חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך לגינה קסומה

מאת: גלעד קמרגינון18/01/2015842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדרך לגינה קסומה


אין כמו גינה מעוצבת, נעימה וכיפית אשר משרתת בצורה הטובה ביותר את כל בני הבית – החל ממקום נעים ופסטורלי לשתות בו את הקפה עם העיתון בשעות הבוקר, דרך סביבה נעימה לעריכת ארוחות מושקעות בסופי השבוע וכמובן גם לאירוח ועד לפינת משחק אטרקטיבית, בטוחה ומהנה עבור ילדי הבית.
בכדי ליהנות מגינה שכזאת - בעת תכנון הגינה חשוב לקחת בחשבון את הצרכים של כל בני הבית מאותה הגינה, ולשים דגש על כל אותם פרמטרים חשובים ומהותיים, אשר יכולים בסופו של דבר להפוך את הגינה לגן עדן קטן וחלומי עבור כל בני הבית באשר הם.

עורכים היכרות עם הסוגים השונים של הגינות


מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם עיצוב הגינות, עתיד לגלות את המגוון הרחב של סגנונות העיצוב של הגינות המוצעות עבורו.
ההמלצה היא כמובן להיחשף לכמה שיותר סגנונות עיצוביים שכאלו ולהכיר לעומק את היתרונות והחסרונות שכל אחד מהם טומן בחובו - ובהתאם לכך לבחור את הסגנון העיצובי המועדף.
בין סגנונות עיצוב הגינות הבולטים והנפוצים בהם אתם עתידים להיתקל ניתן לציין -
גינה יפנית – מדובר בעיצוב גינה בסגנון מינימליסטי - בגינה יפנית נהוג לשתול סוגי צמחים שונים אשר אינם זקוקים להשקיה. גינות אלו הינן צבעונית במיוחד, הרמוניות ומעוצבות במטרה ליצור אווירה שלווה ורגועה.
גינה טרופית -  הינה גינה אשר אמורה לספק אווירה אקזוטית. הגינה תתאפיין בדרך כלל בשילוב של צמחים צפופים בעלי עלים גדולים המסבים צל וצמחי ג'ונגל כגון דקלים.
גינה ים תיכונית – מדובר בגינה קלה לתחזוקה, המותאמת באופן פרטני לתנאי מזג האוויר של ארצנו. גינה זאת מתאפיינת בצמחייה אשר אינה צורכת הרבה מים, בשילובים של סלעים ואבנים ואלמנטים שונים אשר ייעודם לאפשר הצללה בגינה.
גינה טוסקנית – גינה טוסקנית נחשבת לקלה לתחזוקה. בעיצוב מושם דגש על אלמנטים כגון, בחירת הריצוף המתאים, שילוב של פרחים צבעוניים, תבלינים ומזרקות.
לצד סגנונות עיצובי גינה אלו, אתם עתידים להיתקל בעוד מגוון רחב של אפשרויות – מאוד חשוב לבחון אותן בקפידה ולבדוק איזה סגנון הכי מדבר אליכם והכי עונה על הטעם האישי ועל הצרכים שלכם. כמובן, שמדובר בבחירה גמישה ובחלק מהמקרים, ניתן לעצב גינות אשר משלבות בתוכן אלמנטים ממגוון סגנונות עיצוב שונים בהתאם להעדפות שלכם בנושא.

הדרך הטובה ביותר להשגת התוצאות הרצויות


עיצוב גינות הינו תהליך מורכב וזאת גם במקרים בהם הדרישות שלכם ממנה הן יחסית בסיסיות או פשטניות. ישנם מגוון פרמטרים פונקציונאליים שונים אותם יש לקחת חשבון בעבודת התכנון ולכן, בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, ההמלצה היא להיעזר בשירותיו של אדריכל נוף, מעצב גינות או בעל מקצוע אחר אשר הינו בעל ידע, הבנה וניסיון בתחום של עיצוב גינות ובריכות נוי.
יש לקחת בחשבון, שגם תהליך תחזוקת הגינה, לא תמיד יתאפשר לביצוע באופן עצמאי ובמקרים רבים, תבינו שהדרך הטובה ביותר לשמור על תחזוקת הגינה, היא על ידי קבלת שירותי גינון מגננים מוסמכים ומקצועיים.
אז נכון שמדובר בהוצאות כספיות שבמקרים רבים יהיו לא קטנות, אבל בסופו של דבר אם חשקה נפשכם ליהנות מגינה קסומה ויפה, שכיף לבלות בה, מדובר בהוצאות שבהחלט יניבו תוצאות.
חשוב לציין, שלעיתים ההוצאות הכספיות אותם תוציאו על נושא של עיצוב הגינה יכולים להשתלם לכם במיוחד, מכיוון שבעל מקצוע המוסמך בתכנון גינות יוכל ליצור עבורכם גינה חסכונית במים ולהפחית באופן משמעותי את נפח חשבון המים שתקבלו – כך שאותן הוצאות יחזירו את עצמן בסופו של דבר. ניתן לראות פרוייקטים נוספים בתחום הגינון כאן




 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלעד קמר

מאת: גלעד קמרעסקי מזון18/01/151176 צפיות
כולם מכירים את הימים הללו בהם אין כוח לעשות כלום, לא לעבוד, לא לבשל וגם לא בהכרח לצאת מהמיטה. הימים האלו יכולים להגיע בגלל מזג אוויר חורפי וקר, בגלל מחלה, או סתם בגלל חוסר מצב רוח.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191771 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182246 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811181 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181671 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183836 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174186 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica