חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על העיצובים החדשים ועל הטרנדים החמים של שמלות כלה

איזו נערה לא חולמת על שמלת הכלה שלה עוד מגיל הגן? איזו כלה לעתיד לא שואפת כי השמלה המושלמת תהיה מקורית ונוחה וגם תבטא את הצדדים היפים באישיות ובמבנה הגוף שלה? אך כאן טמון הקצ', מכיוון שרוב שמלות כלה אינן נוחות כל כך ובמיוחד לא השמלות המעוצבות והחשופות שמצריכות מהכלה להושיל כמות לא מבוטלת של קילוגרמים על מנת להיראות יפה בתוך השמלה. גם מציאת השמלה שמתאימה גם למבנה הגוף וגם לאישיות הייחודית של הכלה היא משימה לא פשוטה כל כך, כי בדרך כלל ישנם לא מעט פערים שיש לגשר עליהם על מנת להשיג הצלחה. סיבוב קצר בסלוני הכלות היוקרתיים של הרחוב דיזינגוף שבתל אביב יספק את התמונה הראשונה אך לרוב, בסיבוב הראשון אפשר רק לנסות להבין מהם הטרנדים ומאוד קשה למצוא כבר אז את השמלה שמשלבת את הטרנדיות האופנתית עם ההתאמה לנתונים של הכלה.

פתרונות של הצנעת שמלות כלה

אם את מחפשת שמלת כלה צנועה, בין אם זה מטעמי הדת ובין אם זה מטעמי הנוחות או מטעמי הסגנון האישי שלך, חשוב שתביני כי שיטות "הצנעת שמלות כלה" בדרך כלל עושות נזק לעיצוב השמלה. יתכן  כי בסלון הכלות יגידו לך שאין שום בעיה להצניע כל דגם אבל התוצאה תהיה ממש עגומה כי גם אם המלאכה נעשית בצורה מקצועית, אין סיכוי שתוספת של כל כך הרבה בד לא תזיק לעיצוב השמלה ולא תיצור מראה של שמיכת תלאים. שמלה שתוקנה בצורה לא מקצועית עלולה אף להתפרק אם תרקדי מכל הלב וזה דבר ממש לא רצוי בחתונה שלך שבה את שואפת להיות הכי במיטבך שאפשר. מה הפתרון? לבחור בדגם שהוא צנועה ולא לבחור שמלה יפה ולהצניע אותה בצורה מגושמת. יש היום מגוון שמלות סגורות יותר שמתאימות כמו לכלות שמחפשות את המראה השונה וכך גם לכלות שהעיצוב הצנוע יחמיא יותר לגוף העגלגל. לא חייבים לשם כך לפנות לסלוני הכלות של הדתיות, מספיק לחפש באתרים המוכרים שמלות וינטאג' או שמלות יד שניה.

השמלה הנפוחה ושמלת הוינטג'

שמלות כלה נפוחות שמגיעות עם חישוקים פחות נפוצות היום למרות החזרה לאופנת שנות השמונים והתשעים, אך עדיין קיימות שפע של שמלות נסיכיות אופנתיות שמשלבות את החצאית הגדולה והנפוחה בטעם טוב עם מחוך מעוצב. בעת בחירת שמלה כזו חשוב לוודא כי שני חלקי השמלה יוצרים יחידה אחת זורמת ולא נראים כאילו נלקחו משמלות שונות. חשוב אפילו עוד יותר לבדוק עם עצמך שהשמלה הזו נוחה לך. הסגנון הכפרי וגם הסגנון וינטג' מאוד פופולאריים היום בקרב כלות ישראליות, מכיוון שמדובר על שמלות קלילות שמשדרות טוהר ותמימות שלא מאט כלות רוצות להשיג במראה שהן מחפשות ליום החתונה. מספיק לשלב בשמלה כזו רקמות ותחרות מעניינות ונוסף לשמלה טאצ' יוצא דופן שמסגנן את המראה כולו.

המאמר בשיתוף: עובד כהן - מעצב שמלות כלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי פרי - מנהל תוכן לאתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי פרי

מאת: קובי פריניקיון16/12/15920 צפיות
לנקות את הדירה זו פעולה שאין ספק שהיא חשובה. ניקוי הדירה יבטיח לכם שהות נעימה בה, וימנע ממנה להתיישן ולהתבלות בקצב גבוה מהרגיל.

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי13/10/15840 צפיות
נזקי מים, הם ללא ספק נזקים עצומים שיכולים לגרום נזק רב לקירות הבית ולגרום למחלות וזיהומים רבים, לכן ישר כאשר אתם מזהים רטיבות או פטריית מים על הקיר או התקרה, הזמינו במהירות בעל מקצו שיבצע איתורנזקימיםבאמצעותגלאיאלקטרוני.

מאת: קובי פרישיער08/06/151039 צפיות
גברים ונשים כאחד (וכאחת) משתמשים בסכיני גילוח- מי יותר ומי פחות. יש המסתפקים בסכיני גילוח חד פעמיים ויש המשתמשים בהם בשל שמירתם הקפדנית אל תנאי היגיינה מיטביים.

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי03/10/142141 צפיות
אם אתם מתגוררים בבניין משותף, חשוב לכם ודאי לשמור על מראהו וליהנות מסביבה מטופחת ויפה. אולם, בניינים משותפים רבים אינם מתוחזקים כהלכה, בדרך כלל, ואינם זוכים לטיפול המתאים לצורך שמירה על המראה הנקי והמטופח שלהם. ניתן למצוא בניינים רבים במצב מוזנח, מלוכלך מאד וגם כאלה הסובלים מקירות מקולפים. אחד הפתרונות הטובים ביותר כדי לחדש ולרענן את מראהו של הבניין, הוא באמצעות צביעת חדר המדרגות שלו. איך עושים את זה נכון? הנה התשובה לכך.

מאת: קובי פריקידום אתרים13/09/14926 צפיות
שיווק באינטרנט צריך להביא בחשבון את קהל היעד של העסק, ובהתאם לו לבחור את הדרך הנכונה ל-פרסום באינטרנט

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי11/09/141931 צפיות
אטום הגגות הוא בין עבודות האיטום החשובות ביותר בבנין. חשיפתו של הגג לגשמים, לקרינה, ולשוני טמפרטורות היא רבה ביותר. טיב האיטום תלוי קודם כל ברמת בעלי המקצוע המישמים אותו ובסוג האיטום תכנון ובניית הקונסטרוקציה של המבנה ימנע שקיעות יסודות וסדקים.

מאת: קובי פריאבטחת הבית07/06/14966 צפיות
אם החלטת להיות מנעולן כנראה שיש לך חוש טכני מפותח ואתה נמשך לעבודה המצריכה עבודה עם הידיים.

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171518 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171935 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162233 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162100 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161877 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161895 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161858 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica