חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערכת הסבה והתקנה עבור אופניים חשמליות

מאת: מעין לייבואופניים12/12/20092550 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ככל שהמודעות לאיכות הסביבה גדלה ומרכזי הערים הופכים לצפופים יותר ויותר, אנשים רבים מעדיפים לעבור לאופניים, ככלי תחבורה נוח ובריא יותר. מעבר לכך, אופניים הם הספורט המועדף על מרבית הישראלים, כשילוב בין כושר גופני לנסיעה מהירה ופשוטה ממקום למקום. כידוע, מחירי האופניים נעים מכמה מאות שקלים לאופניים עבור ילדים ועד עשרות אלפי שקלים לאופניים מקצועיות. רוכבים מנוסים, המחזיקים אופניים יקרות יחסית, מהססים לעבור לתחבורה חשמלית כמו אופניים חשמליות וקורקינט ממונע כיוון שאינם רוצים לוותר על אופניים הנוכחיות שלהם, אליהם התרגלו כבר והשקיעו בהם רבות בטיפול ובאחזקה.

אז מה עושים אם רוצים לשדרג את האופניים למנוע חשמלי? ניתן לעשות זאת ב2 דרכים. הדרך הראשונה ולרוב היקרה יותר, היא קנייה של אופניים חשמליות חדשות. ניתן לרכוש אופניים חשמליות ממגוון סוגים - אופני כביש, אופני הרים, אופני שטח, אופני פעלולים ועוד. מחירי אופניים חשמליות נעים מ5000 שקלים ועד 10000 שקלים לאופניים איכותיות ומשוכללות יותר. הדרך הזולה יותר לשדרוג האופניים היא הסבה של האופניים למנוע שרשרת חשמלי.

אופניים חשמליות - מה כוללת ההתקנה וערכת ההסבה?

ערכת הסבה עבור אופניים חשמליות כוללת התקנה מקצועית בסדנה המיועדת להרכבת מנועים חשמליים על אופניים. ניתן לרכוש את ערכת ההסבה ללא התקנה, אך התקנה לא מקצועית ללא ניסיון בתחום עלולה להרוס את האופניים או לגרום לשחיקה מהירה מאוד של רכיבים חשמליים.

בעיקרון ניתן להרכיב מנוע על כל סוג של אופניים חשמליות ואין צורך בהחלפת חלקי האופניים. משקלה של הערכה הוא כ-6 קילוגרמים בלבד, מה שמבטיח לכם שהאופניים יישארו קלות ונוחות. ערכת ההסבה עבור אופניים חשמליות כוללת מנוע רב עוצמה, בעל הספק של 250W ומערכת הנעה משוכללת הכוללת בתוכה את המנוע, גיר ותופסן ייחודי עבור המצבר. מערכת התפיסה המותקנת על השלדה מיועדת לניתוק פשוט של המצבר כאשר הוא נגמר ויש להחליפו. מנוע השרשרת מורכב באופן מקצועי ומגיע למהירות מקסימאלית של 30 קמ"ש! מעבר למערכת ההנעה הערכה להסבת אופניים חשמליות כוללת בקר וידית גז עם מד טעינה, בכדי שתוכלו לדעת את מצב הסוללה בכל עת, ומטען חשמלי ביתי לטעינה מהירה של המנוע החשמלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובב מושבע של קורקינט חשמלי, אופניים חשמליות ורכבים חשמליים נוספים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעין לייבו

מאת: מעין לייבואופניים24/02/101685 צפיות
הספק המנוע וההספק המקסימאלי הוא 250W. אבל עדיין נותרו כלי רכב חשמליים שאינם חוקיים, שהתקנות בנוגע אליהם עומדות זמן רב על שולחן הועידה במשרד התחבורה, ללא כל התייחסות, כדוגמת קורקינט ממונע.

מאת: מעין לייבואופניים26/01/104381 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים בוחרים לנטוש את מהמורות הכביש על כל סכנותיו ולעבור לסוג חדש של ניידות - כלי הרכב החשמליים. בנוסף על היותם שקטים וחסכוניים, הם אינם צורכים דלק, אינם מזהמים, לא דורשים מקום חנייה, לא עומדים בפקק ולא יכולים לקבל רפורט.

מאת: מעין לייבומוטוריקה12/12/095330 צפיות
כחלק מהתרחבות שוק התחבורה הירוקה ניתן לראות כלי תחבורה חשמליים הניתנים למכירה בלוחות יד 2 במקומות שונים באינטרנט ובעיתונות. כלי התחבורה הירוק הנמכר ביותר בלוחות היד שנייה הוא הקורקינט החשמלי, כאשר האופניים החשמליות, הסגווי, האופנוע החשמלי והקלנוע מככבים לצידו.

מאת: מעין לייבואופניים21/11/092428 צפיות
אין ספק שקטנוע היה הפתרון הנוח והפשוט ביותר עד כה, לנסיעות קצרות ארוכות בכבישים הסואנים של העיר, אך בחודשים האחרונים ניתן לראות טרנד חדש שמציף את הרחובות, אופניים חשמליות. האופניים החשמליות אמנם עדיין לא מחליפות את הקטנועים, אך הדגמים הרבים המוצעים כיום בשוק והצלחתם האדירה בקרב העירוניים מראים שזהו רק עניין של זמן.

מאת: מעין לייבומוטוריקה10/11/093748 צפיות
רכבים חשמליים ובעיקר קורקינט חשמלי, הפכו לטרנד הלוהט של הצעירים. במרכזי הערים, בקיבוצים ומושבים, ואפילו בטיולי שטח, קורקינט חשמלי הוא הפתרון המושלם למחפשים רכב נוח ופשוט לתפעול שניתן לנסוע איתו בכל מקום שרק תרצו.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151878 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151855 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151567 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/141999 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143391 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143890 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143945 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica