חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד ומתי מוציאים היתר בניה

מאת: sharondan80נדל"ן ומקרקעין28/07/20151271 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יותר ויותר ישראלים נכנסים לשוק הנדל"ן ולעולם הבנייה, כאשר חלקם כמשקיעים המחפשים להרוויח ולהתקדם כלכלית, ואחרים שפשוט רכשו דירה ורוצים לשפר ולבנות עוד סביבה או מעליה.

בישראל כל בניה ותוספת לבניה דורשת אישור מפורש והיתר בניה חוקי, ובנייה ללא היתרים נחשבת לעבירה פלילית. תהליך קבלת היתרים אלו לבניה הוא לרוב תהליך לא פשוט, הדורש היכרות עם הסבך הבירוקראטי, הדרישות השונות, דרכי המענה המדויקות לכל דרישה ובקשה, והרבה מאוד סבלנות.

הדרך הטובה והיעילה ביותר להוציא היתרים חוקיים לבנייה היא דרך משרד מומחים שמכירים את דרכם במבוך המערכת, ויכולים לספק לכם את התוצאות במהירות וביעילות, ועם מינימום תסכולים.

מהו בכלל היתר הבניה?

היתר הבניה הוא מסמך רשמי מטעם המדינה, המגיע מהאחראים לאישורים ולאכיפה בתחום זה, שהם רשויות הרישוי ו\או רשות הוועדה המקומית האחראית על התכנון והבנייה באזור המבנה.

האפשרות לקבל היתר לצורך בנייה תלוי לא רק ברצון הטוב של חברי הוועדה האחראית, אלא, כמובן, על מערך החוקים והתקנות שהותקנו מבעוד מועד, וזאת בהתאם לחוק התכנון והבניה, ובהתאמה לתוכנית המקומית.

בכל שטח בארץ ישנה תוכנית מקומית ברורה ונרחבת, אשר מפרטת באופן ברור מה מותר ומה אסור לבנות באותו השטח, וכל היתר שיינתן לכם לבנייה צריך לעמוד בתנאים שהוכתבו מבעוד מועד לאותו השטח.

לעיתים ניתן לקבל היתרים לבנייה החורגת מההסדר המקורי, בעיקר במקרים בהם הוא אינו רלוונטי יותר, ונמצא או דורש רענון וחידוש, ובמקרים בהם מגיעים להסכם נרחב עם הגופים האחראים.

מתי נדרש היתר זה?

היתר בניה נדרש בכל מקרה של בניה והרחבה:

  • סלילה\התוויה\סגירה של דרך

  • כל שימוש במבנה שחורג מהגדרות המבנה המקוריות

  • כל הקמה של מבנה ארעי או זמני, כולל מחסן, משרד ארעי, מכולה וכיו"ב

  • כל תוספת לבניין קיים - סגירה של מרפסת פתוחה, חניה מקורה, הקמת חומה וכיו"ב

  • כל שינוי שיתבצע בקירות החיצוניים של המבנה

  • כל שינוי פנימי בדירה כאשר שינוי זה משפיע על שלד הבניין או משפיע על חלקים משותפים כמו צנרת משותפת, או מראה של אזורים משותפים בבניין.

אלו הן דוגמאות מאותם המקרים בהם יש צורך ברור בהיתר בנייה, אך גם במקרים אחרים ומגוונים יש צורך בהוצאת היתר, וכפי שהומלץ, הדרך הנכונה היא דרך חברה מקצועית ומיומנת בתחום.

 



תגיות המאמר: היתר בניה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18940 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610914 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162466 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162277 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161979 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201317 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201508 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201303 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201588 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/20998 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20954 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica