חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שתלים דנטליים

מאת: elichai rubinבריאות השן09/06/2015734 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו אינו סובל מבעיה רפואית כזו או אחרת? אין ספק כי גוף האדם זקוק לתחזוקה שוטפת וככזה עלינו לדאוג לו במספר היבטים שונים. מבחינה רפואית, חשוב לשמור על ביקורת ועל טיפולים מתאימים לפי התדירות המתבקשת. השיניים הינן בין האברים הקטנים ביותר שהכאבים שהן גורמות הינם בין המשמעותיים ביותר. לפיכך על מנת ליהנות מבריאות טובה ישנה חשיבות בלתי מוגבלת לשמירה על השיניים.

נכון להיום הרפואה המודרנית מציעה מגוון רחב של פתרונות לסובלים מבעיות שיניים למיניהן. אם בעבר היו נאלצים רבים לעקור את שיניהם ולהיוותר בלא שיניים בשל כאבי תופת הרי שכיום גם שיניים חסרות יכולות למצוא מחליפות ובקלות רבה. השתלים הדנטליים המודרניים הם הפתרון האולטימטיבי לכל מטופל אשר איבד שיניים בשל סיבות שונות. בין אם מדובר בחבלות ותאונות ובין אם מדובר באבדן שיניים בשל בעיה רפואית הרי שהשתלים הדנטליים ממלאים את התפקיד היטב.

שירותים מקצועיים מבטיחים תוצאה אמינה

ד"ר רונן בורדובסקי הינו רופא שיניים בעל ניסיון של שנים רבות המעמיד את שירותיו עבור חולים ומטופלים אשר איבדו את שיניהם ומחפשים את הדרך הטובה ביותר לחיוך מלא שיניים מבריקות. תודות לטיפול מקצועי של הכנסת שתלים דנטליים הפה ישוב לחייך והמטופל לא יתבייש יותר להיראות בחברה, כמו שקורה לרבים אשר מאבדים את שיניהם. הלכה למעשה השתלים הדנטליים הינם ההזדמנות של רבים לשוב וליהנות מאורח חיים נורמלי.

השתלים הדנטליים מאפשרים לחזור לתפקוד מלא הכולל את יכולת הלעיסה והדיבור, את המראה האסתטי של החניכיים והלסת, את השמירה על דיבור נכון ונקי וכמובן את האפשרות לחייך מלוא הפה. השתל הדנטלי מוחדר לתוך החניכיים באמצעות בורג העשוי טיטניום ומחליף את שורש השן הטבעית שכולנו מכירים. ישנם כמה סוגים  מרכזיים של שתלים דנטליים כאשר הנפוצים שבהם הוא שתל בעל צורה קונית ושתל בעל צורה צילינדרית.

על מנת להתאים את טיפול השיניים האולטימטיבי יש לפנות אל איש מקצוע כד"ר בורדובסקי ולקבל את האבחון המדויק והמתאים ביותר לכל אדם באשר הוא. באופן זה ניתן להבטיח את החיוך חושף השיניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל קידום כהלכה - www.do-seo.co..il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת elichai rubin

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162054 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: elichai rubinבריאות השן20/06/161298 צפיות
השתלות השיניים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה, הידע וניסיון. כיום יש אפשרויות שונות להשתלות ואפילו השתלות ביום אחד. השתלות שיניים בפתח תקווה עושים במרכז רפואי עדן אשר רופאיו מומחים בכול סוגי טיפולי השיניים וחלקם מומחים בתחום השתלות שיניים בפרט.

מאת: elichai rubinימי הולדת13/04/161218 צפיות
כיום ארגון חגיגות יום הולדת לילד הוא הפקה אחת גדולה. יש המון דברים שצריך לארגן, אוכל, בלונים, מקום לחגוג בו וגם הפעלות ליום ההולדת. ישנם כל מיני סוגים של הפלות כאלה, מופעי קוסמות, מופעי אור ועוד.

מאת: elichai rubinפלילי14/03/162044 צפיות
לרבים מאיתנו, שאינם עורכי-דין ולא בקיאים בהבדלים משפטיים, המילה "פלילי" מתקשרת עם "דבר לא רצוי" או "מעשה רע". רובנו לא יודעים האם יש הבדל בין עבירה פלילית לעבירת תעבורה ומהו בכלל התחום בעריכת דין שנקרא "אזרחי". במאמר קצר זה, אנסה להסביר את ההבדלים ביניהם וכפי שתראו – ההבדלים משמעותיים מאד

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי29/12/151256 צפיות
באתר www.medixathome.co.il ניתן לקבל פרטים לגבי היכולות האפשריות באשר לצילומי רנטגן בבית החולה. צילומים אלו ניתן לבצע לאיברים שונים בגוף - לגב, לחזה לאגן ועוד, לאחר קבלת הפניה מרופא.

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי20/12/151135 צפיות
בדיקת אולטרסאונד בטן, הידועה גם בשמות בדיקת על שמע של הבטן ובדיקתUS בטן, נועדה לסריקה של האיברים הפנימיים בבטן כמו כבד, כליות, כיס המרה, לבלב, טחול, כלי דם ועוד.

מאת: elichai rubinתעשייה26/08/151707 צפיות
בכל מקום נשקפת לנו סכנה לכן חשוב להביט בשלטים המזהירים ומתריעים בפנינו על סכנות שונות במגוון תחומי חיים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201584 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181663 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181775 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171501 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171377 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica