חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות מעוצבות בבית שלכם

מאת: elichai rubinריהוט 29/01/2015942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלתות מעוצבות

דלתות מעוצבות הנן דלתות דקורטיביות המיועדות לשילוב בבתים בעלי עיצוב ייחודי. אם בעבר לא היו דלתות אלו נחלת הכלל, והיו שמורות רק לחוגים מסוימים, כיום אין זה כך, וניתן להתאים דלת מעוצבת לכל בית, ובמחירים נגישים. הדרך לדלת מעוצבת עוברת בחנות המספקת את טובי המותגים מהארץ ומחו"ל, ומבצעת מכירה, הזמנה והתקנה של הדלת בבית הלקוח.

התייעצו עמנו בנושא רכישת דלת מעוצבת

חשוב לבצע את ההתייעצות איתנו ולזכות להיחשף למיטב דגמי דלתות מעוצבות: החל מדלת מעוצבת בצבע עץ טבעי או אדמדם, ועד לדלתות לבנות או בעלות עיצוב זכוכית. ההתייעצות היא עבור דלתות פנים ודלתות כניסה כאחת. הכלי המרכזי שיסייע לכם לקבל החלטה הוא המחשבה על עיצוב הבית שלכם כפי שהייתם מייחלים לעצמכם. ברור שדלת שתפקידה לעצב בית בסגנון כפרי אינה יכולה להידמות לדלת התורמת לתדמיתו האורבנית של הבית.

רכישת הדלת המתאימה לכם

לאחר התייעצות רבת שלבים עם צוות המעצבים שלנו, ומענה על שאלות מטעם הצוות הטכני, יהיו בידכם הכלי להחליט לאלו דגמי דלתות מעוצבות תרצו לפנות. במעמד רכישת הדלת – ייקבע לכם גם מועד התקנה, ולחלופין – מתקין מקצועי ייצור אתכם קשר מיד לאחר הקנייה. המתקין יבצע כיוון דלת וידאג לקבע אותה היכן שביקשתם.

שירות ואחריות

עבור הדלתות תקבלו שירות חסר פשרות הכולל אחריות רבת היקף. במסגרתה, לא רק שנגבה אתכם למשך חודשים/שנים רבות, אנו נספק עבורכם כל תיקון שתהיו זקוקים לו: החל מכיוון דלת בשל הטייתה מטה בעונות הגשמים, ועד להחלפת חלקים, אספקת חדשים והתקנתם בביתכם. ניתן להוסיף תוספות פונקציונליות שלא במעמד הקנייה, כלומר כאשר הדלת כבר נמצאת בחזקתכם לזמן מה. למשל – קניית דלת ללא חור הצצה והתקנתו במועד מאוחר יותר.

כיצד נקבעים מחירים של דלתות מעוצבות?

ובכן, זו שאלה מורכבת אך נספק לכם מספר אינדיקטורים להערכת שווי הדלת. ראשית כל, יש להבחין בין דלת שעשויה מחומרי איכות לבין דלת שחומריה טעוני שיפור: לדוגמה – דלת ברזל נשמעת דלת חלומית בשל חוזקו של החומר, אך ללא ציפוי פלסטי להגנה המוצר חשוף לחלודה, במיוחד אם זו דלת כניסה. לעומת זאת, דלת אלומיניום לא תחליד גם אם העונה הייתה גשומה במיוחד. לכן היא תהיה יקרה יותר, במידה ולמקבילתה מברזל אין ציפוי אל חלד. דוגמה נוספת: דלת עץ המוצבת בחוץ חייבת להיות בעלת עץ חזק המיועד לעבודת חוץ: טיק או סקויה. דלת כזו תהיה יקרה יותר מדלת עץ פשוטה לשימוש פנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל קידום כהלכה - www.do-seo.co..il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת elichai rubin

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162047 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: elichai rubinבריאות השן20/06/161295 צפיות
השתלות השיניים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה, הידע וניסיון. כיום יש אפשרויות שונות להשתלות ואפילו השתלות ביום אחד. השתלות שיניים בפתח תקווה עושים במרכז רפואי עדן אשר רופאיו מומחים בכול סוגי טיפולי השיניים וחלקם מומחים בתחום השתלות שיניים בפרט.

מאת: elichai rubinימי הולדת13/04/161216 צפיות
כיום ארגון חגיגות יום הולדת לילד הוא הפקה אחת גדולה. יש המון דברים שצריך לארגן, אוכל, בלונים, מקום לחגוג בו וגם הפעלות ליום ההולדת. ישנם כל מיני סוגים של הפלות כאלה, מופעי קוסמות, מופעי אור ועוד.

מאת: elichai rubinפלילי14/03/162041 צפיות
לרבים מאיתנו, שאינם עורכי-דין ולא בקיאים בהבדלים משפטיים, המילה "פלילי" מתקשרת עם "דבר לא רצוי" או "מעשה רע". רובנו לא יודעים האם יש הבדל בין עבירה פלילית לעבירת תעבורה ומהו בכלל התחום בעריכת דין שנקרא "אזרחי". במאמר קצר זה, אנסה להסביר את ההבדלים ביניהם וכפי שתראו – ההבדלים משמעותיים מאד

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי29/12/151254 צפיות
באתר www.medixathome.co.il ניתן לקבל פרטים לגבי היכולות האפשריות באשר לצילומי רנטגן בבית החולה. צילומים אלו ניתן לבצע לאיברים שונים בגוף - לגב, לחזה לאגן ועוד, לאחר קבלת הפניה מרופא.

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי20/12/151134 צפיות
בדיקת אולטרסאונד בטן, הידועה גם בשמות בדיקת על שמע של הבטן ובדיקתUS בטן, נועדה לסריקה של האיברים הפנימיים בבטן כמו כבד, כליות, כיס המרה, לבלב, טחול, כלי דם ועוד.

מאת: elichai rubinתעשייה26/08/151706 צפיות
בכל מקום נשקפת לנו סכנה לכן חשוב להביט בשלטים המזהירים ומתריעים בפנינו על סכנות שונות במגוון תחומי חיים.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica