חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תריסי גלילה - השקעה בעסק שלכם ולא באחרים.

מאת: אסף דוריהשקעות11/08/20152205 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תריסי גלילה בהתאמה לצרכי העסק

תריסי גלילה מהווים פתרון מושלם להגנה על העסק מפני גניבות ופריצות ובהתאם למיקום התריס גם למניעת כניסת זרים ואורחים בלתי רצויים. תריסי גלילה מייצרים בהתאמה מלאה לדרישות בית העסק והלקוח ובהתאם למידות מדויקת של הפתח שיש לסגור עם התריס. ניתן להתקין תריסי גלילה בפתח של מחסנים, פתחי הטענה ופריקת מוצרים ומטענים במפעלים תעשייתיים, קניונים, מוסדות ציבור, בתי מלאכה ועוד. כמו כן, אפשרת להתקין תריסי גלילה שקופים בחנויות הממוקמות במרכזי קניות סגורים כך שלקוחות יכולים לראות את הסחורה המוצגת בחלון הראווה ובחנות ללא הפרעה גם כאשר התריס סגור.

ייעוץ וליווי מקצועי לכל לקוח

לכל לקוח יש דרישות שונות מחברה מקצועית ואמינה המייצרת תריסי גלילה. הדרישות משתנות בהתאם לאופי העסק, אופן השימוש בתריס, מיקום, עיצוב התריס והתאמתו למבנה ולצרכי המיתוג של העסק, עמידות בפני פגעי מזג אוויר וכדומה. רק לחברה מקצועית יש פתרונות ייחודיים לייצור תריסי גלילה בגדלים שונים עם מנגנוני פתיחה והפעלה ידניים וחשמליים. כמו כן, כאשר רוכשים תריסי גלילה חשמליים חשוב לוודא כי ניתן לתפעל אותם גם במקרה של הפסקת חשמל. בנוסף, יש לוודא כי קיים מעצור בטיחות לתריס למניעת נפילת התריס בעת תקלה.

מגוון אפשרויות ועיצובים

ניתן להזמין תריסי גלילה איכותיים ועמידים המיוצרים מפלדת אל חלד בשלל גדלים ועיצובים ויש גם קשת רחבה של אפשרויות לסוג התריס והפאנלים. כך לדוגמה ניתן לרכוש תריסי גלילה שקופים הנחשבים לפתרון הושלם לחנויות בקניונים, תריסים תעשייתיים עמידים למפעלים ולפתחים במקומות טעינה ופריקה (רשתות שיווק וכו'), תריסים מדגם מחורר לחניונים, למוסכים ולסגירת מבנים, תריסים המיוצרים מפאנל מבודד המתאימים למקומות ממוזגים ולפתחי מבנים בהם יש לשמור על הטמפרטורה, תריסי גלילה למוסדות חינוך ולמוסדות ציבור שונים וכיוצא בזה. את התריס ניתן לצבוע בתנור במגוון גוונים כדי להתאים אותו לצרכי הלקוח ולמבנה מבחינה אסתטית ולצרכי מיתוג העסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדף הראשון - אסף דורי

בנייה וקידום אתרים באינטרנט

כתיבת מאמרים וניהול קמפיינים בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף דורי

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162052 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

מאת: אסף דורימחשבים וטכנולגיה - כללי23/11/163368 צפיות
כבל usb נתחיל במשהו סטנדרטי ורגיל, ראשי התיבות של USB הם "Universal Serial Bus"

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163802 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריאבטחת הבית22/11/161269 צפיות
ספק כוח רובנו שמענו את המושג ספק כוח מספר פעמים בחיינו גם אם אנו לא עוסקים בתחום, בדרך כלל זה מתקשר אלינו כאשר המזגן לא עובד , כנראה זה הספק או שחסר לנו גז, אולי המחשב הפסיק לתפקד, כן, אולי זה הספק, בהרבה מהמקרים ספק למכשירים חשמליים שונים, ספק כוח, "מביא את הכוח"

מאת: אסף דוריבית חכם22/11/161186 צפיות
פנסים ישנם סוגים שונים של פנסים ונתין להגיד שזהו מוצר שהוא מתפתח עם השנים, תמיד היו זקוקים לו, בעבר פנס היה עשוי להחומרים תלוי התקופה שלו, המילה פנס היא נגזרת של המילה היוונית פנוס, שהוא למעשה כלי לקיבול נר, הוא היה עשוי ממתכת או מחרס,לאחר תקופה מסוימת הוא עבר "להתגורר" בתוך זכוכית, שם אורו יכול היה להאיר בגאון יתר, הזכוכית הגנה על האור הנר מפני רוחות על מנת שלא ייכבה.

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164099 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181562 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173051 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171767 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161749 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161596 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161466 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica