חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מתוקים לאירועים – שילוב של אטרקציה עם כיבוד

מאת: נ.אעסקי מזון17/11/20151652 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתכננים אירוע? המאמר הזה נכתב עבורכם. כל מי שיצא לו לתכנן אירוע עבר, כבר יודע ששניים מן הגורמים החשובים ביותר בתכנון אירוע מוצלח הם כיבוד ואטרקציה. בר מתוקים לאירועים ודוכני מזון, שהפכו לשם דבר בתחום הקולינריה לאירועים בשל יתרונותיהם הרבים, הם הדרך האולטימטיבית לשלב אטרקציה קסומה עם כיבוד יוצא מן הכלל ולהפוך את האירוע שלכם בקלות למוצלח. אז איך בדיוק מתפקד בר מתוקים גם כאטרקציה? אילו סוגי בר מתוקים לאירועים ודוכני מזון יש? ואיך מתאימים אותם בהצלחה לסגנון האירוע? כל התשובות במאמר הבא.

אירוע מוצלח הוא אירוע מהנה וטעים

אוכל היווה, מאז ומעולם, חלק חשוב מטקסים וחגיגות שונות בחברה האנושית. גם בימנו, מהווה הכיבוד פקטור חשוב מאוד באירועים. סביר להניח שהאורחים לא יזכרו מה היה צבע המפיות ואילו שירים בדיוק ניגן הדי ג'יי, אבל רובם יזכרו אם האוכל היה להם טעים או לא. מהאירוע נגזרת כמובן גם מגורמים נוספים, אבל בגדול אפשר לסכם זאת כך: אירוע מוצלח הוא אירוע מהנה וטעים.

גם לאטרקציות באירוע יש חלק גדול בהצלחתו. אירוע ש"נגמר מהר מדי", הוא אירוע שהיה מהנה, לכן הזמן שחלף לא הורגש. לעומת זאת, אם קרה לכם פעם שהשתתפתם באירוע, וכל מה שיכולתם לחשוב עליו הוא האם יהיה זה מנומס לקום עכשיו, להיפרד לשלום מהמארחים, ולפרוש הביתה - ככל הנראה האירוע לא היה מהנה בכלל. למה? בהחלט ייתכן שסתם באתם עייפים או בלי חשק, אבל אם לא כן המקרה - סביר להניח שהאירוע היה פשוט משעמם. וחבל. הן עבור בעל החגיגה והן עבור המוזמנים, שהמטרה שלהם זהה - לחגוג ולהינות.

איך בר מתוקים ודוכני מזון יכולים להפוך את האירוע למוצלח?

כפי שציינו, אירוע מוצלח עונה, בין היתר, על 2 קריטריונים חשובים:

  • אטרקציה, לב הפעילות באירוע, משהו שמבדיל את האירוע מסתם התכנסות כלשהי (זו יכולה להיות עמדת די ג'יי, עמדת קעקועי חינה, משחקים, תלבושות, רקדנים וכן הלאה).
  • הכיבוד שמוגש למוזמנים.

בר מתוקים לאירועים ודוכני מזון משלבים את 2 הקריטריונים החשובים הללו בפתרון אחד. איך?

  • ההגשה: בבר מתוקים לאירועים ודוכני מזון מגישים כיבוד בצורה יוצרת דופן, מיוחדת, ולא יום יומית. עגלות המזון מעוצבות להפליא בהתאם לכיבוד אותו הן מגישות, ממש נראות כחלק מתפאורה של סרט. מי שמפעיל אותן הם עובדים מיומנים וחייכנים שמעניקים יחס אישי לכל אורח. האפקט החזק שהופך את עגלות המזון וסוגי בר מתוקים לאירועים לאטרקציה, הוא לא רק העיצוב היפיפה של העגלות והגשת הכיבוד בצורה מיוחדת, אל גם התחושה המתקבלת כשמטיילים בין עגלה לעגלה - תחושה של יריד, של קרנבל.
  • הכיבוד עצמו: בר מתוקים לאירועים ועגלות מזון מציעים מגוון סוגים של כיבוד מתוק ומלוח, רבים מהם בהכנה במקום, ומבטיחים לא רק את הנאת העין, אלא גם איכות כיבוד מעולה. מגוון הקינוחים ונשנושים המלוחים הוא רחב ועשיר מאוד. הנה כמה דוגמאות:

- דוכני גלידה לאירועים: גלידת יוגורט, גלידה אמריקאית, גלידה איטלקית ועוד.

- דוכן פנייקים

- בר וופל בלגי

- בר ממתקים

- טאבון פיצות ופוקאצ'קות

- דוכני שתיה חמה

- בר שייקים טבעיים

ועוד אפשרויות רבות, שניתן לשלב כמנות פתיחה, במהלך האירוע, או בסופו. בר מתוקים לאירועים מתאים לכל סוגי האירועים - ימי הולדת, חתונות, בר ובת מצווה, ברית ובריתה, וגם "סתם" ימי גיבוש או כנסים שונים.

איך בוחרים בר מתוקים לכל אירוע?

למרות שהבחירה בבר מתוקים ודוכני מזון לאירוע שלכם היא אישית ומאוד תלויה בטעמכם האישי, רצוי מאוד לחשוב על המוזמנים: למשל, אם אתם חוגגים אירוע לילד ולבני כתתו, שעתידים להשתתף בו גם מבוגרים - חשוב לדאוג לכיבוד שיתאים גם להם. בר קפה לאירועים במקרה הזה, יכול להיות מתאים ביותר, ו"לסגור" את הפינה עבור האורחים שכבר סיימו בית ספר.

אפשר כמובן להתאים את הכיבוד לעונה, לשדרג אירועי קיץ בבר שייקים מרענן, ואירועי חורף בבר וופל בלגי חם או בר דונאטס חמות. בר ממתקים הוא פתרון נפלא לאירוע כמו חתונה, הוא יכול להשתלב בצורה נפלאה בחלק של הריקודים, לצד הרחבה, יחד עם הבר האלכוהולי. בסופו של דבר, מדובר באירוע שלכם - והכי חשוב שאתם עצמכם, תצאו מרוצים. שיהיה במזל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נ.א

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נ.א

מאת: נ.ארכב16/05/161753 צפיות
מה זה בעצם מגדש טורבו לרכב? מה הם יתרונותיו? וכיצד יש לתחזק אותו על מנת למנוע תקלות מיותרות? כל מה שרציתם לדעת על טורבו לרכב - במאמר הבא.

מאת: נ.אתחבורה ורכב - כללי03/02/161170 צפיות
לגז טבעי פחממני פוטנציאל אקולוגי גדול - הוא מייצר פחות זיהום סביבתי בהשוואה לשריפת דלקים כמו בנזין או דיזל ועשוי להפחית נזקים סביבתיים באופן משמעותי. בתחום הגפ"מ, ישנה שאיפה לקידום השימוש בגז טבעי לצרכיי המשק הישראלי, ובכללו, התחבורה הציבורית והפרטית בישראל. טכנולוגית ההנעה בגז של ימנו היא טכנולוגיה משוכללת בהרבה משהייתה בהתחלה וממשיכה להשתכלל כל הזמן. גם מהפן הכלכלי, יש לשימוש בגז טבעי פחממני לצרכי הנעת רכבים יתרון על פני השימוש בדלק.

מאת: נ.אקוסמטיקה23/12/141912 צפיות
הזדקנות מואצת עשויה לפגוע באיכות החיים ולקצר את תוחלתם. אמנם לא ניתן לעצור את תהליך ההזדקנות, אך בהחלט ניתן להאט את הקצב שלו. ניתן לסייע לתהליך האנטי-אייג'ינג על ידי ניהול אורח חיים בריא, הקפדה על פעילות גופנית תקינה ותזונה בריאה. מעבר לטיפולים השונים לטיפוח העור וטיפולים שנלחמים בקמטים שמוצעים בשוק - אפשר להתחיל ממש בבית הפרטי שלנו, במקרר. הנה סקירה קצרה ורשימת 5 מזונות מפתיעים, לוחמי אנטיאייג'ינג שריריים ונחושים.

מאת: נ.אמתכוני בשר23/12/143443 צפיות
עישון בשר הינה שיטה ייחודית ועתיקה, אשר בסופה מתקבל בשר נימוח וטעים, אשר בושל בטמפרטורה נמוכה בסיבה מעושנת בתוך מעשנת. בין חלק מן האפשרויות הנהדרות לעישון: אסאדו בקר, אסאדו טלה, חזה בקר, עופות, דגים. קיימות שתי שיטות של עישון: יבשה ורטובה. במאמר זה תמצאו הסבר על בשר ודרך העישון במעשנת ותקבלו טיפים למעשן הבשר המתחיל.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213662 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214065 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205527 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810519 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173515 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica