חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק באינטרנט הדרך הנכונה להלחת העסק שלך

מאת: קובי פריקידום אתרים13/09/2014922 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסום באינטרנט כולל גם פרסום וקידום של האתר עצמו. שיווק באינטרנט חייב לכלול קידום של האתר, כדי שיופיע במיקום רלוונטי במנועי החיפוש. אתר אינטרנט מושקע ואיכותי, המעניק לגולש שלל שירותים ומוצרים, מעולים ככל שיהיו אינו מספיק לצורכי שיווק באינטרנט. פרסום באינטרנט חייב לקדם את האתר. יש לזכור כי שיווק באינטרנט של האתר, בצורה נכונה, יכול להביא עסק קטן לדף הראשון של תוצאות החיפוש, הרבה לפני חברות ענק. הכל תלוי במידת ה-פרסום באינטרנט של האתר. שיווק באינטרנט של האתר יכול להתבצע בדרכים שונות, וניתן למצוא חברות שכל התמחותן היא פרסום באינטרנט. השיטות ל-שיווק באינטרנט הן מרובות, בין אם בקידום האתר, ובין אם בקניית שטחי פרסום באינטרנט, כגון באנרים או גוגל אדוורדס. לכל בית עסק יש אפיונים משלו, המשפיעים על אופן ה-שיווק באינטרנט, ועל השיטות השונות של פרסום באינטרנט שמתאימות עבורו.

שיווק באינטרנט צריך להביא בחשבון את קהל היעד של העסק, ובהתאם לו לבחור את הדרך הנכונה ל-פרסום באינטרנט. המסר הפרסומי שיעבור ללקוחות הפוטנציאליים שלנו הוא עוד דבר שיש לתת לו משקל בתהליך של שיווק באינטרנט. שטחי פרסום באינטרנט ובחירה נכונה שלהם הם תורה שלמה, ורצוי להיעזר באנשי מקצוע, המומחים בתחום פרסום באינטרנט.

שיווק באינטרנט יכול לעלות מאות שקלים, וגם עשרות אלפי שקלים. הכל תלוי בשיטה שבה בוחרים לצורך פרסום באינטרנט, ואלו מגוונות ושונות בתכלית זו מזו. שיטה אחת של שיווק באינטרנט היא שיטת PPC כלומר pay per click, שבה נגבה התשלום עבור הקלקה של הגולש על מודעת פרסום המופיעה בתוצאות חיפוש לפי מילות מפתח שנבחרו מראש. לשיטה זו של שיווק באינטרנט יש יתרון של רלוונטיות למילת החיפוש אותה בוחר הלקוח, ולמעשה כך משיגים קהל יעד ממוקד יותר. מחיר כזה של פרסום באינטרנט אינו גבוה, ובעל העסק יכול לשלוט על תקציב הפרסום באינטרנט בקלות. שיטה זו של שיווק באינטרנט נפוצה ביותר בתור Google Adwords, המוכרת לכולנו מצדו השמאלי של עמוד תוצאות החיפוש בגוגל.

גם אתרים המכילים אינדקסים שונים לפי קטגוריות יכולים להיות שיטה טובה של שיווק באינטנרט, מכיוון שהם מפנים את הלקוח אל אתר העסק בצורה ממוקדת ויעילה. באינדקסים אלו אפשר גם להציב באנר, וכך להשיג פרסום באינטרנט הרלוונטי ללקוחות המחפשים תחום מסוים או בעל מקצוע מסוים. אפשר גם לנהל מסע פרסום באינטרנט, בתוך אתר גדול שיש לו תנועת גולשים מרובה.

לסיכום, שיווק באינטרנט יכול להיות יעיל ביותר, ממוקד ונכון. לצורך השגת המקסימום מ-פרסום באינטרנט יש לאפיין את קהל היעד, ולאפיין את השיטה הנכונה ביותר עבור בית העסק ל-שיווק באינטרנט : פרסום באינטרנט, פרסום על ידי באנרים, תשלום עבור הקלקה וכ"ו. כמובן שחשוב לכלול בתהליך של שיווק באינטרנט מיתוג של העסק, ולדאוג לקידומו האורגני של האתר במנועי החיפוש. קידום אתרים הוא החלק המכריע בתהליך של פרסום באינטרנט.

למידע נוסף בנושא קידום אתרים בקרו באתר : http://קידוםאתרים.org.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי פרי - מנהל תוכן לאתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי פרי

מאת: קובי פריניקיון16/12/15917 צפיות
לנקות את הדירה זו פעולה שאין ספק שהיא חשובה. ניקוי הדירה יבטיח לכם שהות נעימה בה, וימנע ממנה להתיישן ולהתבלות בקצב גבוה מהרגיל.

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי13/10/15837 צפיות
נזקי מים, הם ללא ספק נזקים עצומים שיכולים לגרום נזק רב לקירות הבית ולגרום למחלות וזיהומים רבים, לכן ישר כאשר אתם מזהים רטיבות או פטריית מים על הקיר או התקרה, הזמינו במהירות בעל מקצו שיבצע איתורנזקימיםבאמצעותגלאיאלקטרוני.

מאת: קובי פרישיער08/06/151036 צפיות
גברים ונשים כאחד (וכאחת) משתמשים בסכיני גילוח- מי יותר ומי פחות. יש המסתפקים בסכיני גילוח חד פעמיים ויש המשתמשים בהם בשל שמירתם הקפדנית אל תנאי היגיינה מיטביים.

מאת: קובי פרישמלות כלה ובגדי חתן30/01/151087 צפיות
איזו נערה לא חולמת על שמלת הכלה שלה עוד מגיל הגן? איזו כלה לעתיד לא שואפת כי השמלה המושלמת תהיה מקורית ונוחה וגם תבטא את הצדדים היפים באישיות ובמבנה הגוף שלה?

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי03/10/142138 צפיות
אם אתם מתגוררים בבניין משותף, חשוב לכם ודאי לשמור על מראהו וליהנות מסביבה מטופחת ויפה. אולם, בניינים משותפים רבים אינם מתוחזקים כהלכה, בדרך כלל, ואינם זוכים לטיפול המתאים לצורך שמירה על המראה הנקי והמטופח שלהם. ניתן למצוא בניינים רבים במצב מוזנח, מלוכלך מאד וגם כאלה הסובלים מקירות מקולפים. אחד הפתרונות הטובים ביותר כדי לחדש ולרענן את מראהו של הבניין, הוא באמצעות צביעת חדר המדרגות שלו. איך עושים את זה נכון? הנה התשובה לכך.

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי11/09/141926 צפיות
אטום הגגות הוא בין עבודות האיטום החשובות ביותר בבנין. חשיפתו של הגג לגשמים, לקרינה, ולשוני טמפרטורות היא רבה ביותר. טיב האיטום תלוי קודם כל ברמת בעלי המקצוע המישמים אותו ובסוג האיטום תכנון ובניית הקונסטרוקציה של המבנה ימנע שקיעות יסודות וסדקים.

מאת: קובי פריאבטחת הבית07/06/14964 צפיות
אם החלטת להיות מנעולן כנראה שיש לך חוש טכני מפותח ואתה נמשך לעבודה המצריכה עבודה עם הידיים.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213414 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211704 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica