חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המחאות חוזרות - כיצד ניתן להתמודד עם תופעה זו ?

מאת: רוי ורלבנקאות26/12/20142808 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המחאות חוזרות הפכו למושג נפוץ למדי. הפכו ממש לתופעה של ממש כאשר המחאות רבות "חוזרות". במידה והמחאה חוזרת, ישנם מספר אלטרנטיבות כיצד לפעול לשם גביית החוב. האפשרות השכיחה מכל היא הגשת ההמחאה "לביצוע" בלשכת ההוצאה לפועל., ככל שהכספים אכן מגיעים לנו ואין לצד השני טענת הגנה טובה.

כמו כן, הדרך הפשוטה ביותר, החסכונית ביותר ואף הייעילה ביותר היא פנייה למושך, אותו בעל המחאה, ולדרוש ממנו החלפת ההמחאה במזומן. לעיתים רבות, אנו פותרים את הבעיה באמצעות פנייה טלפונית בלבד למושך השיק.

במאמר זה נעזור לכם למזער את הסיכויים להמצא עם המחאות חוזרות ולשפר את מצבכם, אם וכאשר תאלצו להגיש את ההמחאות לביצוע בלשכת ההוצאה לפועל, עוד בטרם קבלת הצ'ק. המחאה / שיק הנו שטר שבו מורה אדם או ישות משפטית אחרת (המכונה "המושך" בדיני השטרות) לבנק (המכונה "הנמשך" או "הקבל" בדיני השטרות) למשוך מחשבונו כסף לצד ג' (המכונה "הנפרע" בדיני השטרות), בזמן שנקבע מראש. הגדרה זו לקוחה מויקיפדיה.
במידה והנכם מוצאים עצמכם במצב כי הנכם מחזיקים בידכם המחאות חוזרות, מומלץ להיוועץ עם עורך דין העוסק בתחום הוצאה לפועל. כפי שהבהרנו לעיל, נמליץ ראשית ליצור קשר עם המושך.

מספר כללי ברזל: ראשית כל, לא לקבל המחאות שמועד פרעונם חלף, המחאות שהפרטים בהם אינם שלמים. בנוסף, יש לבחון כי אכן המושך ו/או מורשה חתימה חתום על גבי ההמחאה.
המלצות אלו יסייעו לכם למזער את הסיכון שלכם להמצא עם המחאות חוזרות ועתידות לשפר את מצבכם בעתיד, אם תאלצו להגיש את ההמחאות לביצוע בלשכת ההוצאה לפועל.

מרבית ההמחאות ניתנות במסגרת חיי מסחר רגילים ותקינים ביום יום, במסגרת המשפט האזרחי. נציין כי ב-מקרקעין משתמשים לרוב בהמחאות בנקאיות, להמחאות הגבנקאיות דין שונה במקצת. מומלץ להיוועץ לנושא זה עם עורך דין מקרקעין.

אנו ממליצים להיוועץ בייעוץ משפטי צמוד בטרם נקיטת הליכים. במידה והנכם מנהלים עסק, מומלץ להשתמש בשירותי עורכי דין ברייטינר חודשי קבוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוזמנים לבקר באתר הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוי ורל

מאת: רוי ורלדיני תאגידים17/04/201261 צפיות
מימון אישי אינו נוגע רק לכסף. יש בו מידע נוסף על השכל הישר והמיושן. ניהול הכספים שלך הוא דבר שנלמד ורוב האנשים לומדים אחרי שהם כבר נקלעו לחובות. קחו את הטיפים הבאים ברצינות ונסו ליישם שינויים אלה בכספכם על מנת לחיות חיים מאושרים יותר ונטולי לחץ.

מאת: רוי ורלחוק ומשפט - כללי13/04/20794 צפיות
כשאתה מתמודד עם סוגיה זו, הצעד הראשון שלך הוא להכיר את תקנות פשיטת הרגל המקומיות שלך. מדינות שונות משתמשות בחוקים שונים הנוגעים לפשיטת רגל. לדוגמה, במדינות מסוימות אתה יכול להחזיק את הבית ואת המכונית שלך, אבל באחרים לא. עליכם להכיר את החוקים לפני הגשתם לפשיטת רגל.

מאת: רוי ורלחוק ומשפט - כללי25/03/20945 צפיות
נדל"ן יכול לספק לך אפשרות השקעה נהדרת. ישנם דברים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שרוכשים נכס להשקעה. המידע הבא יעזור לכם למצוא הצלחה.

מאת: רוי ורלביטוח29/01/201226 צפיות
נדל"ן מסחרי הוא עסק רווחי מאוד עבור אנשים רבים. אין בזה שום קסם. אתה צריך ידע, מוסר עבודה טוב ויש לך את הדחף להצליח. במאמר זה יש כמה הצעות שיעזרו לכם בנדל"ן. לפני שאתה רוכש נכס כלשהו, ​​התבונן ברמות ההכנסה המקומיות, בשיעור האבטלה והאם האזור הזה גדל או לא. אם אתה מסתכל על נכס שקרוב לדברים כמו אוניברסיטה, מרכזי תעסוקה, אוניברסיטאות או חברות גדולות, ייתכן שתוכל למכור אותו מהר יותר ובכסף רב יותר.

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/201234 צפיות
ישנם אנשים רבים שמצאו הצלחה על ידי השקעה ברכוש מסחרי. אין שום קסם בלספק לך חיים מצליחים. תזדקק לידע עובד בנושא נדל"ן, להיות בעל ניסיון בשוק וניסיון בענף. מאמר זה מכיל כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל בהרפתקה שלכם ללמוד יותר על הפעלת נדל"ן מצליח.

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/201221 צפיות
נכסים תעשייתיים ומסחריים מגיעים לשוק כל הזמן, אך נכסים מסוג זה אינם מקבלים רשימות מועדפות כמו בתים רגילים. בין אם קונים או מוכרים, אל תימנעו משא ומתן. להישמע ולהילחם כדי להשיג לעצמך מחיר הוגן לרכוש. צלם תמונות דיגיטליות של תמונות הבניין. ודא שיש לך כל הליקויים שנמצאים בתמונות שאתה מצלם (דברים כמו חורים, כמו חורים בקיר, ושטיחים פגומים או מלוכלכים.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191329 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201247 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: רוי ורלבנקאות23/10/171442 צפיות
Does thinking about your credit report give you awake? The sound advice above will help you fix your credit and be proud that you are financially responsible again.

מאת: רוי ורלבנקאות16/10/171537 צפיות
Now is the best time to start taking charge of your personal financial issues. Use the tips and techniques from this article to learn some sound personal finance tips. You do not need to take classes or years of training to start seeing big savings by improving your financial management skills. Every single knowledge you learn will help.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןבנקאות01/06/171824 צפיות
הבנקים מחוייבים בחובת גילוי מוגברת כלפי לקוחותיהם, מהי חובת הגילוי של הבנק כלפי הערבים של לקוחותיהם ?

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןבנקאות01/06/171533 צפיות
האם בנק יכול לסרב לתת שירות ללקוחות מסויימים ? מהם התנאים לחוקיות סירוב הבנק לתת שירות ללקוח

מאת: איילתבנקאות20/01/162030 צפיות
טיפים - איך לא להיכנס למינוס מאת עו"ד רוני ברוש: על רקע מציאות כלכלית לא פשוטה ולעיתים אפילו סבוכה מאוד קל להתפתות לקחת עוד הלוואה או להיכנס למינוס בבנק. למעשה, יותר מידי הלוואות או משיכת יתר

מאת: ירון כהןבנקאות30/07/1510851 צפיות
יש לא מעט מוסדות ומשרדים שמבקשים אישורים נוטריונים עבור מסמכים שונים שמגיעים בשפות זרות. מסמכים כגון מסמכי לידה, תצהירים, דרכונים, תעודות, תעודות פטירה, תעודות נישואין או גירושין, מסמכי בעלות על רכוש והרשימה עוד ארוכה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica