חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור נעלי ריצה ?

מאת: Nirit Shalomצרכנות16/12/20091107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו בתחום של כפכפים , או בתחום הידוע של סנדלים לילדים , גם לא כל נעלי הריצה נוצרו שוות. לר רק שהם יכולות לשפר את המהירות שלך, אך הן גם יכולות להשפיע על הברכיים שלך, הגב ושאר המפרקים שיש לך בגוף. בחירה נכונה של נעלי הריצה שלך יכולה לעשות את כל ההבדל, וזו יכולה להיות החלטה קשה ביותר כאשר אתה ניצב מול קיר מלא נעליים שנראות פחות או יותר אותו הדבר. אך אם תעקוב אחר צעדים אלו, תוכל למצוא נעליים שיגרמו לך לרוץ כמו אצן מרתונים אולימפי, אחרי הכל אלו אינם כפכפים...


מצא חנות נעליים טובה , כמובן שאתה יכול לקנות נעלי נוחות בחנות השכונתית, אך צוות המוכרים של חנויות נעליים הגדולות מיומן הרבה יותר על מנת שיוכל לעזור לך לבחור את הנעל הנכונה בשבילך, שאל חבר שאוהב לרוץ, הסתכל במגזינים של נעלי ריצה או בדפי זהב.

שים לב לסוליות של נעלי הריצה הישנות שלך . שים לב לנקודות שם ששחוקות מהמגע עם הקרקע , זה יראה לך היכן הרגל שלך נוגעת ברצפה לראשונה כשאתה מניח אותה עם כובד משקלך.

שים את הנעליים שלך אחת ליד השניה על משטח שטוח, אם הנעל נוטה לכוון המרכז אז סביר שהנעל החדשה שלך צריכה בוודאי יותר יציבות מאשר שהייתה לך עם הנעל הישנה שלך. אם הן נוטות לכיוון חוץ ייתכן שקשת כף הרגל שלך היא גבוהה והנעל החדשה שלך צריכה להיות בעלת בולמי זעזועים חזקים.

הסתכל על החלק העליון של הנעל שלך. אם אתה יכול לראות את קווי המתאר של בוהן כף הרגל שלך והרגשת אי נוחות מסויימת באיזורים אלו של הרגל בזמנים של ריצה או הליכה, אתה צריך לנסות נעל במידה גדולה יותר.

חשב מה כמויות הריצה שאתה מתכוון לרוץ , זה הדבר שעל פיו אתה אמור לקבוע אם לקנות נעליים מן השורה הראשונה או דגם בסיסי. ככל שהרגלי הריצה שלך יותר אינטנסיביים, כך כדאי לך להשקיע יותר כסף בנעליים שלך.

לך לחנות נעלי הריצה , ספר להם שם מה גילית בבדיקה שעשית על הנעליים הישנות שלך או תביא איתך את הזוג הישן. סביר שהמוכרים המנוסים ידעו לבד לפי הנעליים הישנות שלך כיצד לבחור עבורך את הבחירה הטובה ביותר. אם לא , כנראה שכדאי לך לבחור חנות אחרת.

נסה את הנעליים. חנויות רבות יסכימו לך לקחת את הנעליים החדשות שאתה מעוניין לרכוש לריצה קלה במורד הרחוב כדי לבדוק את איכותן ואת התאמתן אליך. נסה כמה זוגות נעליים שצריך. וודא אתה אוהב את המגע ואת התאמת הנעל על הרגל שלך. נסה את הנעליים החדשות שלך ל10 דקות לפחות. זה יעזור לך לדעת אם הנעליים שומרות על הנוחיות שלהם במהלך הזעה.

קנה את זוג הנעליים הטוב ביותר עבור הרגליים שלך. כשאתה מוצא את הזוג אל תיתן לו לחמוק מבין אצבעותיך. קח אותו הביתה והתחל לחנוך אותו! .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112746 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101242 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101529 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101452 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101698 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214244 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204381 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205283 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica