חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק רשתי: גם אותך המילה מיתון מפחידה ?!?

מאת: שחר לוישיווק רשתי19/12/20091010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

                                       "שחר חדש ברשת"

מיתון עולמי, בכל תקופה שהיא בהיסטוריה, תמיד היה משהו נוראי שמפחיד את רובנו...

רק המילה "מיתון" כשלעצמה מפחידה המון אנשים ברחבי העולם!

פיטורים בחברות ענק, קיצוצים בשכר ופאניקה מאפיינים תקופה מלחיצה שכזאת.

דווקא בתקופה שבה מתערער מעמדם של שכירים בעבודתם והכל נראה בכלל לא בטוח, יותר ויותר אנשים מתחילים להתעניין בצורות הכנסה אחרות (חוץ מהשתכרות מעבודה רגילה) שיכולות להבטיח את ההוצאות המוכרות, כמו: משכנתא, כלכלה, תשלום לוועד בית וקניית נעליים חדשות לילד.

אחד מהתחומים שיותר ויותר אנשים מתחילים לשים לב אליו זה תחום "העבודה מהבית" שצובר תאוצה בזמן האחרון בצורה מטורפת (נכון לשנת 2009 כמובן).

כשאני אומר "עבודה מהבית" אני מתכוון לזה שבכמה שעות אחדות בשבוע ניתן לייצר הכנסות שיכולות לעזור בתשלום הצהרון של הילד (2000 ₪ + זאת הוצאה לא מבוטלת בכלל).

עוד 2000-3000 ₪ בחודש משנים חיים של אנשים, שדרוג כזה אדיר פשוט יכול לחולל מהפכה!

כיום אני, שחר לוי, מתעסק בתחום מרתק ומעניין שנקרא שיווק רשתי באינטרנט, תחום זה מתחיל לתפוס תאוצה חזקה בישראל 2009 ובין היתר אני גם מלמד את השיטה החדשה בתחום השיווק הרשתי ופשוט מעביר אותה הלאה...

אז אם גם אותך זה מעניין, שיווק רשתי חדש דרך האינטרנט, ניתן להיכנס ללינק הבא: http://shaharmlm.com ולקבל ממני פרטים נוספים על איך אפשר לייצר הכנסות נוספות גם בתקופת מיתון עולמי.

מי מבטיח לנו "ביטחון" במקום העבודה? כנראה שאף אחד...  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"שחר חדש ברשת"

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחר לוי

מאת: שחר לויעסקים מהבית30/01/101541 צפיות
מכירים את הימים האלו שפשוט אין כוח לקום בבוקר ולצאת לעבודה ? אין כוח לפקקים בדרך לעבודה והבוס גם ככה שם עלינו עין בנושא האיחורים (הכול בגלל הפקקים המעצבנים) ובכל זאת אין לנו ברירה ועם כל הקושי אנחנו מגיעים לעבודה בבוקר חסרי חשק לחלוטין ! אם אתם מזדהים עם התיאור הזה בהחלט צריך לבוא שינוי שיגרום לדברים להיראות בצורה אחרת ויותר נינוחה...

מאת: שחר לוישיווק רב שכבתי23/01/101215 צפיות
"כדורגל ?!? מה אתה מוצא במשחק הזה ?? 22 אנשים רצים אחרי כדור ועוד יש שופט שמנהל את העניינים ?? נשמע מאוד מוזר..." לא פעם אני שומע את המשפט הזה מאנשים שכדורגל זה לא הצד הכי חזק בשבילם, אבל בשבילי כדורגל זה משהו "שתפס" אותי עוד בגיל קטן, לפני שידעתי איך קוראים לי...

מאת: שחר לויעסקים מהבית16/01/101263 צפיות
כשהייתי נוסע באוטובוס בבוקר, בימים בהם הייתי תלמיד תיכון בירושלים, הייתי חושב מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול ? ובין מחשבה למחשבה הייתי מסתכל מהחלון על האנשים שתקועים בפקקים (אתם יודעים ירושלים), נוסעים במכונית בדרך לעבודה אותה הם לא כל כך מחבבים ועל הדרך זורקים לי מבט קטן של ייאוש...

מאת: שחר לויעסקים מהבית09/01/101180 צפיות
כשאני מסתכל היום על זוג צעיר, שרק מתחיל את החיים שלהם ביחד עם המון אהבה ואכפתיות אחד כלפי השני, אני חושב לעצמי שאותו זוג הולך לעבור אתגרים כלכליים לא קלים בכלל !!! בואו ניקח לדוגמא זוג צעיר שמתחיל חיים משותפים העונים לשם דני ודנה, שמשתכרים בשכר ממוצע במדינתנו הקטנטונת.

מאת: שחר לויעסקים מהבית02/01/101231 צפיות
כשהשתחררתי מהצבא לפני שנתיים וחצי (נכון לשנת 2010) לא ידעתי מה אני הולך לעשות בחיים שלי, אמרו לי שחר: "אתה הולך לקבל בום בשחרור" ובאמת כמה ימים אחרי שחרורי מצה"ל הרגשתי שאני מרחף באוויר והרגשה מבולבלת תפסה אותי במשך כמה חודשים...

מאת: שחר לויעסקים מהבית26/12/091265 צפיות
תחום העבודה מהבית הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות בקצב מסחרר ! למי מכם שמכיר את הסרט "הסוד" יכול כבר לראות את חלוקת הידע שחולקים איתנו מנהיגים גדולים מכל תקופות ההיסטוריה ומכל התחומים לגבי הסוד להצלחה בחיים ! כיום יותר ויותר אנשים בכל רחבי העולם נחשפים לידע עצום באינטרנט שבו ניתן להשתמש ולהצליח בכל תחום שהוא בחיים !

מאת: שחר לוישיווק רשתי21/12/091212 צפיות
הכותרת של המאמר הזה קצת מוזרה: "השנה הגרועה בחיי?!?" אז האם השנה שעברה עליי ממאי 2008 ועד מאי 2009 הייתה באמת הגרועה בחיי? אז כמובן שההיפך הוא הנכון, השנה שעברה עליי הייתה הטובה בחיי ואני אסביר גם למה!

מאמרים נוספים בנושא שיווק רשתי

עדיין מתלבט/ת אם לעסוק בתחום שיווק רשתי? מאמר זה יסביר לך מה זה שיווק רשתי, איך הוא עובד, במה שונה משאר העיסוקים – מידע חשוב ושימושי שיסייע לך לקבל החלטה שיכולה לשנות את חייך.

מאת: מאיר סוויסה שיווק רשתי07/09/152676 צפיות
הובלות בחיפה של פריטים בודדים כאשר חושבים על הובלות בחיפה לבטח גם אתם מדמיינים משאית גדולה וצוות סבלים המתמודד עם תכולה מלאה של דירה. לכן, כדאי לדעת כי חברת הובלות בחיפה מציעה גם שירות הובלות של פריטים בודדים כמו מכונת כביסה, מקרר, ספה, שולחן אוכל וכדומה. שירות הובלות של מטענים קטנים ופריטים בודדים מיועד ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ומוצע במחירים הוגנים ומשתלמים. לחברת ההובלות יש צי רכבים גדול ומגוון הכולל גם טנדרים ורכבים מסחריים בגדלים שונים וברשותה גם משאיות להובלות קטנות.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי08/05/152033 צפיות
Managing personal finances takes more than just tracking dollars and cents. It is actually more to do with common sense. Managing your finances is something that is learned and most individuals learn the tough way. Take the following advice seriously and learn to implement positive changes into your finances in order to live a happier and stress free life.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי09/04/152138 צפיות
It is an unfortunate that the topic of bankruptcy is quite common nowadays.The recent downturn has played a large role. You need to educate yourself so that you can simplify the process. This article is going to give you with that knowledge.

מאת: כתיבת מומחיםשיווק רשתי10/12/142002 צפיות
אם לפני עידן האינטרנט, הדרך היחידה למכירת מוצרים הייתה פתיחה של חנות או עסק והצעת מוצרים למכירה לקהל הרחב, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מוכר. אפשר למכור פריטים משומשים שנמצאים כבר ברשותנו ואין לנו עוד צורך בהם

מאת: uppersiteשיווק רשתי18/03/147549 צפיות
עם זאת, מה חשוב לדעת? חשוב להבין שאמנם מדובר על "חבילת השיווק האולטימטיבית" אבל אם אדם שאיננו מקצועי מבצע את הפעולות הללו, הרי שלא רק שהדבר לא יהווה קידום יעיל אלא שהלקוח ישלם על עבודה לא יעילה ועלול למצוא את עצמו נענש על ידי גוגל במקרים מסוימים.

מאת: דניאל seoשיווק רשתי10/03/132047 צפיות
כולנו אוהבים לראות סדרות שקשורות לעולם המשפט, יש הרבה מאוד זוהר בעולם הזה, לפחות בטלוויזיה, אבל המציאות היא הרבה יותר קשוחה בזה. במציאות עורכי דין הם אנשים שעובדים מאוד קשה, לא תמיד מרוויחים הרבה כסף ובאמת, נקרעים בין הרצון לחיות בשקט לבין הרצון להתפרנס

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica