חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע,

שכנוע ישיר,שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איךלשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע עלאנשים?

שלום לכולםהפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע והנושא הוא נושא של שכנוע ישיר ושכנוע עקיף,מה זה שכנוע ישיר ומה זה שכנוע עקיף. שכנוע ישיר זה לבוא לבן אדם שרוצים שהוא יעשהפעולה מסוימת ואומרים לו "אנחנו רוצים שתעשה פעולה מסוימת", רוצים שהילד יכיןשיעורים אומרים לו "לך תכין שיעורים" זה נקרא שכנוע ישיר. זאת אומרת בצורה ישירהמנסים להגיד לו את מה שרוצים שהוא יעשה שיקנה, שימכור שיחשוב.

אוקי יחד עםזאת יש דבר שנקרא שכנוע עקיף, מה זה אומר שכנוע עקיף זה אומר שאנחנו לא באים בצורהישירה לבן אדם ואומרים לו את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב או שיעשה וכו' אנחנו בעצםעושים פעולות אחרות ואנחנו מנסים לשכנע אותו בדברים אחרים שבאמצעותם אם הוא ישתכנעבהם אז בעצם הוא ישתכנע בדבר שאותו אנחנו רוצים שהוא יחשוב.

מה היתרונותוהחסרונות של שכנוע ישיר ושל שכנוע עקיף בקצרה, בשכנוע ישיר הבן אדם מבין בדיוק מהרוצים ממנו אין סיכוי שהוא יתבלבל, לפעמים זה הרבה יותר פשוט אומרים לו פשוט "כדאילך לעשות ככה בשביל ככה וככה" וזהו מאוד פשוט אמרנו לו את מה שאנחנו רוצים שכנענואותו בצורה ישירה בזה נגמר הדיון. לעומת זאת אם אנחנו נדבר איתו בצורה עקיפה לאבטוח שהוא יבין לא בטוח שזה יעזור, זה יכול לקחת הרבה יותר זמן, זה הרבה יותר מסובךוכו'.

יחד עם זאת ישגם יתרונות בשכנוע עקיף, למה כי כאשר באים לשכנע בן אדם בצורה ישירה "תקשיב תעשהככה וככה" הרבה פעמים הוא יגיד "לא רוצה" ולכן אם נעשה את זה בצורה מתוחכמת, אםעושים את זה בצורה מתוחכמת שמשכנעים אותו בשכנוע עקיף, נסביר בדיור מה זה אומר אזבמקרים כאלה הבן אדם לפעמים יש לו פחות התנגדות להשתכנע ואז הרבה פעמים הוא עודבכלל חושב כשהוא מתחיל לחשוב אחרי שעושים לו את השכנוע העקיף בצורה טובה והוא מתחיללחשוב שהוא רוצה לעשות את מה שמלכתחילה רצינו שהוא יעשה הוא עוד מתחיל לחשוב שהואבכלל רצה לעשות את זה למרות שאנחנו שתלנו לו את המחשבה לעשות את מה שאנחנו רוציםשהוא יעשה ובזכות השכנוע העקיף.

עכשיו מההעיקרון של שכנוע עקיף, איך עובד שכנוע עקיף ואיך לעשות שכנוע עקיף ואיך להצליחבשכנוע עקיף וכו', אז זה עובד ככה שכנוע עקיף פירושו לוקחים פעולה שרוצים שהבן אדםיעשה אותה, אוקי אנחנו רוצים שבן אדם מסוים יעשה פעולה מסוימת, עכשיו מה שהבן אדםצריך לשאול את עצמו המוכר שרוצה למכור את המוצר הוא צריך לשאול את עצמו, איזהמחשבות הבן אדם לדעתי כמוכר "איזה דברים אני כמוכר חושב שהלקוח שלי צריך לחשובבשביל שהוא יקנה את המוצר הזה, בשביל שהוא יעשה את הפעולה הזאת?" איזה דברים,במילים אחרות זה לשאול "מה הנחות היסוד שאני כמוכר מניח שהלקוח צריך להניח אותם כדילקנות את המוצר, כדי לעשות את הפעולה".

ותשימו לבשאני מחדד פה שכשבן אדם שואל את עצמו "מה הנחות היסוד שהוא הלקוח צריך להניח בשבילשהוא יעשה ככה וככה" הדיון הזה כולו מתרחש במוחו של המוכר, זאת אומרת זה המוכר שאםהלקוח תהיה לו הנחת יסוד כזאת וכזאת אז הוא יעשה ככה וככה וזה לא בהכרח בטוח נכוןגם את זה המוכר צריך לזכור ולכן כל הנושא הזה הוא סובייקטיבי בראש של המוכר. אוקיכי לפעמים בן אדם "כן הנה אני מנסה לשכנע אותו בצורה עקיפה וזה לא עובד", למה זה לאעובד כי אתה מניח שהוא צריך להניח ככה וככה בשביל לעשות ככה וככה, יכול להיות שהואבכלל צריך להניח דבר אחר יכול להיות שאם הוא בכלל יניח ככה אז הוא יעשה הפוך, יכוללהיות מלא רעיונות אבל בגדול הרעיון הוא כדלקמן כך את הפעולה שאתה רוצה שהבן אדםיעשה ובתור שלב ראשון תשאל את עצמך "מה הרעיון שהבן אדם לדעתי צריך לחשוב אותו כדישהוא יעשה את הפעולה הזאת" ואז תרשום "הוא צריך לחשוב ככה וככה".

עכשיו תשאל אתעצמך את השאלה הבאה "מה הסיבות לדעתך שבגללן אותו בן אדם יכול לחשוב ככה וככה" או"איזה דברים אם הוא יחשוב אותם הם יכריחו אותו לחשוב את המחשבה שתוביל אותו לבצע אתהמשימה" ואז בהנחה שמצאנו את ההנחות יסוד ואת הרעיונות הבסיסיים שהבן אדם צריךלחשוב אותם כדי שהם יגרמו לו לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב כדי שיעשה את מהשהוא יעשה, אז מתחילים לשכנע אותו ברעיונות הבסיסיים האלה. לדוגמא נגיד שמפלגתהאופוזיציה נגיד שהיא רוצה לשכנע את העם להצביע לה, מה יגרום לעם להצביעלאופוזיציה, מפלגת האופוזיציה אם היא תגיד "תצביעו לנו" זה נקרא שכנוע ישיר אם היאתגיד "מאוד רע במדינה הזאת" זה שכנוע עקיף, למה כי אם מאוד רע במדינה הזאת מי אשםבזה ההנהגה, "ההנהגה שלנו בואו נחליף אותה למי, לאופוזיציה".

זה בעצם שכנועעקיף משכנעים את האנשים שרע, אני לא אומר שכרגע לא רע ואני לא אומר שכרגע טוב זהנושא אחר אבל בגדול זה שכנוע עקיף. אם בן אדם יניח שהמצב שלו רע אז הוא יגיד "רגעלמה רע לי? אני לא רוצה את זה, מי אחראי לזה שרע? האחראים, מי אחראי? ראש הממשלהאחראי אז בא נחליף אותו למישהו אחר". שכנוע ישיר ושכנוע עקיף אז עוד פעם לוקחים אתהרעיונות שרוצים שהבן אדם יחשוב אותו, שואלים מה הנחות היסוד שאותם הוא צריך לחשובכדי לעשות את הפעולה ומנסים לשכנע אותו בהם. עכשיו לפעמים יש מצבים שבהם אם בן אדםיבואו לשכנע אותו בשכנוע עקיף הוא יעלה על זה שמנסים לשכנע אותו בשכנוע עקיף.לדוגמא נגיד ניקח את הדוגמא הזאת עם האופוזיציה אם נגיד יבואו לבן אדם ויגידו לו"תקשיב תראה מחירי הדיור הם מאוד גבוהים, תראה מאוד רע לך" וזה בדיוק יהיה בסמוךלתקופת הבחירות, הוא יגיד "מה הם מנסים לשכנע אותי שאני לא יצביע לביבי" נגיד.

זאת אומרת הבןאדם כבר עשה את החישוב בראש, עשה אחד ועוד אחד, הוא אומר "רגע אם עכשיו הוא משכנעאותי ברעיונות האלה", הבן אדם במוח כשאומרים לו "זה רעיון" לפעמים הוא "מספיק חכם"להגיד "רגע אם אני אחשוב ככה מה יקרה ואם אני אחשוב ככה מה יקרה" ואז הוא כבר מהרמאוד קולט הוא אומר "רגע אתה מנסה לשכנע אותי ככה אבל אם אני אשתכנע שככה אז אניכבר אצטרך לעשות ככה וככה, לא אל תשכנע אותי אל תגיד לי כזה דבר". מה עושים במקרהכזה שאנחנו חושבים שהשכנוע העקיף לא יעבוד? עושים את זה בשכנוע עוד יותר עקיף, זאתאומרת אנחנו צריכים לבדוק איזה דברים בן אדם צריך לחשוב, מה הנחות היסוד שבן אדםצריך לחשוב כדי שהן יגרמו לו לחשוב הנחות יסוד מסוימות שיגרמו לו לחשוב את מהשאנחנו רוצים בסוף שהוא יחשוב.

פה לצורךהעניין יש את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה, מה שהוא יעשה תלוי במה שהוא יחשוב, מהשהוא יחשוב תלוי במה שהוא יחשוב לפני כן שיגרום לו לחשוב את זה ואז נשכנע אותו בזהכדי שהוא יחשוב את זה כדי שהוא יעשה את זה. ואם אנחנו חושבים שלשכנע אותו במה שעומדפה הוא יקלוט את זה שאנחנו מנסים לשכנע אותו לעשות את הפעולה הזאת או לחשוב אתהמחשבה הזאת, מה אנחנו נעשה? אנחנו נשאל מה הנחות היסוד שצריכות להיות פה שהן יגרמולו להניח את ההנחות היסוד האלה שהן יגרמו לו לחשוב את המחשבה הזאת שהיא תגרום לולעשות את הפעולה הזאת וכן הלאה עושים שכנוע עקיף לשכנוע עקיף, מרחיקים את המסריםכאילו מהדבר המרכזי.

לדוגמא נגידבסיפור של הדירות ואז נגיד לבן אדם "תראה איך האנשים חיים מאוד טוב בדירות", נגידאנשים מאוד עשירים ואז אוטומטית הבן אדם יגיד "רגע תראה אם הם חיים ככה", ואז נגידלו דבר נוסף " תראה גם זכותך לחיות טוב" ואז הוא אומר "רגע זכותי לחיות טוב שמה זהנקרא לחיות טוב, אני לא יכול לחיות טוב רע לי, רע לי שלטון, שלטון בא נחליף אותו,נחליף אותו אופוזיציה". אוקי זאת אומרת מביאים רעיונות מסוימים שיגרמו לבן אדםלחשוב רעיונות מסוימים שיגרמו לו לחשוב דברים מסוימים. עכשיו נשאלת השאלה בעצם איךבן אדם, אחרי שהבנו מה זה שכנוע עקיף בהנחה שהבנו, איך בן אדם יכול לדעת מה הנחותהיסוד שבן אדם אחר צריך לחשוב אותם כדי לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב? אזהתשובה יש פה כמה היבטים לשאלה הזאת.

דבר ראשון בןאדם מה שהוא צריך לעשות זה לנסות להיכנס לראש של הבן אדם השני, לשאול את עצמו "אםאני הייתי הוא מה אני חושב אם הייתי הוא", את מי אתה רוצה לשכנע? אותו, תשאל אתעצמך "אם הייתי הוא במצבו בתפיסתו בחייו, בדעותיו ברעיונותיו ובמחשבותיו אם אניהייתי הוא לפי הרעיונות שלו, לפי הדעות שלו מה אני חושב שאם הייתי הוא שהייתי צריךלחשוב כדי לחשוב דבר מסוים". זאת אומרת צריך הדברים האלה להיות מנקודת המבט של הבןאדם השני כי הרבה פעמים הבן אדם אומר "אוקי אם אני הייתי רוצה לעשות את זה הייתיצריך לחשוב ככה וככה, אדוני אבל הוא בכלל בן אדם אחר", אתה צריך להגיד לפי החשיבהשלו מה אתה חושב שלפי החשיבה שלו הוא צריך לחשוב כדי לחשוב ככה וככה.

אוקי זה דברראשון, זאת אומרת כלל ראשון תנסה להיכנס לראש של הבן אדם השני, תנסה לדמיין שאתה זההוא תנסה להבין קודם כל מי הוא בכלל מה הוא מאמין מה הוא חושב, מה טוב בעיניו מה רעבעיניו, מה היתרונות שלו מה החסרונות שלו, מה הדעות הקדומות שלו תעשה סקירה שלהלקוח של הבן אדם שקונה את המוצר, תנסה להיכנס לראש שלו תנסה לדמיין שאתה זה הואועכשיו תתאר לעצמך "אם הייתי הוא מה לדעתי היה יכול לגרום לי כהוא לעשות את הדברהזה, לחשוב את הדבר הזה". אוקי זה דבר ראשון זאת אומרת לנסות להיכנס לראש של הבןאדם השני.

ועכשיו הדברהעוד יותר חשוב שהוא המפתח לכל הסיפור הזה הוא כדלקמן, בן אדם שרוצה לשפר את יכולתהשכנוע שלו ולהגדיל את הסיכוי שלו לשכנע בשכנוע עקיף כל מיני רעיונות שונים מה שהואצריך לעשות זה לקחת את הדברים שהוא בעצמו חושב שהם נכונים ולשאול את עצמו "למה אניחושב שזה נכון, מי אמר אולי זה לא כך אולי זה הפוך, מי החליט אולי זה הפוך". בן אדםחושב שטוב שזה שככה וככה זה טוב זה ושככה וככה זה רע, זה שככה וככה זה חכם וזה זהטיפש, בן אדם צריך לשאול את עצמו "למה אני חושב את זה?" שירשום על נייר "כי ככהוככה", עכשיו הוא צריך לשאול את עצמו "רגע ולמה ככה וככה, מי אמר שככה וככה מי אמרשזה נכון, אולי זה גם לא נכון? מה זאת אומרת זה נכון כי ככה וככה וזה נכון כי ככהוככה". אוקי אם בן אדם רוצה עוד יותר " ומי אמר שזה עצמו נכון אולי ככה וככה" וללכתאחורה ואחורה.

ככל שבן אדםעושה את זה יותר, ככל שבן אדם בודק יותר את ההנחות יסוד של עצמו בן אדם בודק "למהאני עצמי חושב ככה וככה? בגלל זה וזה, ולמה אני חושב זה וזה? אולי זה וזה לא נכון,מי אמר שזה נכון אולי ההפך הוא הנכון. אולי, מה אני חושב? נכון, אולי הפוך אולי זהבדיוק הפוך". ככל שבן אדם בודק יותר את הדברים האלה הוא בודק יותר את ההנחות יסודשל עצמו ככה הוא מתחיל לקבל הבנה מעמיקה יותר על איך עובדים רעיונות ואז הוא יודע"הרעיון הזה מוביל לרעיון הזה, הרעיון הזה מוביל לרעיון הזה", ואז אם הוא רוצהלמכור למישהו רעיון הוא שואל את עצמו "רגע איזה רעיונות מובילים לרעיון הזה? יפההרעיונות האלה אז בוא נקדם את הרעיונות האלה ואז נמכור לו את הרעיון ההוא".

עכשיו עוד דברשצריך לשים לב בנושא הזה, כאשר בן אדם שואל את עצמו "למה אני חושב ככה וככה?" ואזהוא מקבל "אני חושב ככה וככה כי ככה וככה" מסיבות כאלה ואחרות לכן חושב ככה וככה.עכשיו בן אדם צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה, זה דומה למה שאמרתי קודם אבל שונהטיפה, בן אדם צריך לשאול את עצמו "האם זה שאני מניח את הנחת היסוד 1,2,3,4,5 האם זהמחייב אותי להסיק את המסקנה שהסקתי או לא מחייב אותי? אם זה מחייב אותי למה זהמחייב אותי אולי זה לא מחייב אותי". כי הרבה פעמים בן אדם אומר "אוקי אני חושב אתזה בגלל שאני חושב את זה אבל אם זה שאני חושב את הנחת היסוד הזאת האם זה מחייב אותילחשוב ככה וככה או שזה רק מאפשר לי, או שזה רק מעודד אותי לחשוב ככה וככה".

למה אני,עכשיו אליעד, למה אני אומר את הנושא הזה כי בן אדם יכול בעצם ללמוד על הנחות יסודואז לעשות השלכה לבן אדם השני והשלכה שהוא עושה לבן אדם השני היא לא תהיה נכונה כיאצל הבן אדם השני זה לא עובד ואז הבן אדם אומר לעצמו "רגע אבל מה אם אני חושב ככהוזה גרם לי להסיק את המסקנה הזאת והזאת, למה הבן אדם השני למרות שהוא חושב ככה אזזה לא גורם לו להסיק את המסקנה הזאת שרציתי שהוא יסיק?", תשובה כי הנחת היסוד שחשבתשהובילה אותך למסקנה הנחת היסוד הזאת לא חייבה אותך להגיע למסקנה או היא בפני עצמהלא הכריחה אותך להגיע למסקנה שאותה חשבת היא רק אפשרה לך, היא רק עזרה לך רק הייתהחלק ממשהו שגרם לך להסיק את המסקנה.

ולכן אני מחדדעוד פעם בן אדם לוקח את מה שהוא חושב שזה נכון ובן אדם שואל את עצמו "מי אמר שמהשאני חושב שזה נכון שזה נכון?" ואז הוא מגיע להנחות יסוד מסוימות, הוא רואה "אנימניח שככה וככה ולכן ככה וככה" ואז הבן אדם צריך לשאול את עצמו, אם בן אדם רוצהלהיות בטוח ב100% שהוא יכול לקחת את הנחות היסוד האלה ולהלביש אותם על מישהו אחרוהוא יגיע בדיוק לאותה מסקנה שהוא הגיע, אוקי מה שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו"האם הנחות היסוד האלה מחייבות את מי שחושב אותן להסיק את המסקנה הזאת, האם יכוללהיות שאם בן אדם אחד בעולם שיניח את אותן הנחות יסוד ויגיע למסקנה אחרת?", לפעמיםהתשובה תהיה "לא, מי שמניח את הנחות היסוד האלה מחויב ב100% אחוז להסיק את המסקנההזאת והזאת".

במקרה כזה זהאומר שאם אתה רוצה לגרום למישהו להסיק איזו מסקנה אתה יכול לקחת את הנחות היסודהאלה לשכנע אותו בהנחות היסוד האלה והוא יסיק את המסקנה. יחד עם זאת יש מצבים שבהםהוא יגיד "לא, למרות שאני חושב את זה ואת זה וזה הוביל אותי למסקנה כזאת וכזאת" זהלא מחויב שגם בן אדם אחר שיחשוב את המחשבות האלה שגם הוא יסיק את המסקנה הזאת אוליהוא יסיק מסקנה אחרת, ואז צריך לקלוט "רגע אבל למה שהוא יחשוב אחרת כי אולי יש פהעוד הנחת יסוד שלא רלוונטית לגביו, אולי איזו הנחת יסוד מסוימת אפשר לפרש אותה בכמהדרכים, אולי אפשר להסיק ממנה כמה מסקנות" וכו'. עוד נוסיף ונעמיק ככל שבן אדם לוקחיותר מסקנות שהוא בכבודו ובעצמו חושב שהן נכונות ושואל את עצמו "למה אני חושב שהןנכונות, מה ההנחות יסוד שלי, מה האמונות שאני מאמין בהן שגורמים לי בתת מודע שלישגורמים לי לחשוב שמשהו מסוים נכון?". ואז הוא לוקח את האמונות האלה ושואל "ומי אמרשהאמונות האלה נכונות, מה ההנחות יסוד שעומדות מאחוריהן".

ככל שהוא עושהאת זה יותר פעמים כך הוא יותר לומד איך המוח של עצמו משתכנע בשכנוע עקיף ובשכנועישיר ואת כל הנושאים האלה. וכמובן שאותו דבר בן אדם יכול לעשות על אחרים או אלמישהו שחושב דומה למה שהוא חושב או שחושב שונה ממה שהוא חושב, אז במקום ישר להגיד"למה הוא חושב ככה? כי הוא טיפש, למה הוא חושב ככה? כי הוא לא מבין, למה הוא עושהאת זה? כי הוא משוגע?", במקום זה לא לעשות את זה, במקום זה מה שצריך לעשות זה לשאול"למה הוא חושב את זה ואת זה, למה אני חושב אחרת, למה הוא חושב ככה? כי ככה וככה.ולמה הוא חושב ככה זה שהוא חושב את זה ואת זה, זה מחייב אותו להסיק את המסקנה הזאת,מה אין לו בחירה חופשית הוא לא יכול בכל זאת לחשוב אחרת? כן הוא יכול לחשוב אחרת,אז למה הוא חושב את זה אם הוא יכול לחשוב אחרת, מה הנחות היסוד שלו עוד יותר איזהעוד הנחות יסוד יש לו?".

הבן אדם שחוקראת הדברים האלה הוא מתחיל לראות את המציאות שלנו בצורה שונה. מה זאת אומרת כשהוארואה בן אדם עושה פעולה כשהוא רואה פעולה מתרחשת, כשהוא רואה איזה רעיון הוא רואהמה הנחות היסוד שעומדות מאחורי אותו רעיון, מה הבסיסים מהאמונות שנמצאות בבסיסו שלאותו רעיון. וכשבן אדם מתחיל לראות את המציאות שלנו של היומיום שכל פעולה שהוא רואהמה הסיבות שגרמו לה לקרות אז יותר קל לו לשכנע אחרים בשכנוע ישיר ובשכנוע עקיף איךשהוא רוצה כי אז הוא אומר "התוצאה הזאת יש סיבות כאלה ואחרות שיכולות להוביל אליה,בוא נשכנע אותו בסיבות האלה ונוביל אותו למסקנה הזאת והזאת"...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד קואצ'ר, מטפל התנהגותיקוגניטיבי, איך לגרום..., אימון / אימון אישי קואצ'ינג, מסר לתת מודע, NLP, מסר תתהכרתי, איך לשכנע אנשים..., איך לשכנע..., איך שותלים מחשבות... ועוד...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205535 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196091 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173143 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173131 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162649 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162379 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica