חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום עסקים באינטרנט- הכל כדי להמריא !

מאת: golan seoקידום אתרים09/05/20151509 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום עסקים באינטרנט- הכל כדי להמריא !

קידום עסקים באינטרנט זה כמו לחלק פליירים, אבל פי עשר יותר מתוחכם, יותר מיידי ויותר אינטנסיבי. הלי קידום אתה לא קיים !!!

תחשבו שהאינטרנט זה כמו קניון גדול ועצום, אין סופי כמעט, עם המון פניות, צמתים ומבוכים ודרקונים. ועכשיו תחשבו שיש לכם חנות בקניון הענק הזה , ושאתם צריכים למצוא את הדרך כדי לבלוט, וזה בכל לא פשוט כי אתם נמצאים באותו מקום בו נמצאים עוד אלפי חנויות, סניפי רשתות, תצוגות. מיליון חלונות ראווה, שלטים מהבהבים, המון מבצעים והמון אטרקציות.

כזאת היא רשת האינטרנט. נכון כשאתם גולשים באתר זה או אחר, אתם לא רואים את כל "הקניון" האינטרנט, אבל אתם לחלוטין בורג קטן מאוד בתוך מערכת עצומה של קישורים, הסתעפויות, דפים, אתרים, פורטלים, חנויות מקוונות, אתרי מסחר אלקטרוני, רשתות חברתיות, פייסבוק ומה לא ?

ויש לכם אתר. אבל השאלה הגדולה הנשאלת היא איך תעשו קידום עסקים באינטרנט לאתר שלכם, או במילים אחרות: איך תקדמו את העסק שלכם באמצעות האתר ? בקניון העצום הזה שכמה שננסה להכביר במילים, לא נצליח לתאר אותו במדויק כי הוא וירטואלי ודיגיטלי ועמוס, וצפוף באופן כזה שרק גוגל יודע מה קורה בו באמת, וגם את גוגל הוא מציף...

קידום עסקים באינטרנט הוא השלב הכי חשוב אחרי בניית האתר. אתר סטטי שלא מושך אליו תנועה של גולשים, שאין בו אחוזי המרה גבוהים (כניסות) ושאין לו לידים (פרטים ליצירת קשר) הוא אתר קורס, ובראש ובראשונה זה משום שלא נעשה לאתר הזה קידום עסקים באינטרנט.

קידום עסקים באינטרנט הוא מחויב מציאות הרשת, כפי שהוא מחויב בקידום חנות פיזית קיימת. גם לחנות פיזית חייבים לעשות קידום, על אחת כמה וכמה חייבים לעסוק קידום עסקים באינטרנט באמצעות קידום כלשהו, משום שאם לא תעשו קידום לחנות פיזית והיא תיפול כלכלית, זה בדיוק מה שיקרה לאתר העסק או החברה שלכם אם לא תעשו לו קידום עסקים באינטרנט. הוא ייפול ויעלם מהרשת, וזה קורה הרבה יותר מהר ומיידי ממה שאתם חושבים.

לא מספיק לבנות אתר לעסק. אתר של עסק מנצח הוא זה שעולה גבוה בתוצאות החיפוש ומביא אליך גולשים שהופכים ללקוחות פוטנציאליים !

התחרות בין האתרים ברשת מגיעה לשיאים חדשים. כל בעל עסק או חברה משקיע רבות כדי לבנות אתר טוב, ואחר כך הוא צריך להשקיע הרבה, ואפילו הרבה מאוד כדי שהאתר שלו יהיה דינמי, חי ותוסס יחזיק מעמד ויצליח לבלוט ולנצח בתחרות "המשוגעת" כמעט שברשת.

חלק מהרצון העז להצליח ברשת, היא משום שהלקוח, בעל העסק או האתר לא ממש מבין איך הדברים עובדים. שיש לו עסק הוא מחלק פליירים, הוא עושה טלמרקטינג, דיוור ישיר, כל בעל עסק או חברה אמור להבין בשיווק פיזי של חנות קיימת, אבל כדי להבין איך הרשת עובדת, העובדה שהוא איש עסקים ממולח בעל עסק מצליח ושאיפות גדולות, לא תעזור לו משום שכדי להבין איך מתקדמים ברשת צריך לפנות למקדם אתרים שמסוגל, יכול ויש לו הוכחות על הצג, שבעבודה נכונה הוא הצליח למקם גבוה את האתרים שהוא קידם, וצריך לא מעט חוכמה, אטרטגייה ושיווק נכון של אתר כדי לקדם אותו גבוה ברשת.

קידום עסקים באינטרנט אפשר לעשות בשלוש דרכים: קידום אורגני, מאוד יעיל ומאוד חביב על מנוע החיפוש גוגל שנעשה באמצעות הפצת תכנים ברשת של קישורים מתחלים בין אתרים. הקידום השני הוא קידום ממומן של העלאת באנרים או פרסומות ותשלום שלי הקלקה PPC והדרך השלישית לקדם אתר היא בצורה של חדירה לרשתות החברתיות דרך בלוגרים ואנשי שיווק שפונים לקהלי יעד בפורומים וברשתות החברתיות.

כל דרך פרסומית היא טובה, אבל היום מדברים המומחים על כך שדרך קידום עסקים באינטרנט בצורה אורגנית, זו השיטה הכי יעילה והכי טרנדית היום משום שמנוע החיפוש גוגל, שהוא חורץ הגורלות הראשי בתחום קידום עסקים באינטרנט, דרך דירוג האתרים ומכאן מיקומם בשורת החיפוש מאוד אוהב תוכן והוא רוצה אותו טוב, איכותי, רלבנטי, ענייני וכתוב ברמה גבוהה. את גוגל אי אפשר להאכיל בלוקשים, גוגל לא אוהב שמנסים לעבוד עליו ורק הפצת מאמרים איכותיים ומקוריים, והדגש הוא על מקוריים, יוביל את האתר שלך למיקום גבוה, כי היום קידום עסקים באינטרנט, זה תוכן והתוכן הוא המלך למה אתם מחכים? כנסו golan seo קידום עסקים באינטרנט!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

golan seo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת golan seo

מאת: golan seoקידום אתרים11/09/151545 צפיות
גולן קידום אתרים בגוגל מעל עשור, גולן כמו כן מומחה בבניית אתרים חכמים מותאמים לסלולר, ברשותנו מאגר לקוחות עסקים ענק שבו ניתן להתרשם מהמיקומים של הלקוחות שלנו,,,המוטו שלנו אם אתה לא 1 אתה לא מנצח את המתחרים שלך אז למה אתם מחכים הכנסו עכשיו לאתר של golan seo http://xn--4dbcdabmd0ad8aec7jta3a.org.il/

מאת: golan seoהלוואות11/09/152598 צפיות
הלוואה לרכב- כן או לא.....eloan הלוואה חברתית שכמה לתת מענה נגד הבנקים ונגד העמלות הגבוהות שמקום המדינה פשוט דורסים את האזרח הפשוט, אז למה אתם מחכים כנסו לעזור לנו להלחם בבנקים צמאי דם צמאי כסף

מאת: golan seoהלוואות11/09/151907 צפיות
איך להשיג מימון לרכב? eloan הלוואה חברתית

מאת: golan seoעסקים - כללי11/09/151170 צפיות
ניר המהיר- קונה רכבים לפירוק כבר מעל 10 שנים http://xn--5dbfcctalkiz4c1alfh.org.il/

מאת: golan seoעסקים - כללי11/09/151094 צפיות
עולם מחסני הדלת- מבחר דלתות פנים מעוצבות

מאת: golan seoתחבורה ורכב - כללי01/09/15981 צפיות
בתור ניר המהיר רכבים לפירוק אני קונה המון רכבים אחרי תאונות או שריפות או כאלה שכבר צריכים לרדת מהכביש. אני חושב שהגעתי למקצוע הזה דווקא בגלל "מחלת ההגה" שלי וגם האהבה שלי למכוניות כבר מגיל צעיר.

מאת: golan seoעסקים, מימון וכספים01/09/153556 צפיות
פעם כדי לדעת איזה החזרים נחזיר בגין הלוואה, נאלצנו לכתת את רגלינו עם אלף מסמכים וחיכינו די הרבה זמן לקבלת תשובה. היום באינטרנט בהרבה מאוד אתרים יש מחשבון הלוואה.https://www.eloan.co.il/

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211692 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183553 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172520 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica