חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיפת סוכן

דוברות   מרחב   לכיש

טלפון        086771458

14    דצמבר        2009

 

 

 

הנדון:מבצע "כד השמן" –חשיפת סוכן .

משטרת מרחב לכיש ממשיכה בפעילותה הנחושה כנגד סוחרי הסמים, במהלך 4 החודשים האחרונים, הופעל סוכן בעיר אשקלון, סוכן שהביא להפללתם של 19 חשודים מבכירי סוחרי הסמים בעיר אשקלון, פעילותו של סוכן זה מצטרפת לפעילות "עוקץ" של סוכן קודם שנחשף אך לפני כשבוע וחצי אשר במהלך פעילותו הביא להפללתם של 6 סוחרי סמים.

בעוד שבמבצע הקודם בחרו במרחב לכיש להתמקד בסוחרים העוסקים בסחר בחשיש, הפעם לאור ניתוח מודיעיני ממעמיק, אשר הצביע על הסחר בסם כמחולל פשיעה המשפיע בקשר ישיר על עבירות הרכוש, ועבירות נוספות, הוחלט להיאבק בסחר בסם מסוג קוקאין וקריסטל, סמים הנחשבים לסמים "קשים", כיעדים לפיצוח נבחרו דמויות המוכרות למודיעין כעוסקות בסחר בכמויות גדולות ובמנפח פעילות רב. ללא ספק פעילותו של סוכן זה תביא לצמצום משמעותי תופעת הסחר בסם, עד לכדי מיגור התופעה באזור זה.

החל מחודש אוגוסט השנה, במחלקת הסוכנים בימ"ר לכיש הופעל סוכן, הסוכן בשנות ה30 לחייו, איש משפחה,  ביצע קניות של סמים, כאשר ברוב המקרים הוא מזמין את הסוחרים לנקודת מפגש מתואמת מראש והעסקה מתבצעת ברחוב, ברוב המקרים העסקה התבצעה מתוך רכב, שהתעכב לזמן קצר שעל מנת להחליף סם, עבור מזומן, כל העסקאות תועדו בצורה מקצועית ויעילה, נאספו ראיות רבות.

במהלך ההפעלה שארכה כ4 חודשים, פעל הסוכן בקרב  סוחרי הסמים, דמויות אותן הוא מכיר מעברו, בהתבסס על ההיכרות המוקדמת, פעל הסוכן באופן יעיל, כך שבה את אמונם של הסוחרים, פעילותו המנוהלת ע"י ימ"ר לכיש, לא עוררה חשד. ראוי לציין שהסוכן אותר ע"י תחנת אשקלון, זיהוי ואיתור הסוכן המתאים, הוא הבסיס לפעילות סוכן איכותית.

בפעילות של ימ"ר לכיש  נעצרו לפנות בוקר  17  חשודים  בחשד לעבירות של סחר בסמים . כמו כן, נתפסו 6 רכבים ו30000 ₪ במזומן,  ובכוונת המשטרה לחלטם .

היום לפנות בוקר פשטו 110  שוטרים ממרחב נגב בפיקודו של מפקד המרחב נצ"מ אלון לבבי על בתיהם של החשודים ,ערכו בבתים חיפוש ועצרו את  החשודים לחקירה  .

בטכס קצר שנערך לפני הפעילות העניקו ממ"ז  דרום ניצב  יוחנן דנינו   ומפקד מרחב לכיש  נצ"מ אלון לבבי  תעודות הערכה לתובעת שליוותה את התהליך פקד אתי מוריס- כהן ,למשרד המודיעין אשקלון, ולחוליית הסוכנים בימ"ר לכיש.

 . 

ממ"ר  לכיש  נצ"מ אלון לבבי  העלה על נס את פעילות ימ"ר לכיש " פיצוח סוכן הינו הישג נוסף של הימ"ר בפיקודו של סנ"צ דודו בוואני, הישג זה מצטרף להישגים בכל התחומים, פענוח פרשיות פשע, פענוח רציחות, סיוע לתחנות בפעילות כנגד מחוללי פשיעה, והמבצע הזה שבסופו מופללים 19 עבריינים מבכירי סוחרי הסמים באשקלון, ... את גלי הניפוץ של הפרשייה הזו, עוד נשמע ברחבי אשקלון, כאשר מבצע זה ישפיע משמעותית על צמצום הפעילות העבריינית".

מפקד המחוז ,ניצב דנינו יוחנן שיבח את פעילות הסוכן ומרחב לכיש , וציין כי "ימ"ר לכיש נמצא בתנופה גדולה, ההישגים של הימ"ר בשנה האחרונה, הם הישגים משמעותיים, עוד נכונים לנו יעדים  רבים ב2010, כשאני רואה עם איזה צוות אנו יוצאים לקרב, אני משוכנע שנעמוד ביעדים אלה."

העצורים יובאו הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בקרית גת בפני כבוד השופט אריאל חזק, תיקי החקירה מנוהלים בזרוע תשאול של ימ"ר לכיש .

בשלב זה לא ניתן לראיין את הסוכן או לחשוף את זהותו .

בדבר פרטים נוספים וראיונות יש לפנות למפקד ימ"ר לכיש  סגן ניצב דודו בוואני – 0507952049

                                                                        בברכה,

                                                                        פקד מיטל גרף, עו"ד

                                                                        דוברת  מרחב   לכיש

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112237 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112063 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111866 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111755 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119198 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112538 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא פלילי

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/11/201369 צפיות
כיצד תרגישו אם ביום בהיר אחד ידפקו לכם על הדלת וימסרו לכם ביד "צו הריסה מנהלי"? או אולי תמצאו את צו ההריסה מודבק על המבנה או סתם זרוק בכניסה לבניין. מדובר ככל הנראה על הסיטואציה שלא הייתם מוכנים לה או רוצים להימצא בה. בעקבות הלשנה של "שכנים טובים" או עקב ערנות של מפקחי הבניה זה בהחלט יכול לקרוא גם לך אם בנית ללא היתר. רבים נאלצים להתמודד עם מציאות שכזאת לראשונה, מבלי שיהיו מודעים לזכויות, החובות ודרכי הפעולה הרלוונטיות להם.

מאת: בנימין קלינגרפלילי08/09/201188 צפיות
1. עבירות מינהליות (א) שר המשפטים רשאי לקבוע בתקנות כי עבירה על הוראה שנקבעה בחוק מהחוקים המנויים בתוספת או התקנות שהותקנו לפיו, שאינה פשע, היא עבירה שבשלה ניתן להטיל קנס בדרך מינהלית (להלן - עבירה מינהלית); הקביעה יכול שתהיה דרך כלל, בתנאים או בסייגים. (ב) תקנות לפי סעיף קטן (א) טעונות הסכמת השר הממונה על ביצועו של החוק שלפיו נקבעה העבירה, ואישור ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת (להלן -הועדה). (ג) נקבע בתקנות לפי סעיף קטן (א) כי עבירה פלונית היא עבירה מינהלית, יחולו הוראות חוק זה גם לגבי עבירה

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/09/191567 צפיות
אכיפה שיפוטית סימן ה' לחוק התכנון והבנייה: באחריות יחידת החקירה בוועדה המקומית לבצע חקירה בהתאם להנחיות ולכללים שמפורסמים מעת לעת על מנהל היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה. ובסיום החקירה להעביר לתובע את חומר החקירה להכרעה בדבר העמדה לדין והגשת כתב אישום.

מאת: אבי דוידיפלילי21/11/181468 צפיות
עורך דין פלילי בצפון מסביר על תנאים של שחרור בערבות ועל הסיכויים לאישור בקשת השחרור בערבות.

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161900 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: אופירפלילי05/04/161933 צפיות
יש מסמכים שעבורם תרגום נוטריון הוא מתבקש והגיוני אך יש גם סוגים נוספים של תרגום נוטריון שמעט מפתיע שיש צורך לגביהם בתרגום מיוחד של נוטריון.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162533 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica