חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אדריכלות ועיצוב פנים קבוצת אלומה

מאת: Roei Kalvoשיפוצים12/08/20151025 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב פנים של בתים פרטיים ובנייה בערי בירה עתיקות באירופה הינן התמחות קבוצת אלומה הבאה ליישם את מתודולוגיית העיצוב החדשני והמהפכני בארץ. שיפוצים בירושלים ובערים עתיקות בארץ כגון יפו שונים לגמרי מסגנון עיצוב בערים חדשות.

שיפוצים ואדריכלות בירושלים הם מקצוע לבעלי חזון ונשמה ציורית הרוצה לשמור את האותנטיות הקיימת בישן תוך חידוש ונגיעות של העתיד ולמעשה ליצור מסכה חדשה של עיצוב מודרני עם עיצוב אותנטי מקורי. כאשר מתחילים לחשוב על עבודת שיפוצים בירושלים צריך לקחת בחשבון את כל הגורמים הרלוונטיים לתהליך לעומת ערים אחרים שבהם יש פחות סנקציות והחמרה על תהליך השיפוץ או הבנייה. יש לשמר את ציווין העיר ואת חזותה ולכן יידרש להישמע לצו רשות העיר ולא פעם בעת שיפוץ פנים הבית נתקלים בפרטים היסטוריים אשר מעידים על תגלית חדשה של העיר.

אצלנו בקבוצת אלומה תוכלו לקבל ליווי צמוד ומותאם לכל תהליך השיפוצים או הבנייה החל מאדריכל , מהנדסי בניין, מעצב פנים, עיצוב תאורה ועוד ובנוסף תוכלו לקבל הדמיית תלת מימד D3 אשר בעזרתה תוכלו לראות ולהרגיש את המוצר המוגמר כפי שתכננתם.

אנשי המקצוע שלנו יעזרו לכם גם לתכנן את הוצאות השיפוצים או הבנייה ובכך לחסוך לכם הרבה מאוד כסף וזמן יקר, בשביל זה אנחנו כאן.

 

ליווי הנדסי הינו הכרח חשוב בעיר עתיקה אשר כל התשתיות הינם לרוב ישנות ומצריך תכנון מוקדם לבדיקה מול הרשויות המקומיות ומול מהדסי העיר ואנחנו נותנים לכם את המעטפת הרצויה ואת כל אנשי המקצוע שיעמדו לרשותכם במקום אחד! זהו יתרון עצום אשר רק אצלנו תוכלו למצוא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

R&R Software Solutions

SEO Expert Roei Kalvo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Roei Kalvo

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171561 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: Roei Kalvoשיפוצים22/05/17940 צפיות
חיסכון כספי בעת שיפוץ חיצוני לבניין, כנסו ובדקו לפני שיפוץ את הדגשים לעבודה נכונה

מאת: Roei Kalvoשיפוצים21/05/17833 צפיות
מהו עבודתו של עובד גובה בסנפלינג? מהם סוגי העבודות שיפוץ ושדרוג הבתים בסנפלינג.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163525 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162612 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/152466 צפיות
קורס צלילה באילת הינו אחד מהאטרקציות המושכות בתקופה האחרונה בספורט הימי, ענף הצלילה בשנים האחרונות מלווה בטכנולוגיה חדשה באמצעים חדישים שלא היו קודם לכן. אצלנו בדיפ סיאם תוכלו למצוא את מגוון האמצעים הטכנולוגים החדישים בליווי מדריכים מקצועיים בענף הצלילה על מנת שאתם לא תשכחו את חווית הצלילה או קורס הצלילה שלכם.

מאת: Roei Kalvoעיצוב פנים15/07/141192 צפיות
רוצים למצוא את גופי התאורה המיוחדים ביותר שקיימים? אצלנו באלומה עיצוב בתכנון תאורה תוכלו למצוא את כל סוגי גופי התאורה בשלל סגנונות וצבעים כדי להחליט טוב יותר ולקבל דירה מעוצבת יותר מבחינת תאורה לבית.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232619 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223287 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212871 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211344 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201398 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica