חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 טיפים פשוטים מאוד להרזיה

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/20143983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

טיפ 1# - תפסידו לדבר על הורדה במשקל

כל הדיבורים האלו על כמה שאתם רוצים להוריד במשקל לא עומדים לגרום למשקל לרדת. אתם חייבים לפעול, החל מעכשיו. אז קחו את העיצה הפשוטה הזאת: תפסיקו להזיז את הפה שלכם ותתחילו להזיז את הגוף שלכם! בעזרת מאמן כושר אישי או בחדר כושר, לא יקח הרבה זמן עד שתראו תוצאות.

טיפ 2# - איטי ויציב זה הכי טוב

הרזיה איטית ויציבה היא יותר טובה (ויותר בטוחה) מאשר לרכב על רכבת ההרים של הדיאטות. אם אתם מחפשים תוצאות הרזיה שישארו לאורך זמן, תכוונו לרדת ממוצע של קילו בשבוע. על מנת לרדת במשקל עליכם לצרוך פחות קלוריות ממה שאתם שורפים. כבונוס, כשאתם משלבים דיאטה עם אימונים, אתם תצמצמו את הכנסת הקלוריות שלכם ותגדילו את שריפת הקלוריות שלכם בו זמנית.

טיפ 3# - חיסכו את הכסף שלכם

אל תשקיעו את הכסף שעבדתם קשה עבורו בגימיק ההרזיה האחרון. כדורים, דיאטות אופנתיות, היפנוזה וניתוחים פלסטיים ופולשניים אינם התשובה! הגימיקים האלו לא ירזו אתכם, אלא ישמינו את חשבונות הבנק של אלו שמשווקים אותם! לאכול דיאטה מאוזנת של פירות, ירקות, שומנים טובים, וחלבונים רזים יעודדו הרזיה יותר מהר מכול תרופת פלא שתקנו

טיפ 4# - ירידה במשקל זו דרך חיים

לרוע המזל נושא המשקל הינו משהו עימו רוב האנשים ילחמו במרבית חייהם. מזון מעובד עודף ואורח חיים בלתי פעיל הם שני התורמים הגדולים ביותר למאבק המתמיד. אם אתם רוצים להוריד משקל ולהשאיר אותו נמוך, עליכם לשנות את הדרך בה אתם מסתכלים על אוכל. צריך להסתכל עליו כעל מקור אנרגיה, לא תשוקה. ירידה מוצלחת במשקל היא משהו שמצריך באמת שינוי אורח חיים, מה שכולל קבלת החלטות נכונות לגבי מזון, והיצמדות להחלטות אלו לאורך החיים.

טיפ 5# - הורדה במשקל זה לא רק מספר

כאשר אתם בדיאטה, אל תהפכו לקורבן של קנה מידה מפחיד. כאשר המספרים יורדים, השמחה עולה. אך כשהמספרים נשארים אותו דבר או עולים, אז קל להפסיק ולהכנע.

תזכרו שאפילו אם המשקל שלכם לא משתנה במידה שאתם רוצים, הגוף שלכם כן. אתם שומרים יותר טוב על הלב שלכם. אתם מורידים את רמות הכולסטרול שלכם. אתם מעצבים את הגוף שלכם והבגדים שלכם ישבו עליכם יותר בנוחות. כשאתם לומדים למצוא אושר בהטבות הנוספות הללו, אתם רוצים להמשיך ולהוריד!

בכל טיפ שתחליטו לאמץ אנו ממליצים להעזר גם במאמן כושר אישי ניתן לערוך השוואת מחירים של מאמני כושר ולבחור את מי שהכי קרוב למקום מגוריכם ומתאים לתקציב. אימון מהנה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לחברת שייפוואן צוות מאמני כושר אישי שיגיעו עד אליך לאימון כושר מהנה אחד על אחד בזמן והמקום הנוחים לך. מאמן כושר אישי מגיע עם כל הציוד הדרוש לאימון כושר מהנה בתוספת תפריט תזונה לירידה מהירה במשקל. כמו כן החברה עוסקת במכירה ואספקה של ציוד כושר, בהקמת חדר כושר ובהפעלת חדר כושר למגזר הפרטי ועסקי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gilad edelstein

מאת: gilad edelsteinספורט וכושר גופני - כללי25/12/141716 צפיות
תכנית האימון למתחילים מתחילה עם תרגילי שריר מורכבים (multi-joint exercises) במטרה להזיז את הגוף, לעבוד כמה שיותר על מנת להגדיל את כוח השרירים, לוהגמיש אותם בתוספת הגברת קצב חילוף חומרים, ויותר מכל להכין את הגוף ואת השרירים לתרגילים אינטנסיביים יותר. דוגמאות לתרגילים מורכבים הם סקוואט, לחיצת רגליים, הרמות, ספסל, לחיצה צבאית. התרגול מתבצע כבר מהאימון הראשון כנדרש בהתאם לכושר הראשוני של הלקוח ומטרות הכושר שהוא מציב לעצמו

מאת: gilad edelsteinפיתוח שרירים 07/10/143775 צפיות
אם לוח הזמנים הצפוף שלכם בקושי משאיר לכם זמן להתאמן, כשאתם מוצאים שעה פנויה אתם רוצים לנצל אותה ביעילות. אם המטרה שלכם היא מבנה גוף שרירי, להלן טיפים חיוניים לבניית השריר במהירות.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143168 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

מאמרים נוספים בנושא תזונה

מאת: אבי דוידיתזונה12/12/186882 צפיות
הדיאטה הכי מהירה שיש עם ארוחות מוכנות שמרחיקות אתכם מהמטבח ומצמצמות את החשיפה לפיתויים.

מאת: עופר שלותזונה13/07/187329 צפיות
טיפול טבעי כעזרה ראשונה במצבים בריאותיים שונים

מאת: דודישתזונה23/05/173321 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.

מאת: רונןתזונה14/03/173511 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143954 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאת: רותם וובזתזונה02/06/144505 צפיות
המילה דיאטה ישר מתקשרת לחסות ורעב מתמיד, כי אין מדובר בדיאטה, צריך לחשוב בריא, ירידה במשקל תלויה בחשיבה בריאה.

מאת: קרוספיט חיפהתזונה20/04/145926 צפיות
קרוספיט היא שיטת אימון פונקציונאלי מוכחת שמשיגה תוצאות. אבל, וזה אבל גדול, אי אפשר להגיע לתוצאות טובות ללא תזונה נכונה, זאת עובדה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica