חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חינוך לתזונה בריאה

מאת: ניב אבןדיאטה ותזונה28/06/20151017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגוף שלנו זקוק לויטמינים בגוף על מנת שתהיה לנו התפתחות תקינה מגיל צעיר והתנהלות בריאה של כל המערכות בגוף על מנת שנישאר בריאים ונוריד את הסיכון חלות במחלות שונות במאוד.

ידעתם שישנם 16 סוגים שונים של ויטמינים? צריכה נבונה של ויטמינים מתחילה מגיל קטן ועם חינוך נכון להיכרות של אותם ויטמינים שחשובים לגוף שלנו, נקבל אדם בוגר שיודע לצרוך בצורה יומיומית את כמות הויטמינים הנדרשת כדי לתמוך במערכות הגוף במאמץ היומי שלהם לתפקד בצורה תקינה.


בריאות מתחילה בחינוך בריא

כמה פעמים אתם ניגשים לרשתות של מזון מהיר ואוכלים שם? עד כמה המקרר שלכם מלא במוצרים מעובדים לעומת מוצרים טריים? עד כמה אתם חשים חלשים וחסרי חיוניות במהלך היומיום? קרוב לוודאי שבשל תזונה לקויה אתם סובלים ממחסור גדול של ויטמינים חשובים, ומחסור זה מתחיל לתת את אותותיו על ידי תחושה תמידית של עייפות, למרות שאכלתם ולמרות שאתם ישנים מספיק שעות בלילה.

ככל שתקפידו לאכול באופן בריא, כך גם תרגישו מלאים באנרגיה, הקפידו לצרוך מוצרים בריאים ואינם מתועשים. כך גם תשפיעו על התזונה של הילדים שלכם, מכיוון שהדרך הכי טובה לחנך לאכילה נבונה היא על ידי נתינת דוגמה האישית עבור הילדים שלנו.

הקטינו את כמות הביקורים עימם ברשתות מזון מהיר, התחילו להכין ארוחות טריות בבית והקפידו כי בכל ארוחה יהיו כל המרכיבים החשובים לתזונה יומית: פירות, ירקות, דגים, אגוזים ועוד...


השינוי שהופך לדרך חיים

ברגע בו תכניסו את כל אלה לשגרה, תגלו כי אינכם באמת זקוקים לכל האוכל המתועש ולא תבינו איך אכלתם אוכל שהינו כה חסר טעם אמיתי ופשוט אינו בריא.

מותר לכם לחטוא מידי פעם באכילה של מוצרים שאינם מכילים ויטמינים או ערך תזונתי מלבד קלוריות, אך הקפידו להשלים את החוסרים על שימוש בתוספים, בפרט אם אתם נמנים על האוכלוסייה שסובלת מחוסרים אלה לרוב(זקנים, נשים בהריון, ספורטאים).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201091 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205594 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192571 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191992 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193717 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189689 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica