חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכבים לפירוק - גם הביטוח לוחץ!

מאת: golan seoאחסון אתרים09/05/20151070 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכבים לפירוק- גם הביטוח לוחץ !

בעלי רכב ישן מוצאים את עצמם לעיתים קרובות נשארים ללא ביטוח מקיף, מהסיבה הפשוטה שחברות הביטוח לא מוכנות להתעסק עם רכב שגילו בין 12-20 שנה שבמונחים שלהם נחשב לרכב ישן שהביטוח שלו עלול להוות הפסד לחברה, ולעיתים הם ממליצים לבעל העסק למסור אותו לחברת רכבים לפירוק במקום לעשות לו ביטוח.

חברות ביטוח לרוב יסרבו לבטח רכבים ישנים ואם כן, העלות שלהם תהיה כל כך גבוהה שאולי כדאי פשוט לפנות לחברת רכבים לפירוק ולמכור אותו במקום לעשות לו ביטוח.

בכל סוגי הביטוח נקבעת הפרמיה ע"י גיל הנהג, גיל הרכב וסוגו והגיל של הרכב אמור לתת לחברת הביטוח איזה שהיא תמונה אמיתית על מצבו.

ככל שהרכב הוא בן שנתון מוקדם ונחשב כרכב ישן, כך חברת הביטוח תימנע מלהתעסק איתו והכוונה היא שהיא תימנע מלעשות לו ביטוח מקיף.

רכב ישן מעלה בפני חברת הביטוח תמונה עגומה של אולי כמה תאונות דרכים בעברו, מצב מיכני לא משהו, תקלות חוזרות ונשנות והוא חשוף ופגיע יותר מרכבים חדישים לתאונות ומשום כך יגרום ויאלץ את חברת הביטוח לשלם לבעל הרכב הרבה מאוד כסף במקרים שכאלה, מה שהופך את העסקה בעיני חברת הביטוח לבלתי כדאית בעליל.

דבר נוסף. מסתבר כי רוב בעלי הרכב הישן מתחלקים ל-2 סוגים. או שמדובר באנשים מבוגרים ששמרו על הרכב שלהם שנים רבות ומתקשים להיפרד ממנו, או שמדובר על צעירים שרכשו רכב ישן משום שאין להם כסף. רכב ישן עלול להיקלע להרבה יותר תאונות מרכב חדש ולהכניס את הביטוח להוצאות כבדות בגינו ואת זה רוצה חברת הביטוח למנוע.

עפ"י הסטטיסטיקה לרכבים ישנים יש סיכון פי 3 להיות מעורבים בתאונות דרכים יותר מאשר לכל רכב אחר, או שיוגדרו כטוטאל לוס מה שיאלץ את חברת הביטוח לשאת בעלות שלהם במלוא ערכה כאשר הרווח מהפרמיות קטן לעומתה,או שעלות כל תיקון גבוהה מאוד ולעיתים עלותה כמחצית משווי הרכב הישן.

נהגים של רכבים שינים מאוד רוצים לבטח את הרכב שלהם אבל לא כל חברת ביטוח מוכנה לזה ומשום כך המציאו כמה חברות ביטוח "פרמיה קטומה", שהיא עלות מינימום לפרמיה ובמיוחד נועדה לרכבים ישנים ומשום כך יש הרבה בעלי רכבים ישנים שעלות הפרמיה גורמת להם בסופו של דבר לא לבטח אותו מהרכב ולמסור אותו לחברת רכבים לפירוק משום שזה לא משתלם להם.

לחברת הביטוח יש עוד סיבה והיא טובה מאוד למה הם מעדיפים שהרכבים הישנים יהיו רכבים לפירוק ולא רכבים לנסיעה. חלפים של רכבים ישנים קשה מאוד למצוא ואם כן זה כרוך בעלות יקרה ואם רכב ישן מעורב בתאונה וחברת הביטוח צריכה לשלם על התיקון שלו, עלות החלקים הללו עלולה להיות יקרה מאוד ובלתי משתלמת לחברת הביטוח.

חלק מן הרכבים הישנים של קונה רכבים לפירוק היה רוצה לקנות הם מסוג טויוטה, פורד, מיצובישי ועוד ואכן אלה הם רכבים שמאוד מועדים לגניבות משום שהחלקים שלהם מאוד דרושים ופופולאריים ולכן גם על זה חושבת חברת הביטוח שלא תהיה מוכנה לעשות ביטוח לרכב ישן מהסוגים האלה כי אם הוא ייגנב היא תצטרך לשלם את מלוא ערכו כאשר לעיתים בעל הרכב אמור היה למסור אותו לחברת רכבים לפירוק במקום בכלל להכשיר אותו לכביש.

בסופו של דבר מגיעים הרכבים הללו למשחטות רכב במקום לחברת רכבים לפירוק והם לא מרוויחים מזה שום דבר, אבל אם הם היו פונים לחברת רכבים לפירוק הם היו מרוויחים יותר ועם פחות בלבולי מוח של לחפש את הרכב הגנוב שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

golan seo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת golan seo

מאת: golan seoקידום אתרים11/09/151545 צפיות
גולן קידום אתרים בגוגל מעל עשור, גולן כמו כן מומחה בבניית אתרים חכמים מותאמים לסלולר, ברשותנו מאגר לקוחות עסקים ענק שבו ניתן להתרשם מהמיקומים של הלקוחות שלנו,,,המוטו שלנו אם אתה לא 1 אתה לא מנצח את המתחרים שלך אז למה אתם מחכים הכנסו עכשיו לאתר של golan seo http://xn--4dbcdabmd0ad8aec7jta3a.org.il/

מאת: golan seoהלוואות11/09/152598 צפיות
הלוואה לרכב- כן או לא.....eloan הלוואה חברתית שכמה לתת מענה נגד הבנקים ונגד העמלות הגבוהות שמקום המדינה פשוט דורסים את האזרח הפשוט, אז למה אתם מחכים כנסו לעזור לנו להלחם בבנקים צמאי דם צמאי כסף

מאת: golan seoהלוואות11/09/151906 צפיות
איך להשיג מימון לרכב? eloan הלוואה חברתית

מאת: golan seoעסקים - כללי11/09/151170 צפיות
ניר המהיר- קונה רכבים לפירוק כבר מעל 10 שנים http://xn--5dbfcctalkiz4c1alfh.org.il/

מאת: golan seoעסקים - כללי11/09/151094 צפיות
עולם מחסני הדלת- מבחר דלתות פנים מעוצבות

מאת: golan seoתחבורה ורכב - כללי01/09/15981 צפיות
בתור ניר המהיר רכבים לפירוק אני קונה המון רכבים אחרי תאונות או שריפות או כאלה שכבר צריכים לרדת מהכביש. אני חושב שהגעתי למקצוע הזה דווקא בגלל "מחלת ההגה" שלי וגם האהבה שלי למכוניות כבר מגיל צעיר.

מאת: golan seoעסקים, מימון וכספים01/09/153555 צפיות
פעם כדי לדעת איזה החזרים נחזיר בגין הלוואה, נאלצנו לכתת את רגלינו עם אלף מסמכים וחיכינו די הרבה זמן לקבלת תשובה. היום באינטרנט בהרבה מאוד אתרים יש מחשבון הלוואה.https://www.eloan.co.il/

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173514 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153115 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica