתה תימנע מכך!
קבל את הדו"ח החינמי: "כיצד תימנע עצמך מהפסדים"
הכותב הנו בעל האתר www.fxitsrun.com העוסק במסחר בשוק ההון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
אל תיפול בפח!

95% מפסידים בשוק ההון! - אל תהיה אחד מהם!

למד את הסיבות החדות והברורות לכישלון רוב הסוחרים והבן כיצד אתה תימנע מכך!

קבל את הדו"ח החינמי: "כיצד תימנע עצמך מהפסדים"

הכותב הנו בעל האתר www.fxitsrun.com העוסק במסחר בשוק ההון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן טוביה

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151976 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: רן טוביהמסחר יומי29/12/141782 צפיות
למה אינך זוכה עם הניתוח הטכני להצלחה שהובטחה לך מהמרצים שלך למסחר בשוק ההון? מדוע גם כשאתה מומחה ומיומן בניתוח - עדיין אתה חווה הרבה כישלונות? אז הנה עבורך חומר למחשבה...

מאת: רן טוביהמסחר יומי22/12/141642 צפיות
האם השימוש באוסילאטורים ואינדיקאטורים בביצוע עסקאותיך יביאו לך יתרון ויניבו עבורך הצלחה, או שמא דווקא כשתסתמך עליהם במסחר... כישלון - לשם הם יובילו אותך?

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141853 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

מאת: רן טוביהשוק ההון24/11/141049 צפיות
תופתע די במהירה עד כמה הצעות מאוד מפתות יוצגו בפניך על-ידי ברוקרים שונים רק כדי שסה"כ תפתח את חשבון המסחר שלך דרכם! אבל מה שקריטי מבחינתך הוא כיצד להתמודד נכון עם ההצעות והפיתוי הרב מעומד מאחוריהן!

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/213996 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910462 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192994 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181749 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica