חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוות סוסים במרכז

מאת: penglרכיבה טיפולית25/01/20119199 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוות סוסים במרכז

אחת מהפעילויות היותר אטרקטיביות בימי גיבוש לצוות עובדים או תלמידים היא רכיבה על סוסים המתקיימת באיזור חוות סוסים במרכז. הרכיבה נחשבת לחוויה מהנה ופחות שיגרתית עבור קבוצות מטיילים. כיום קיימים מדריכי רכיבה רבים המתמחים גם בטיפול בנכים. רכיבה מסוג זה נקראת רכיבה טיפולית המשפרת את יכולותיו המוטוריות של הנכה ולכן רכיבה אינה מיועדת למטרות שעשוע בלבד וכבר בעבר זיהו חוקרים את היתרון העצום ברכיבה.

רכיבה טיפולית

כיום נעזרים ברכיבה טיפולית גם לצורך טיפול בבעיות נפשיות. ישנו שינוי משמעותי לטובה אצל אנשים שהיו מטופלים ברכיבה טיפולית והתמידו בכך. הרכיבה עבורם היתה חוויה מדהימה. המטופלים שעוברים רכיבה טיפולית נעזרים על ידי פיזיוטרפיסט שעור להם בשעת הרכיבה. כל סוס מותאם על ידי אנשי מקצוע למטופל שלו והמטופלים ברכיבה טיפולית הם מורכבים מאוכלוסיה הסובלת מבעיות פיזיות או בעיות נפשיות.

מטרת הרכיבה

רכיבה על סוסים תורמת לחיזוק השרירים שנוצר בעקבות רכיבה ממושכת על הסוס, דבר המעניק חוזק ויציבות למטופלושיפור בקורדינאציה. מטופלים רבים שזכו לרכיבה טיפולית הפכו לרגועים ושלווים יותר בחייהם האישיים. ניתן להגיע לרכיבה טיפולית דרך הפניה של קופת חולים שנחשבת לחלק מסל הבריאות. מחקר שנערך בשנת 1777 גילה שרכיבה טיפולית עוזרת לפתור בעיות בנשימה ואפילו השתמשו בה כדי לשקם חיילים בשתי מלחמות עולם. כיום בישראל לא כל חווה נחשבת לחווה טיפולית וחוות רבות הבינו את הפוטנציאל העיסקי שלהן.

רכיבה רומנטית

רכיבה רומנטית מיועדת לזוגות ואפילו יכולה לשמש כמתנה. במידה ומדובר רכיבה ראשונה חשוב מאוד להישמע להוראותיו של מדריך הרכיבה. ישנם סוסים המאומנים לשמש כסוסי מירוץ ולכן מגיל קטן מאמנים אותם בצורה אינטנסיבית. הסוס נחשב גם לחיה אצילית ובימים דומים יותר רק האנשים האצילים ביותר היו זוכים להחזיק בו למטרות רכיבה. חוות סוסים רבות מציעות מגוון רחב של שירותים לרוכב הפוטנציאלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131179 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131193 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131263 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131420 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131352 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131256 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131345 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא רכיבה טיפולית

מאת: sharondan80רכיבה טיפולית13/01/152661 צפיות
רכיבת סוסים היא סוג של ספורט קליל ואהוב, שעבור רבים מהווה סמל לשחרור אמתי. כיום, רכיבה מהווה אלטרנטיבה פופולארית בהחלט לטיולי שטח, כאשר רבים וטובים מעידים כי הדרך הטובה והאותנטית ביותר לחוויית שטח, היא רכיבה.

מאת: יובל רכיבה טיפולית14/10/131947 צפיות
רכיבה טיפולית - לרכב כל הדרך אל המכללה !

מאת: מיכל זרכיבה טיפולית10/10/132292 צפיות
לימודי רכיבה טיפולית נותנים משמעות חדשה למשפט "לעלות על הסוס". מלבד העובדה שהם עוזרים לבעלי מוגבלויות ונכויות להרגיש שווים, הם חוויה מיוחדת במינה. אם גם אתם רוצים, זה אפשרי.

מאת: יובל רכיבה טיפולית22/09/132027 צפיות
לימודי רכיבה – רפואת הנפש, הרוח והגוף

מאת: yakovco51רכיבה טיפולית22/01/138564 צפיות
רוצים להתפנק? הגעתם למקום המתאים. למה שלא נדבר לרגע אודות כיף אמיתי. לא מדובר בארוחה מוצלחת, כמו כן לא על כוס שמפניה טובה ואף לא אודות צימר חלומי. אלא על פינוק איכותי המכיל בו מגע, אוירה, והרבה צמרמורת מהסוג הטוב ביותר. כיף איכותי משיגים אך ורק באמצעות ספא במרכז המדינה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica