חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איתור נזקי מים באמצעות גלאי אלקטרוני

נזקי מים, הם ללא ספק נזקים עצומים שיכולים לגרום נזק רב לקירות הבית ולגרום למחלות וזיהומים רבים, לכן ישר כאשר אתם מזהים רטיבות או פטריית מים על הקיר או התקרה, הזמינו במהירות בעל מקצו שיבצע איתורנזקימיםבאמצעותגלאיאלקטרוני. זכרו כי לעיתים גילוי מוקדם יכול להציל אתכם מנזקים חמורים יותר, הכוללים נזקים רציניים לקירות ואף במקרים קיצוניים לקריסה של התקרה או הקיר.

טכנולוגיות חדשניות ושלל פיתוחים

עם התקדמות הטכנולוגיה בתחום האינסטלציה, ניתן למצוא מגוון רב של מכשירים שנועדו לגלות נזקי מים ואף לטפל במהירות בנזילות או בסתימות ללא נזק כלל וכלל וקירות. אחד הפיתוחים החדשניים בתחום זה, הוא גלאי אלקטרוני המסייע לאתר בקלות נזילות בבתים פרטיים, בחצרות, במוסדות, משרדים וכל מבנה אחר. מכשירים אלו יעילים כאשר חלפו הימים ואינכם רואים עוד את כתמי המים, כך שהמכשירים יכולים לאתר גם כתמי עובש פנימיים בקירות. הגלאי יכול לאתר באופן מדויק את מקור הנזילה, שלעיתים אינו נמצא היכן שהרטיבות או כתמי העובש נמצאים.

למה כדאי לאתר כמה שיותר מהר נזילות?

איתור נזקי מים באמצעות גלאי אלקטרוני, יכול לסייע לכם לאיתור נזילות ולמנוע מקרים בעיתיים שיכולים להיווצר עקב נזילות בקירות הבית ללא צורך בחפירות ובהריסת קירות. צוות בעלי המקצוע שיאתרו את הנזילה יוכלו למצוא בקלות רבה את מקור הבעיה ולהציע לכם פתרונות איכותיים בהתאם לממצאים שנמצאו על הקירות, כך תוכלו לחסוך עלויות רבות ולבצע תיקון במידי ללא הרס רב. זכרו כי גילוי מוקדם יוכל לחסוך לכם את שבירת הקירות ותוכלו לבצע תיקון ממוקד לבעיה עם כמה שפחות הרס לקירות, למרצפות או לקרמיקה בביתכם.

עליכם לדעת כי נזילות יכולות להיות בכל מקום, אם זה במטבח, באמבטיה, בשירותים ובכל מקור מים אחר ואף במקרה שהשכנים מלמעלה סובלים מנזילות, תוכלו לראות כתמי עובש ורטיבות על התקרה בכל מקום בבית. לכן במקרים שכאלה, עליכם לדווח ישירות לשכנים, על מנת שיטפלו באופן מידי בנזילה כדי שלא ייגרם נזק רב לקירות ביתכם.

בדיקת גילוי נזילות, מומלץ לבצע כאשר נכנסים לדירה חדשה

ברוב המקרים כאשר תגיעו לרכוש דירות, מבחוץ הכל ייראה צבוע יפה ואסתטי, אך לעיתים בתוך הקירות יכול להסתתר נזילה חמורה שאינה נראית לעין, בעל דירות מתוחכמים ויכולים בקלות לצבוע כתמי עובש ולמכור דירות עם בעיות צנרת מבלי שתדעו כלל. לכן, דקה לפני שאתם חותמים על חוזה, גם אם מדובר על חוזר שכירות לטווח ארוך או רכישת דירה, מומלץ לבצע איתורנזקימיםבאמצעותגלאיאלקטרוני, על מנת לוודאי כי אין נזילות וגם לבדוק את מצב הצנרת בדירה. עליכם לדעת כי בעיות צנרת הם צרה צרורה ויכולות להוריד את שווי הנכס, לכן טוב תעשו אם תבדקו את הצנרת טרם רכישת הדירה.

כיצד בוחרים בעל מקצוע מיומן לצורך גילוי נזילות?

גילוי נזילות, יש צורך לבצע רק על ידי מכשור חדשני על ידי גלאי מקצועי, לכן וודאו עם בעל המקצוע אם הוא אכן מחזיק במכשור שכזה. וודאו כי הוא אכן אמין ולוקח מחיר אטרקטיבי לבדיקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי פרי - מנהל תוכן לאתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי פרי

מאת: קובי פריניקיון16/12/15917 צפיות
לנקות את הדירה זו פעולה שאין ספק שהיא חשובה. ניקוי הדירה יבטיח לכם שהות נעימה בה, וימנע ממנה להתיישן ולהתבלות בקצב גבוה מהרגיל.

מאת: קובי פרישיער08/06/151035 צפיות
גברים ונשים כאחד (וכאחת) משתמשים בסכיני גילוח- מי יותר ומי פחות. יש המסתפקים בסכיני גילוח חד פעמיים ויש המשתמשים בהם בשל שמירתם הקפדנית אל תנאי היגיינה מיטביים.

מאת: קובי פרישמלות כלה ובגדי חתן30/01/151087 צפיות
איזו נערה לא חולמת על שמלת הכלה שלה עוד מגיל הגן? איזו כלה לעתיד לא שואפת כי השמלה המושלמת תהיה מקורית ונוחה וגם תבטא את הצדדים היפים באישיות ובמבנה הגוף שלה?

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי03/10/142138 צפיות
אם אתם מתגוררים בבניין משותף, חשוב לכם ודאי לשמור על מראהו וליהנות מסביבה מטופחת ויפה. אולם, בניינים משותפים רבים אינם מתוחזקים כהלכה, בדרך כלל, ואינם זוכים לטיפול המתאים לצורך שמירה על המראה הנקי והמטופח שלהם. ניתן למצוא בניינים רבים במצב מוזנח, מלוכלך מאד וגם כאלה הסובלים מקירות מקולפים. אחד הפתרונות הטובים ביותר כדי לחדש ולרענן את מראהו של הבניין, הוא באמצעות צביעת חדר המדרגות שלו. איך עושים את זה נכון? הנה התשובה לכך.

מאת: קובי פריקידום אתרים13/09/14922 צפיות
שיווק באינטרנט צריך להביא בחשבון את קהל היעד של העסק, ובהתאם לו לבחור את הדרך הנכונה ל-פרסום באינטרנט

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי11/09/141926 צפיות
אטום הגגות הוא בין עבודות האיטום החשובות ביותר בבנין. חשיפתו של הגג לגשמים, לקרינה, ולשוני טמפרטורות היא רבה ביותר. טיב האיטום תלוי קודם כל ברמת בעלי המקצוע המישמים אותו ובסוג האיטום תכנון ובניית הקונסטרוקציה של המבנה ימנע שקיעות יסודות וסדקים.

מאת: קובי פריאבטחת הבית07/06/14963 צפיות
אם החלטת להיות מנעולן כנראה שיש לך חוש טכני מפותח ואתה נמשך לעבודה המצריכה עבודה עם הידיים.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222805 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223115 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211564 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica