חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אנטי אייג'ינג - טיפוח עור הפנים וטיפול בקמטים

מאת: נ.אקוסמטיקה23/12/20141911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הזדקנות מואצת עשויה לפגוע באיכות החיים ולקצר את תוחלתם. אמנם לא ניתן לעצור את תהליך ההזדקנות, אך בהחלט ניתן להאט את הקצב שלו. ניתן לסייע לתהליך האנטי-אייג'ינג על ידי ניהול אורח חיים בריא, הקפדה על פעילות גופנית תקינה ותזונה בריאה. וכן, ברמה החיצונית: שמירה על טיפוח העור.

טיפוח עור הפנים באמצעות טיפולי ומוצרי אנטי אייג'ינג:

בימנו, ישנם טיפולי אנטי אייג'ינג רבים המעודדים את קצב חילוף התאים ובניית סיבי קולגן ואלסטין בעור. אלו אחראים לגמישותו ולמראהו החיוני.

בטיפולים למיצוק העור וטיפול בקמטים ניתן למצוא חלק מן השיטות הבאות: שימוש בפילינג - קילוף עדין, הזנת העור בויטמינים אשר נוגדים חימצון - מני סוגי קרם אנטי אייג'ינג, שמנים אשר מופקים מצמחים, ניקוז לימפטי על ידי עיסוי, אשר מסייע בסילוק רעלים - ועיסוי לשיפור זרימת הדם בפנים.

ויטמין C, ויטמין E, ויטמין A, סלניום וכן קבוצת הקרוטנואידים, כאשר בטא קרוטן הוא הפופולארי ביותר מתוכם - הם "לוחמי" אנטי-אייג'ינג חשובים.

אם אתם מעוניינים לעשות צעד ראשון לקראת אנטי-אייג'ינג, ישנם כמובן מוצרי טיפוח עור הפנים שעשויים לעזור,
אך אין צורך ללכת רחוק: אפשר להתחיל במלחמה בקמטים כבר מהמטבח.

טיפוח עור הפנים מתחיל מבפנים - והנה 5 סוגי מזונות, ששילובם בתפריט היומי יסייע לכם:

גזר: עשיר בויטמין A שמגן על הגוף מפני תהליכי חמצון. הוא משפיע לטובה על הרקמות ועל העור - בשכבתו הפנימית והחיצונית. ויטמין זה חיוני לראיית לילה ומסייע במניעת מחלות עיניים דוגמת קטרקט.

ברוקולי: עשיר בויטמין C שמשמש בולם חמצון. הוא אנטי דלקתי ומייצר קולגן.

שקדים: עשירים בוויטמין  E בולם חמצון. הוא עוזר בקליטת חמצן ובמניעת קרישי דם ומסייע בגמישות העור.

סרדינים: עשירים ב קו אנזים Q10 וסלניום, לוחמי אנטי-אייג'ינג חשובים. משפרים את העיכול ותפקוד הלב.

שמן פשתן: עשיר באומגה 3, אשר תורמת לגמישות העור ולשמירה על שומניותו התקינה.,

הנה לכם 5 סוגי מזונות שניתן למצוא בכל בית, אשר יכולים לעזור לכם להילחם בטיפוח העור ומניעת קמטים. לפניי שאתם בוחרים אחד מטיפולי האנטי אייג'ינג הרבים שמוצעים בשוק - קודם כל התחילו בבית, ממש בתוך המקרר.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נ.א

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נ.א

מאת: נ.ארכב16/05/161752 צפיות
מה זה בעצם מגדש טורבו לרכב? מה הם יתרונותיו? וכיצד יש לתחזק אותו על מנת למנוע תקלות מיותרות? כל מה שרציתם לדעת על טורבו לרכב - במאמר הבא.

מאת: נ.אתחבורה ורכב - כללי03/02/161169 צפיות
לגז טבעי פחממני פוטנציאל אקולוגי גדול - הוא מייצר פחות זיהום סביבתי בהשוואה לשריפת דלקים כמו בנזין או דיזל ועשוי להפחית נזקים סביבתיים באופן משמעותי. בתחום הגפ"מ, ישנה שאיפה לקידום השימוש בגז טבעי לצרכיי המשק הישראלי, ובכללו, התחבורה הציבורית והפרטית בישראל. טכנולוגית ההנעה בגז של ימנו היא טכנולוגיה משוכללת בהרבה משהייתה בהתחלה וממשיכה להשתכלל כל הזמן. גם מהפן הכלכלי, יש לשימוש בגז טבעי פחממני לצרכי הנעת רכבים יתרון על פני השימוש בדלק.

מאת: נ.אעסקי מזון17/11/151652 צפיות
מתכננים אירוע? המאמר הזה נכתב עבורכם. כל מי שיצא לו לתכנן אירוע עבר, כבר יודע ששניים מן הגורמים החשובים ביותר בתכנון אירוע מוצלח הם כיבוד ואטרקציה. בר מתוקים לאירועים ודוכני מזון, שהפכו לשם דבר בתחום הקולינריה לאירועים בשל יתרונותיהם הרבים, הם הדרך האולטימטיבית לשלב אטרקציה קסומה עם כיבוד יוצא מן הכלל ולהפוך את האירוע שלכם בקלות למוצלח. אז איך בדיוק מתפקד בר מתוקים גם כאטרקציה? אילו סוגי בר מתוקים לאירועים ודוכני מזון יש? ואיך מתאימים אותם בהצלחה לסגנון האירוע? כל התשובות במאמר הבא.

מאת: נ.אמתכוני בשר23/12/143441 צפיות
עישון בשר הינה שיטה ייחודית ועתיקה, אשר בסופה מתקבל בשר נימוח וטעים, אשר בושל בטמפרטורה נמוכה בסיבה מעושנת בתוך מעשנת. בין חלק מן האפשרויות הנהדרות לעישון: אסאדו בקר, אסאדו טלה, חזה בקר, עופות, דגים. קיימות שתי שיטות של עישון: יבשה ורטובה. במאמר זה תמצאו הסבר על בשר ודרך העישון במעשנת ותקבלו טיפים למעשן הבשר המתחיל.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187288 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152561 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152030 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151795 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151887 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica