חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון דירות: מהם האפשרויות?

מאת: קובי פריניקיון16/12/2015916 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לנקות את הדירה זו פעולה שאין ספק שהיא חשובה. ניקוי הדירה יבטיח לכם שהות נעימה בה, וימנע ממנה להתיישן ולהתבלות בקצב גבוה מהרגיל. הניקיון של הדירה הוא חלק חשוב בשמירה על רמת היגיינה אישית גבוהה, החשובה ביותר לבריאות תקינה. כאשר רוצים לנקות דירה קיימות כמה אפשרויות לבצע זאת: ניקיון הדירה באופן עצמאי, הזמנת חברת ניקיון, הזמנת מנקה. במאמר זה נרחיב על היתרונות של כל אחת מהאפשרויות.

ניקיון הדירה באופן עצמאי

האפשרות הראשונה אשר עומדת בפניכם לטובת ביצוע ניקיון בדירתכם היא לבצע את הניקוי באופן עצמאי. מצד אחד יש לכך יתרון ברור. אתם מכירים באופן הטוב ביותר את העדפות הניקיון שלכם ואת רמת הניקיון אליה תרצו להגיע. מצד שני, לא לכולם יש את היכולת, הזמן או החשק לנקות לבד את הדירה באופן קבוע. ניקיון יסודי דורש לא מעט זמן ומאמץ, דבר שאינו מתאים לכל אחד. לא פעם אנשים מעדיפים להימנע מלנקות לבד את הבית, מתוך הבנה כי הזמן שהדבר יגזול מהם יהיה רב ביותר, ובסופו של דבר כלל התהליך לא יצא להם משתלם לעומת האפשרויות החלופיות.

הזמנה של חברת ניקיון מקצועית

האפשרות השנייה היא פניה לאחת מהחברות המציעות שירותי ניקיון דירות ובתים פרטיים ושכירת שירותי ניקיון מקצועי. לאפשרות זו כמה וכמה יתרונות. חברות אשר עוסקות באופן מקצועי בניקיון דירות מפתחות עם הזמן שיטות ניקיון יעילות ביותר, דבר אשר מאפשר ניקוי יסודי של הדירה בזמן קצר באופן יחסי לאלטרנטיבות אחרות לניקיון הדירה. לרוב שירות הניקיון יכלול את כלל החומרים והאביזרים הנדרשים לצורך הניקיון, וכך יחסך מכם הצורך לרכוש את המוצרים בעצמכם. רמת הניקיון אליה מסוגלת להגיע חברה מקצועית היא גבוהה ביותר, וזאת לאור מיומנותם והתמחותם בתחום. חברה מקצועית תוכל לתת לכם מענה לכל צורך, ובאם לא תהיו מרוצים מהשירות תוכלו לפנות אליה, ולדעת שיש גוף מסודר מאחורי צוות הניקיון. חברה מעסיקה כמה וכמה עובדי ניקיון, כך שבמידה ומנקה אחד לא יכול להגיע, החברה תוכל לשלוח מנקה חלופי מטעמה, ולהעיד על כישוריו המקצועיים.

ניקיון דירות על ידי מנקה

אפשרות שלישית לטובת ניקיון דירות היא הזמנת שירות של מנקה. מנקים לרוב עובדים באופן עצמאי, ואינם משויכים לחברת ניקיון. היתרון בקבלת שירות ניקיון ממנקה הוא הקשר האישי שנוצר עם אדם אחד ספציפי. יש אנשים שמעדיפים כי אדם אחד הינה דרך קבע את דירתם, ובכך הם יוצרים קשר מקצועי המבוסס על הכרות אישית. החיסרון הקיים באפשרות זו היא התלות הנוצרת באדם יחיד. במידה וביום בו היה אמור להתבצע הניקיון המנקה הודיעה כי איננה יכולה להגיע, לא ימצא בידכם פתרון מקצועי מידי. כמו כן, לרוב מנקה לא יביא עמו את חומרי הניקוי והציוד הדרוש, ותצטרכו לרכוש אותם מכספכם באופן עצמאי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי פרי - מנהל תוכן לאתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי פרי

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי13/10/15836 צפיות
נזקי מים, הם ללא ספק נזקים עצומים שיכולים לגרום נזק רב לקירות הבית ולגרום למחלות וזיהומים רבים, לכן ישר כאשר אתם מזהים רטיבות או פטריית מים על הקיר או התקרה, הזמינו במהירות בעל מקצו שיבצע איתורנזקימיםבאמצעותגלאיאלקטרוני.

מאת: קובי פרישיער08/06/151033 צפיות
גברים ונשים כאחד (וכאחת) משתמשים בסכיני גילוח- מי יותר ומי פחות. יש המסתפקים בסכיני גילוח חד פעמיים ויש המשתמשים בהם בשל שמירתם הקפדנית אל תנאי היגיינה מיטביים.

מאת: קובי פרישמלות כלה ובגדי חתן30/01/151087 צפיות
איזו נערה לא חולמת על שמלת הכלה שלה עוד מגיל הגן? איזו כלה לעתיד לא שואפת כי השמלה המושלמת תהיה מקורית ונוחה וגם תבטא את הצדדים היפים באישיות ובמבנה הגוף שלה?

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי03/10/142137 צפיות
אם אתם מתגוררים בבניין משותף, חשוב לכם ודאי לשמור על מראהו וליהנות מסביבה מטופחת ויפה. אולם, בניינים משותפים רבים אינם מתוחזקים כהלכה, בדרך כלל, ואינם זוכים לטיפול המתאים לצורך שמירה על המראה הנקי והמטופח שלהם. ניתן למצוא בניינים רבים במצב מוזנח, מלוכלך מאד וגם כאלה הסובלים מקירות מקולפים. אחד הפתרונות הטובים ביותר כדי לחדש ולרענן את מראהו של הבניין, הוא באמצעות צביעת חדר המדרגות שלו. איך עושים את זה נכון? הנה התשובה לכך.

מאת: קובי פריקידום אתרים13/09/14921 צפיות
שיווק באינטרנט צריך להביא בחשבון את קהל היעד של העסק, ובהתאם לו לבחור את הדרך הנכונה ל-פרסום באינטרנט

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי11/09/141924 צפיות
אטום הגגות הוא בין עבודות האיטום החשובות ביותר בבנין. חשיפתו של הגג לגשמים, לקרינה, ולשוני טמפרטורות היא רבה ביותר. טיב האיטום תלוי קודם כל ברמת בעלי המקצוע המישמים אותו ובסוג האיטום תכנון ובניית הקונסטרוקציה של המבנה ימנע שקיעות יסודות וסדקים.

מאת: קובי פריאבטחת הבית07/06/14962 צפיות
אם החלטת להיות מנעולן כנראה שיש לך חוש טכני מפותח ואתה נמשך לעבודה המצריכה עבודה עם הידיים.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222936 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191671 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182093 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181524 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181425 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica