חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותם של סכיני גילוח איכותיים

מאת: קובי פרישיער08/06/20151035 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גברים ונשים כאחד (וכאחת) משתמשים בסכיני גילוח- מי יותר ומי פחות.  יש המסתפקים בסכיני גילוח חד פעמיים ויש המשתמשים בהם בשל שמירתם הקפדנית אל תנאי היגיינה מיטביים. סכינים כאלה משמשים, לדוגמה, במספרות, שבהם בזה אחר זה מתיישבים גברים על כיסא הספר ושימוש בסכין גילוח חד פעמי מהווה ערובה לשמירה מרבית ומיטבית על היגיינה.

סכיני גילוח משמשים לגילוח שיער מאיברים אינטימיים אבל עיקר השימש בהם הוא לגילוח זיפי הזקן. סכיני גילוח מותקנים גם במכשירים לגילוח עצמי של שיער הראש ובעיקר של שיער הפנים. מכונות שונות מיוצרות ומשווקות עם מספר חלופות, כאשר ניתן להשתמש בסכינים שונות ליצירת מראה מבוקש: יש גברים הרוצים להיראות מגולחים למשעי, חלקים לחלוטין, בעוד יש מי שמשתמשים בסכינים מיוחדים ליצירת מראה זיפי, קוצני, ו"בלתי מגולח", אשר גם כדי ליצור אותו יש צורך בסכיני גילוח.

גילוח סמוי

יש מי שבוחרים בגילוח שיער מאזור המפשעה - בעיקר נשים- ולצורך זה משתמשים בסכין גילוח. מאחר שמדובר באזור מוסתר על פי רוב יש המסתפקות בגילוחו באמצעות סכין גילוח אף שלא מדובר בשיטה המסירה שיער לנצח;  היות שבגילוח לא מסירים את השיער מהשורש, הוא שב וצומח ומחייב גילוח לעתים תכופות ובתדירות גבוהה. בתקופה שבה לא נחשפת המפשעה- כגון בחורף- יש מי שאינם מהדרים בגילוח ומבצעים אותו לעתים יותר רחוקות.

יתרונות הגילוח באמצעות סכין גילוח וחסרונותיו

השימוש בסכין גילוח להסרת שיער נובע מהיתרונות הגלומים בו: הוא פשוט ומתבצע במהירות, הוא זול לעומת החלופות, הוא יכול להיעשות בכל מקום ובכל זמן, הוא אינו מחייב חיבור לחשמל, הוא נטול כאב. עם זאת יש בו  גם חסרונות: היעילות מוגבלת מאחר שכבר בתוך זמן קצר, כפי שעשויים להיווכח ולהעיד לא מעט גברים, השיער צומח מחדש. יש מי שבשל רגישות עורם כל גילח מעלה בו תפרחת אדמומית וגורם לגירוי העור. יש חשש משימוש לא זהיר בו העלול לגרום לפציעת העור ולדימומו.

רבים בעולם, גברים ונשים, משתמשים בקביעות בסכיני גילוח. מדובר במוצר צריכה בסיסי וחיוני. לצרכנים מוצע מגוון סכינים בסוגי איכות ובמחירים שונים.

בשנים האחרונות מוצעים סכיני גילוח איכותיים,  המאפשרים גילוח קל וחלק. גמישות הסכינים מאפשרת להם להתאים עצמם למבנה הפנים ובכך ליצור שטח מגע גדול יותר, המאפשר מי שמתגלחים להגיע עם מכשיר הגילוח בכלל ועם הסכין בפרט לכל המקומות, אשר לפנים היה קשה להגיע אליהם ולגלחם.

המגוון המוצע לצרכנים מאפשר בחירה בין סוגי סכינים שונים. גם אם השימוש במכשיר גילוח ידני, לא חשמלי, הוא בחירה טבעית של המתגלחים וגם אם הוא ברירת המחדל שלהם - מגוון הסכינים מאפשר להתנסות ובדרך של ניסוי וטעייה לגלות את הסכין המתאים להם ביותר בשקלול היתרונות והמחיר גם יחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי פרי - מנהל תוכן לאתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי פרי

מאת: קובי פריניקיון16/12/15917 צפיות
לנקות את הדירה זו פעולה שאין ספק שהיא חשובה. ניקוי הדירה יבטיח לכם שהות נעימה בה, וימנע ממנה להתיישן ולהתבלות בקצב גבוה מהרגיל.

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי13/10/15837 צפיות
נזקי מים, הם ללא ספק נזקים עצומים שיכולים לגרום נזק רב לקירות הבית ולגרום למחלות וזיהומים רבים, לכן ישר כאשר אתם מזהים רטיבות או פטריית מים על הקיר או התקרה, הזמינו במהירות בעל מקצו שיבצע איתורנזקימיםבאמצעותגלאיאלקטרוני.

מאת: קובי פרישמלות כלה ובגדי חתן30/01/151087 צפיות
איזו נערה לא חולמת על שמלת הכלה שלה עוד מגיל הגן? איזו כלה לעתיד לא שואפת כי השמלה המושלמת תהיה מקורית ונוחה וגם תבטא את הצדדים היפים באישיות ובמבנה הגוף שלה?

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי03/10/142138 צפיות
אם אתם מתגוררים בבניין משותף, חשוב לכם ודאי לשמור על מראהו וליהנות מסביבה מטופחת ויפה. אולם, בניינים משותפים רבים אינם מתוחזקים כהלכה, בדרך כלל, ואינם זוכים לטיפול המתאים לצורך שמירה על המראה הנקי והמטופח שלהם. ניתן למצוא בניינים רבים במצב מוזנח, מלוכלך מאד וגם כאלה הסובלים מקירות מקולפים. אחד הפתרונות הטובים ביותר כדי לחדש ולרענן את מראהו של הבניין, הוא באמצעות צביעת חדר המדרגות שלו. איך עושים את זה נכון? הנה התשובה לכך.

מאת: קובי פריקידום אתרים13/09/14922 צפיות
שיווק באינטרנט צריך להביא בחשבון את קהל היעד של העסק, ובהתאם לו לבחור את הדרך הנכונה ל-פרסום באינטרנט

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי11/09/141926 צפיות
אטום הגגות הוא בין עבודות האיטום החשובות ביותר בבנין. חשיפתו של הגג לגשמים, לקרינה, ולשוני טמפרטורות היא רבה ביותר. טיב האיטום תלוי קודם כל ברמת בעלי המקצוע המישמים אותו ובסוג האיטום תכנון ובניית הקונסטרוקציה של המבנה ימנע שקיעות יסודות וסדקים.

מאת: קובי פריאבטחת הבית07/06/14964 צפיות
אם החלטת להיות מנעולן כנראה שיש לך חוש טכני מפותח ואתה נמשך לעבודה המצריכה עבודה עם הידיים.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197712 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172155 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172064 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163501 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161964 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161894 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162153 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica