חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערכות הסבה - אופניים חשמליים בין רגע

מאת: מעין לייבואופניים26/01/20104383 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים בוחרים לנטוש את מהמורות הכביש על כל סכנותיו ולעבור לסוג חדש של ניידות - כלי הרכב החשמליים. בנוסף על היותם שקטים וחסכוניים, הם אינם צורכים דלק, אינם מזהמים, לא דורשים מקום חנייה, לא עומדים בפקק ולא יכולים לקבל רפורט. בתקופה האחרונה יצאו הקורקינטים הממונעים אל מחוץ לחוק מה שהפך את האופניים הממונעות וכן את ערכת הסבה לאופניים לפופולאריות ביותר. אם גם אתם קצתם בפקקים ובבירוקרטיה הישראלית הבלתי נגמרת הכרוכה באחזקת רכב, כדאי שתדעו - אפשר גם אחרת..

ערכת הסבה - למי זה מתאים?

בין אם מדובר באופני ילדים, אופני הרים משוכללות לטיולים, אופני נישה כמו קאסטום או וינטג', או אופניים מתקפלים להתניידות נוחה בעיר, חשוב לזכור - כל אחד זקוק לקצת עזרה מדי פעם. ערכת הסבה יכולה להיות מותקנת על כל סוגי האופניים הקיימים כשהאופניים ממשיכות לתפקד כרגיל (באמצעות דיווש הפדלים) ובסך הכל מתווספת אופצית המנוע. כשמתקינים ערכת הסבה על אופניים, מותקנת על הכידון מצערת גז ובדיוק כמו בקטנוע, סיבוב המצערת יניע את האופניים בכח המנוע. בזמן ההפעלה תוכלו גם להמשיך לפדל ולהגביר את מהירות הנסיעה וכמובן אם וכשתגמר הסוללה לעולם לא תתקעו בצד הדרך אלא תוכלו להמשיך ולפדל לדרככם.

ערכת הסבה לאופניים - סוגים ושימושים

ערכת הסבה מאופניים רגילות לחשמליות ניתנות להתקנה בשתי צורות - ערכת הסבה מבוססת מנוע גלגל משתמשת במנוע ייחודי המותקן על הגלגל האחורי או הקדמי. את מנוע הגלגל ניתן להרכיב בבית באופן עצמאי. ערכת הסבה מבוססת שרשרת משתמשת במנוע שרשרת המזכיר את שיטת ההנעה של אופנועים וקטנועים והיא מחייבת התקנה של איש מקצוע. במנוע שרשרת הסוללה נשלפת לטעינה ואילו במנועי הגלגל הסוללה לא תמיד נשלפת, תלוי בדגם.

*כחלק מהחוק החדש המגביל ייבוא ומכירת כלים חשמליים חלים כמה איסורים התקפים גם לגבי אופניים חשמליים או ערכת הסבה למנוע חשמלי: על האופניים להיות בהספק של עד 250W המאפשרים מהירות נסיעה של עד 25 קמ"ש ועל הרוכב לחבוש קסדה ולהיות מעל לגיל 14.

בהצלחה ונסיעה נעימה ובטוחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובב מושבע של קורקינט חשמלי, אופניים חשמליות ורכבים חשמליים נוספים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעין לייבו

מאת: מעין לייבואופניים24/02/101685 צפיות
הספק המנוע וההספק המקסימאלי הוא 250W. אבל עדיין נותרו כלי רכב חשמליים שאינם חוקיים, שהתקנות בנוגע אליהם עומדות זמן רב על שולחן הועידה במשרד התחבורה, ללא כל התייחסות, כדוגמת קורקינט ממונע.

מאת: מעין לייבומוטוריקה12/12/095331 צפיות
כחלק מהתרחבות שוק התחבורה הירוקה ניתן לראות כלי תחבורה חשמליים הניתנים למכירה בלוחות יד 2 במקומות שונים באינטרנט ובעיתונות. כלי התחבורה הירוק הנמכר ביותר בלוחות היד שנייה הוא הקורקינט החשמלי, כאשר האופניים החשמליות, הסגווי, האופנוע החשמלי והקלנוע מככבים לצידו.

מאת: מעין לייבואופניים12/12/092551 צפיות
בעיקרון ניתן להרכיב מנוע על כל סוג של אופניים חשמליות ואין צורך בהחלפת חלקי האופניים. משקלה של הערכה הוא כ-6 קילוגרמים בלבד, מה שמבטיח לכם שהאופניים יישארו קלות ונוחות. ערכת ההסבה עבור אופניים חשמליות כוללת מנוע רב עוצמה, בעל הספק של 250W ומערכת הנעה משוכללת הכוללת בתוכה את המנוע, גיר ותופסן ייחודי עבור המצבר.

מאת: מעין לייבואופניים21/11/092428 צפיות
אין ספק שקטנוע היה הפתרון הנוח והפשוט ביותר עד כה, לנסיעות קצרות ארוכות בכבישים הסואנים של העיר, אך בחודשים האחרונים ניתן לראות טרנד חדש שמציף את הרחובות, אופניים חשמליות. האופניים החשמליות אמנם עדיין לא מחליפות את הקטנועים, אך הדגמים הרבים המוצעים כיום בשוק והצלחתם האדירה בקרב העירוניים מראים שזהו רק עניין של זמן.

מאת: מעין לייבומוטוריקה10/11/093749 צפיות
רכבים חשמליים ובעיקר קורקינט חשמלי, הפכו לטרנד הלוהט של הצעירים. במרכזי הערים, בקיבוצים ומושבים, ואפילו בטיולי שטח, קורקינט חשמלי הוא הפתרון המושלם למחפשים רכב נוח ופשוט לתפעול שניתן לנסוע איתו בכל מקום שרק תרצו.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151880 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151857 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151569 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142002 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143893 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143947 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica