חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורקינט ממונע יד 2 - טיפים לקנייה

מאת: מעין לייבומוטוריקה12/12/20095332 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כחלק מהתרחבות שוק התחבורה הירוקה ניתן לראות כלי תחבורה חשמליים הניתנים למכירה בלוחות יד 2 במקומות שונים באינטרנט ובעיתונות. כלי התחבורה הירוק הנמכר ביותר בלוחות היד שנייה הוא הקורקינט החשמלי, כאשר האופניים החשמליות, הסגווי, האופנוע החשמלי והקלנוע מככבים לצידו. מעבר לכך, קורקינט ממונע הוא כלי עמיד, המורכב מחומרים איכותיים ורכיבים חשמליים המחזיקים זמן רב.

חיפוש קורקינט ממונע בלוח יד 2

אז איך יודעים על מה לשם דגש ועל מה להסתכל כאשר מחפשים קורקינט ממונע בלוח יד 2 כלשהו? בכל מקרה, כל קורקינט שאתם מעוניינים לקנות חשוב לנסוע עליו לבדוק אותו לפני. בעת הבדיקה באינטרנט שימו דגש על שם הדגם, שנה והספק המנוע. ישנם דגמים רבים המוצעים בשוק, כל אחד בעל יתרונות וחסרונות שונים. הספק המנוע משפיע, בין השאר, על משקל הקורקינט ומהירות הנסיעה.

במידה ואתם מחפשים קורקינט ממונע מהיר וחזק, בדקו קורקינט בעל הספק של 500-800, ומרבית הדגמים המצויים בלוח היד 2 יהיו אכן כלאו. שנת הייצור היא קריטית עבור קונה קורקינט ממונע, וכן מספר שעות המנוע שהכלי עבר. בדקו האם ישנה אחריות ובקשו חשבונית קנייה במידה ויש. בנוסף, בקשו פרטים רבים ככול האפשר על ההיסטוריה של הקורקינט אותו אתם מעוניינים לקנות. מעבר לשאלות, כמובן שיש לבדוק את הקורקינט פיזית ולנסוע עליו נסיעה לבדיקה.

בדיקה ונסיעת מבחן על קורקינט ממונע

קורקינט ממונע מקצועי נבנה על שילדת אלומיניום איכותית. השימוש במתכת קלה כמו אלומיניום מעניק לשלדה עמידות לשנים רבות וכמובן לא מחליד. לרוב, קורקינטים לילדים וקורקינטים זולים יותר עשויים מחלקי פלסטיק שעלולים להישבר או להישחק לאחר זמן קצר. בדקו האם לקורקינט יש חוטים הגלויים לעין והאם ישנם חוטים שנתלים על הבולם. חוטי חשמל חשופים עלולים להיקרע במהירות יחסית לעומת קורקינט ממונע שחוטיו מוצנעים. מעבר לבדיקת החוטים, השלדה ואיכות המנוע, בדקו את המצברים, הסוללה והמטען הביתי. בדקו שהמצברים תקינים ותבררו לפני כמה זמן נקנו. מעבר לכך, סוללות נוטות להישחק, לכן בדקו מתי הסוללה נקנתה, האם ישנם בעיות טעינה ומהו משך הטעינה הרצוי.

לוחות בהם ניתן למצוא קורקינטים יד שניה-

לוח YAD2

http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2.php

לוח הומלס

http://www.homeless.co.il/Yad2/

לוח גלגלים ירוקים

http://www.greenwheels.co.il/greenwheels2.aspx

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובב מושבע של קורקינט חשמלי, אופניים חשמליות ורכבים חשמליים נוספים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעין לייבו

מאת: מעין לייבואופניים24/02/101686 צפיות
הספק המנוע וההספק המקסימאלי הוא 250W. אבל עדיין נותרו כלי רכב חשמליים שאינם חוקיים, שהתקנות בנוגע אליהם עומדות זמן רב על שולחן הועידה במשרד התחבורה, ללא כל התייחסות, כדוגמת קורקינט ממונע.

מאת: מעין לייבואופניים26/01/104384 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים בוחרים לנטוש את מהמורות הכביש על כל סכנותיו ולעבור לסוג חדש של ניידות - כלי הרכב החשמליים. בנוסף על היותם שקטים וחסכוניים, הם אינם צורכים דלק, אינם מזהמים, לא דורשים מקום חנייה, לא עומדים בפקק ולא יכולים לקבל רפורט.

מאת: מעין לייבואופניים12/12/092551 צפיות
בעיקרון ניתן להרכיב מנוע על כל סוג של אופניים חשמליות ואין צורך בהחלפת חלקי האופניים. משקלה של הערכה הוא כ-6 קילוגרמים בלבד, מה שמבטיח לכם שהאופניים יישארו קלות ונוחות. ערכת ההסבה עבור אופניים חשמליות כוללת מנוע רב עוצמה, בעל הספק של 250W ומערכת הנעה משוכללת הכוללת בתוכה את המנוע, גיר ותופסן ייחודי עבור המצבר.

מאת: מעין לייבואופניים21/11/092428 צפיות
אין ספק שקטנוע היה הפתרון הנוח והפשוט ביותר עד כה, לנסיעות קצרות ארוכות בכבישים הסואנים של העיר, אך בחודשים האחרונים ניתן לראות טרנד חדש שמציף את הרחובות, אופניים חשמליות. האופניים החשמליות אמנם עדיין לא מחליפות את הקטנועים, אך הדגמים הרבים המוצעים כיום בשוק והצלחתם האדירה בקרב העירוניים מראים שזהו רק עניין של זמן.

מאת: מעין לייבומוטוריקה10/11/093749 צפיות
רכבים חשמליים ובעיקר קורקינט חשמלי, הפכו לטרנד הלוהט של הצעירים. במרכזי הערים, בקיבוצים ומושבים, ואפילו בטיולי שטח, קורקינט חשמלי הוא הפתרון המושלם למחפשים רכב נוח ופשוט לתפעול שניתן לנסוע איתו בכל מקום שרק תרצו.

מאמרים נוספים בנושא מוטוריקה

מאת: רוני הכהןמוטוריקה28/01/181171 צפיות
היום רואים יותר ויותר סוגים של רכב היברידי אשר מציע את הנוחיות של נסיעה ברכב שעובד עם תדלוק רגיל, לצד האפשרות הנוחה לא פחות שכוללת טעינת הבטרייה והתנעה חשמלית של הרכב לנסיעה שקטה מאי פעם. מה זה אומר לגבי ענף ייצור כי הרכב בשנים הבאות?

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143331 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/142722 צפיות
קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

מאת: רוני מיכאלמוטוריקה08/08/132697 צפיות
כאמור, ברכב ובתעשייה אבל גם בבית - למשל במאוורר ובמוצרים חשמליים אחרים, וגם בתעשייה הרפואית, טכנולוגיה מדעית מתקדמת ובמפעלים.

מאת: ליאת מנדלסוןמוטוריקה07/07/131655 צפיות
אין זה סוד שניתן למצוא ברחבי מדינת ישראל המון כלי רכב על הכביש. באופן טבעי כל כלי רכב מכל סוג שהוא מכיל בתוכו מצבר. תפקידו של המצבר פשוט – לספק לכלי הרכב חשמל על מנת שזה יוכל להתניע, לצפור, להדליק אורות ואפילו לשמוע מוזיקה.

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128478 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאת: עיסא פאידמוטוריקה26/10/128616 צפיות
צמיגים לא איכותיים וללא תו תקן עלולים להוות סכנה ממשית לחייהם של אלו הנמצאים בתוך הרכב ובכלל לאנשים הנוהגים בקרבת רכב זה. צמיגים לא איכותיים עלולים להתפרק במהלך הנסיעה, לגרום לרכב להחליק מחוץ למסלולו ובמקרים אף גרועים יותר להתהפך תוך כדי נסיעה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica