חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול פרויקטים נכון ויעיל עם sharepoint online

מאת: רוני הכהןעסקים מקוונים17/02/20152493 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצלחה בעולם העסקים מתבססת על ניהול נכון של פרויקטים, כאשר הדברים מנוהלים נכונה תוך שמירה על סדר וארגון התוצאות הטובות אינן מאחרות להגיע. ניהול פרויקטים נכון יסייע לכם בשמירה על התקציב, ניהול נכון של משאב הזמן והתייעלות כללית במקום העבודה. שמירה על סדר וארגון בסביבה הממוחשבת משמעותית גם כן לניהול פרויקטים נכון, אם אנכם שבעי רצון מסביבת הניהול הממוחשבת שלכם נשמח להציע את סביבת sharepoint online של מייקרוסופט, סביבת ניהול פרויקטים מתקדמת המרכזת במקום אחד מספר אפשרויות פעולה, ניהול ופיתוח.

סביבת sharepoint online מתאימה לניהול פרויקטים קטנים לצד פרויקטים מרכזיים, תהיה לכם אפשרות לנהל במקום אחד את כל הפרויקטים בו זמנית. בכדי לשמור על סדר וארגון כל אחד מהפרויקטים ינוהל בנפרד בסביבת עבודה משלו המכילה את כל המסמכים הדרושים, מקורות המידע ולוח הזמנים. אל מערכת sharepoint online ניתן לסנכרן מסמכים בו זמנים בכל רגע נתון, מספר עובדים יוכלו לעבוד בזירה בו זמנית, לחלוק ביניהם מידע ולעבוד יחד בשיתוף פעולה ממקומות שונים בארץ ובעולם. ישנה גם אפשרות לעבודה בסביבה לא מקוונת.

מי רשאי לגשת אל ה- sharepoint online?

נושא מתן ההרשאות ושמירה על סודיות הוא נושא חשוב מאוד בכל עסק קטן או ארגון גדול, המערכת מאפשרת צפייה בפרויקטים בהתאם להרשאות אותן אתם מחליטים לתת לכל אחד מהעובדים. את ההרשאה של כל אחד מהעובדים תקבעו בהתאם להיקף התפקיד שלו, מעמדו ודרישת התפקיד שלו. ההמלצה היא מתן הרשאות לעובדים בהתאם להיקף התפקיד שלהם, אין כל סיבה להעניק לעובדים זוטרים אשר אינם זקוקים לכך גישה לכלל המידע.

מערכת sharepoint online מציעה גם אפשרות לנהל לוחות זמנים בצורה יעילה, לנהל את רשימת אנשי הקשר, לנהל את רשימת המשימות, להציג נתוני תכנון מול ביצוע בצורה נוחה ולהפיק דוחות בקלות.

 



תגיות המאמר: sharepoint online


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213581 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213824 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213955 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194277 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152949 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152576 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152069 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152309 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153920 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica