חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אישורים נוטריוניים

מאת: ירון כהןתקשורת30/07/20151885 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אישורי נוטריון צריך לא פעם עבור צרכי בית המשפט, רשויות ומוסדות וזאת על מנת להוכיח את נכונות התוכן. לאחר שמסיימים לתרגם מגוון מסמכים, ישנה חשיבות לאשר אותם ע"י נוטריון וזאת על מנת להעניק למסמך תוקף חוקי- על מנת לאשר שאותם מסמכים אכן תורגמו כהלכה וכמובן שהם נאמנים למקור. מי מעניק אישורים נוטריוניים? וכן עורכי דין שעוסקים בתחום עריכת הדין לפחות כעשר שנים ועברו הכשרה ספציפית. יש להבין שברגע שנוטריון חותם על מסמך הוא מקבל חזקה משפטית, וזאת כיוון שהסמכות המשפטית שלו הינה החזקה ביותר במערכת המשפט ועל כן מדובר באישור רב חשיבות.

תרגום משפה זרה

מי שתוהה עבור מה צריך אישור נוטריון, עשוי למצוא שיש לא מעט מסמכים שזקוקים לחתימה. כך שאפילו תעודות רשמיות ורגילות כגון תעודת לידה, תעודת זהות או אפילו אישורי נישואין זקוקים לחתימתו של נוטריון. על מנת להעניק אישורים נוטריוניים יש צורך לשלוט בשפה הרצויה ברמת שפת אם ועל כן לעתים יש צורך בעזרתו של מתורגמן. מכאן שגם אם יש צורך באישור עבור שפה זרה, אי זה אומר שלא ניתן לגשת אל נוטריון מקומי, אלא ניתן לסמוך על נוטריון מקצועי שיעבוד עם מגוון מתורגמנים הבקיאים בשפות השונות ובאמת אחת הדרישות שחוזרת על עצמה היא להגיש מסמכים שונים במגוון שפות.

פיקוח והכנה

מי מפקח על הנוטריונים? ובכן כיוון שכל גוף צריך פיקוח, קיימת וועדת נוטריונים שמפקחת על כל פעילות אנשי המקצוע בתחום. כמו כן הוועדה גם  מכריזה מראש על העלויות השונות, וזאת על מנת להגן עם האזרח פן יידרש לשלם עלות גבוהה יתר על המידה. בנוסף מי שמבקש אחר אישור נוטריון צריך להגיע מוכן עם כל הטפסים והמסמכים וזאת על מנת לאשר שכלל המסמכים אכן קבילים.

 



תגיות המאמר: אישורים נוטריוניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181342 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181860 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181728 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182800 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172176 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175565 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171743 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא תקשורת

מאת: אופירתקשורת06/10/161849 צפיות
הצגה של מסמך הנדרש על ידי מוסד מעבר לים, או רשות מעבר לים, פעמים רבות יצריך מכם לפנות אל נוטריון לצורך הגשת תרגום נוטריוני אל אותו גוף או ממסד. תרגום נוטריון לרוסית או לכל שפה אחרת הינו הכרחי במקרים אלו, והוא מתבצע אצל נוטריון אשר יש לו את הרישיון לספק את אותו אישור תרגום נוטריוני.

מאת: אופירתקשורת02/09/161788 צפיות
אין זה משנה אם אתם לפני לימודים בחו"ל ונדרשים להמציא מגוון מסמכים מאושרים וחתומים, צרכים לתרגם את תעודת הזהות שלכם, מחזיקים ברישיון מקצועי ויש צורך לאשר את התוקף שלו, או שאתם פשוט מבקשים להשתתף במכרז בחו"ל ולוודא שהוא תקף- בכל מקרה יש צורך לעבור דרך משרד נוטריונים ולהשיג את האישור המיוחל חתום.

מאת: אופירתקשורת18/10/152278 צפיות
במדינת ישראל יש לא מעט עורכי דין, ונדמה שעיתים שעוד מעט יהיו יותר עורכי דין מאנשים, ויש עורכי דין בתחומים שונים ועם התמחויות שונות. ההתמחויות הללו יכולות להיות בפלילים, יכולות להיות בדיני משפחה, יכולות להיות במקרקעין ועוד תחומים רבים.

מאת: אופירתקשורת02/09/151871 צפיות
כמעט כל אדם נתקל בחייו במצב בו הוא זקוק לאישורים נוטריונים, זה אומר שאותו אדם צריך לאמת מסמך ולוודא שהוא מאושר מבחינה משפטית. כדי לעשות זאת על אותו אדם לפנות אל נוטריון, עורך דין המוסמך למטרות אלו בדיוק ושחתימתו מעניקה תוקף לאמינות של מסמך ולהפיכתו קביל מבחינה משפטית.

מאת: אורי אטוןתקשורת09/11/098600 צפיות
בישראל ישנם היום כ 35,000 עורכי דין המתמחים בתחומי המשפט השונים. היום, אנו עדים לתופעה רחבה, בעיקר בקרב עורכי דין צעירים אך גם בקרב הוותיקים שמצהירים כי הם "מתמחים בכל תחומי המשפט..." אכן, התחרות על כל תיק גוברת, יד ביד עם הצפת השוק, המצוקה מביאה עורכי דין רבים לרוץ אחרי כל תיק, ללא קשר למידת המקצועיות והניסיון האישי בתחום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica