חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכיבה טיפולית

מאת: sharondan80רכיבה טיפולית13/01/20152660 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכיבת סוסים היא סוג של ספורט קליל ואהוב, שעבור רבים מהווה סמל לשחרור אמתי. כיום, רכיבה מהווה אלטרנטיבה פופולארית בהחלט לטיולי שטח, כאשר רבים וטובים מעידים כי הדרך הטובה והאותנטית ביותר לחוויית שטח, היא רכיבה. במקביל, רכיבת סוסים הולכת וצוברת תאוצה כאפיק טיפולי אפקטיבי ומחולל נפלאות, אשר מספק תוצאות בשטח.

רכיבה טיפולית - למי?

רכיבה טיפולית יעילה לטיפול במגוון רחב של בעיות בקרב ילדים ומבוגרים, כאשר המגע בין האדם לסוס יוצר קסם טיפולי שזכה להכרה ברחבי העולם. הרכיבה הטיפולית יעילה לילדים אימפולסיביים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז בדרגות שונות. מתברר, כי הצורך להנהיג את הסוס שעליו הם רכובים ולגרום לו להתנהל בהתאם לכללים הדרושים, ממתן את אישיותם במידה ניכרת, מרגיע אותם ברבדים העמוקים ביותר בנפשם, ומשיב אותם נינוחים ומרוכזים הרבה יותר לזירה הביתית והבית ספרית כאחד. במקביל, רכיבה טיפולית נמצאה כיעילה ביותר לטיפול בילדים שקטים ועצורים הסובלים מבעיות תקשורת ומגלים את עצמם מחדש, כאשר חוויית הרכיבה הטיפולית מעניקה להם אשליית שליטה וכוח, ומחזקת אותם מבפנים, ללא הכר. כמו כן, רכיבה טיפולית נמצאה כמחוללת פלאים גם בקרב ילדים מוגבלים פיזית, בין אם מדובר בילדים בעלי מוגבלויות מולדות, ובין אם מדובר בילדים הסובלים מפציעות כאלה ואחרות. עם ליווי והדרכה מתאימים, גם ילדים משותקים חלקית מסוגלים לשלוט בסוס ולהנהיגו, כאשר חוויית הרכיבה מחזקת את שריריהם, ובמקביל -  מחזקת את ביטחונם העצמי במידה ניכרת ומאפשרת להם להשתחרר מהכבלים הפיזיים המעיקים על חייהם ועל מצבם הרגשי - נפשי, כשהם השולטים, המנהיגים והמובילים בשטח.

רכיבה טיפולית - איך?

הפופולאריות הגוברת של הרכיבה הטיפולית כערוץ טיפול מבוקש ואפקטיבי, הפכה את השירות לנגיש וזמין יחסית. כיום, ניתן למצוא חוות סוסים המציעות שירותי רכיבה טיפוליים בכל רחבי הארץ, כולל בערים הגדולות והאורבניות יותר. כמו כן, מרבית הביטוחים וקופות החולים מציעים השתתפות כזו או אחרת במימון ההוצאות הכרוכות בטיפול, כך שטיפול ברכיבה עשוי בהחלט להתגלות כטיפול שאיננו מכביד על התקציב יתר על המידה. התוצאות, בכל מקרה, שוות כל מחיר...

 



תגיות המאמר: רכיבה טיפולית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161304 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610940 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161636 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161985 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא רכיבה טיפולית

מאת: יובל רכיבה טיפולית14/10/131947 צפיות
רכיבה טיפולית - לרכב כל הדרך אל המכללה !

מאת: מיכל זרכיבה טיפולית10/10/132292 צפיות
לימודי רכיבה טיפולית נותנים משמעות חדשה למשפט "לעלות על הסוס". מלבד העובדה שהם עוזרים לבעלי מוגבלויות ונכויות להרגיש שווים, הם חוויה מיוחדת במינה. אם גם אתם רוצים, זה אפשרי.

מאת: יובל רכיבה טיפולית22/09/132027 צפיות
לימודי רכיבה – רפואת הנפש, הרוח והגוף

מאת: yakovco51רכיבה טיפולית22/01/138564 צפיות
רוצים להתפנק? הגעתם למקום המתאים. למה שלא נדבר לרגע אודות כיף אמיתי. לא מדובר בארוחה מוצלחת, כמו כן לא על כוס שמפניה טובה ואף לא אודות צימר חלומי. אלא על פינוק איכותי המכיל בו מגע, אוירה, והרבה צמרמורת מהסוג הטוב ביותר. כיף איכותי משיגים אך ורק באמצעות ספא במרכז המדינה.

מאת: penglרכיבה טיפולית25/01/119199 צפיות
חוות סוסים במרכז מספקת מגוון רחב של סוגי רכיבה בין היתר גם רכיבה טיפולית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica