חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכללה לרפואה משלימה

מאת: ניר טייבדיאטה ותזונה03/08/20151065 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודי נטורופתיה

אנו נחשפים במהלך חיינו להרבה מאוד תחומים, בהם אנו לוקחים חלק פעיל. תחום הלימודים מקנה לנו ידע רב באשר לנושאים שונים, המאפשרים לנו לפתח קריירה בתחומים ספציפיים. אנו מעוניינים להביא למצב בו נצליח למצות את הכישורים שלנו, ולקדם את המטרות שלנו תוך פיתוח קריירה רלוונטית.

לימודי נטורופתיה מביאים עד אלינו את הקסם שבטבע. אנו משתדלים למלא אחר הרצונות שלנו, אך לעיתים נסחפים לתוך המציאות הקוראת לנו לצרוך מוצרים שאינם טבעיים. על מנת שנצליח לעמוד במשימה ולהוביל את חיינו לשנות את הרגלי הצריכה, נדרשת היכרות עם שורה  של מוצרים להם כלל לא היינו מודעים.

שינוי תפיסה הכרחי

את הפתרון שיוביל כל אחד להליך בריא יותר למען הגוף שלו, ניתן למצוא באמצעות לימודי נטורופתיה. את התחום אותו ניתן ללמוד, חשוב יהיה לדעת ככלי חשוב לחיים. על מנת לבצע את כל ההליך רצוי לבחור במכללה נכונה, אשר תעניק לנו את כל הנדרש על מנת להצליח. מורה טוב הוא זה אשר ילמד אותנו את כל סודות המקצוע, ויכין אותנו לעבר עיסוק עתידי בתחום.

נטורופתיה עוסקת בפתרונות המגיעים מהטבע, ומסייעים לנו לקיים אורך חיים בריא. מדובר בהליך המתנהג כמו דיאטה לכל דבר. במהלך היום ישנם הרבה מאוד פיתויים הקשורים במזון, ומאלצים אותנו לבחור במזון פחות בריא מפאת אילוצי זמן. כאשר אנחנו מתחילים להיחשף אל הטבע, מגלים עולם שלם.

למען הבריאות שלכם

לימודי נטורופתיה הם כל מה שזקוקים לו על מנת לעשות מהפכה אמתית באורך החיים. את הפתרון שיאפשר לנו לבצע את כל ההליך, ניתן למצוא במכללה מקצועית אשר תלמד אתכם את כל רזי המקצוע. אנו מעוניינים לדאוג לעצמנו מבחינת בריאות, כשעל הדרך עומד הרצון לפתח קריירה מתחום מנצח.

 



תגיות המאמר: לימודי, נטורופתיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר טייב

מאת: ניר טייבקורסים וסדנאות26/08/151206 צפיות
קורס בניית ציפורניים זאת הדרך שלך לפתח קריירה בתחום מבוקש. מי שתחום הקוסמטיקה בראש מעייניה, תוכל לעשות שימוש טוב ואיכותי בתחום אשר עתיד להסב לה עניין רב.

מאת: ניר טייבדיאטה ותזונה03/08/151810 צפיות
תחום נטורופתיה חושף אותנו לריפוי הגוף, באמצעים טבעיים בלבד. באמצעותו ניתן להפחית בהכנסת מזון מזיק, ולהתמקד בכל מה שמגיע מהטבע. תחום לימוד זה מהווה גלגל הצלה לחיינו, ואף מאפשר לנו לפתח קריירה.

מאת: ניר טייבדיאטה ותזונה03/08/151184 צפיות
תחום נטורופתיה חושף אותנו לריפוי הגוף, באמצעים טבעיים בלבד. באמצעותו ניתן להפחית בהכנסת מזון מזיק, ולהתמקד בכל מה שמגיע מהטבע. תחום לימוד זה מהווה גלגל הצלה לחיינו, ואף מאפשר לנו לפתח קריירה.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181691 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181274 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189651 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181486 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181559 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica