חפש מאמרים:
שלום אורח
20.10.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימונים למתחילים

תכנית האימון למתחילים מתחילה עם תרגילי שריר מורכבים (multi-joint exercises) במטרה להזיז את הגוף, לעבוד כמה שיותר על מנת להגדיל את כוח השרירים, להגמיש אותם בתוספת הגברת קצב חילוף חומרים, ויותר מכל להכין את הגוף ואת השרירים לתרגילים אינטנסיביים יותר. דוגמאות לתרגילים מורכבים הם סקוואט, לחיצת רגליים, הרמות, ספסל, לחיצה צבאית. התרגול מתבצע כבר מהאימון הראשון כנדרש בהתאם לכושר הראשוני של הלקוח ומטרות הכושר שהוא מציב לעצמו

כל אותו הזמן בו המתאמן מבצע פעילות גופנית, מאמן הכושר האישי יצפה בו על מנת לאתר כל חוסר איזון בשרירים ותרגילי השרירים הינם מצוינים לכך. לכל מפרק כוח יחסי של שרירים, ואם צד אחד הינו חזק יותר מאחרים, חוסר איזון עלול להתרחש, דבר אשר יקטין את כוחו של המפרק, ויגביר את האפשרות לפגיעה. חוסר איזון זה יתוקן באמצעות האימון האישי.

בנוסף, אם השריר הדוק וחלש, האמרה הישנה אכן נכונה, "השרירים שלכם חזקים כמו המפרקים החלשים שלכם," לכן, השריר חייב להיות מתוח ומחוזק כראוי, שגם זאת ניתן לתקן באמצעות האימון האישי.

חשוב מאוד לתקן חוסר איזון כזה באימון האישי, שכן פעמים רבות חוסר האיזון עלול לגרום לפגיעות. אני שומע פעמים רבות שלקוחות מבצעים משימה יומיומית כמו להביא מצרכים, להגיע למשהו גבוה, גינון, וכו' ונפצעים. פעמים רבות הפגיעה אינה מורגשת למשך יום או יומיים מאחר ויש חוסר בקצות עצבים המגיעים למפרקים. הכאב מורגש 2 בדרך כלל 4 עד 48 שעות מאוחר יותר בשל דלקת, ולכן קשה לברר מהו בדיוק הגורם לפציעה. לכן לא רק שחוסר איזון מאט את התקדמותכם, ולפעמים אפילו עוצר אותה, אלא זו עלולה להיות סיבה לפגיעה שתקטין עוד יותר את התקדמות מטרותיכם.

לאחר מכן המתאמן עובר לאימונים מתקדמים יותר על מנת לקבל יותר ויותר תועלת מכל אימון. האימון משתנה מתרגילים מורכבים לתרגילים המתמקדים יותר בשרירים ספציפיים. כל זה תלוי במה שנלמד מהאימונים הראשוניים, גופו של המתאמן, כיצד גופו מגיב בהתקדמות, ומטרות הכושר שלו או שלה.

ניתן לחפש מאמני כושר הקרובים למקום מגוריכם שיעזרו לכם להגשים את המטרות שלכם, בין אם זה ירידה במשקל, חיטוב ועיצוב גופכם, או עליית במסת שריר. מאמן כושר מקצועי יוכל לבנות תכנית אימון מורכבת שתעבוד על כמה שיותר שרירים. בשלב מתקדם יותר באימונים שלכם מומלץ לבודד כל אזור שרירים לתרגילים מיוחדים. בכל מקרה מומלץ לבצע השוואת מחירים של מאמני כושר ולקבל גם המלצות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לחברת שייפוואן צוות מאמני כושר אישי שיגיעו עד אליך לאימון כושר מהנה אחד על אחד בזמן והמקום הנוחים לך. מאמן כושר אישי מגיע עם כל הציוד הדרוש לאימון כושר מהנה בתוספת תפריט תזונה לירידה מהירה במשקל. כמו כן החברה עוסקת במכירה ואספקה של ציוד כושר, בהקמת חדר כושר ובהפעלת חדר כושר למגזר הפרטי ועסקי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gilad edelstein

מאת: gilad edelsteinפיתוח שרירים 07/10/142884 צפיות
אם לוח הזמנים הצפוף שלכם בקושי משאיר לכם זמן להתאמן, כשאתם מוצאים שעה פנויה אתם רוצים לנצל אותה ביעילות. אם המטרה שלכם היא מבנה גוף שרירי, להלן טיפים חיוניים לבניית השריר במהירות.

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/143131 צפיות
הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/142131 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/171869 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/172442 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/172939 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/172635 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/162266 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/162358 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

מאת: ענת אמרספורט וכושר גופני - כללי24/11/151811 צפיות
. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica