חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיור מוגן לתשושי נפש

מאת: נינה כהןגיל הזהב04/11/2015860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

פתרון מצוין לגיל זקנה

הגעה לגיל זקנה מהווה אתגר לא פשוט לא רק עבור האדם שמוצא את עצמו בקשיים פיסיים שונים אלא גם עבור בני משפחתו שרואים אותו חזק פחות ואף משווע לעזרה לעתים. אחת הדרכים להקל מאוד על אדם קשיש היא זו שבמסגרתה מבינים הן הקשיש עצמו והן בני משפחתו כיצד דיור מוגן לתשושי נפש הוא פתרון מצוין שחשוב מאוד לנצל אותו עד תום.

יש להבין כי לא כל בית אבות מטפל בקשישים סיעודיים מאחר ואדם תשוש נפש הוא מי שעבר מבחנים מסוימים של המוסד לביטוח לאומי או של חברות ביטוח שונות זאת כדי לקבוע האם הוא באמת נזקק לטיפול מיוחד ולעזרה בפעולות פשוטות שעבור אדם צעיר ו/או בריא מבוצעות ללא כל מחשבה. במקרה של קשיש תשוש נפש, מקום שמסוגל להתמודד עם מצבו, הוא מקום חשוב.

מניהול איכותי ועד עובדים מסורים

ברחבי ישראל אנו יכולים למצוא היום מספר של מוסדות דיור מוגן שמציעים לקשישים שונים להצטרף אליהם כדי ליהנות יותר מאורח חייהם הבוגר. הדבר בא לידי ביטוי בטיפול רפואי צמוד של צוותים מקצועיים וביחס אישי שממנו נהנה הקשיש במהלך כל שעות היממה ובמהלך כל ימות השבוע. כך הופך להיות דיור מוגן לתשושי נפש למקום שמגן היטב על הקשיש שסובל.

כשמדובר על מקום איכותי שיכול להקל על קשיש במצב כזה, הרי שמדובר על ניהול של רופא בכיר בעל ניסיון, על דיור מוגן לתשושי נפש שמצויד ברמה גבוהה של טכנולוגיה, ועל יצירת מענה מדויק לכל צורך של כל קשיש. כך אפשר להעניק הרגשת ביטחון רבה וגבוהה הן לקשיש עצמו שמתמודד עם קשיים עצומים והן לבני משפחתו שדואגים לו מאוד.

התמחות מקצועית בתשושי נפש

נחזור ונדגיש עד כמה לא כל מוסד יכול להציע התמודדות אמיתית עם מצב של תשישות נפש. בל נשכח כי לא מדובר על קשיש שגילו מופלג אך הוא עדיין מבצע פעולות רבות והוא עדיין צלול לחלוטין במוחו. לכן נדרשת התמחות מקצועית במצב מעין זה כדי שכל קשיש יזכה לטיפול המכובד ביותר על מנת שיסבול כמה שפחות וישתלב במקום שבו באמת דואגים לצרכיו המאתגרים.

בין אם מדובר על מחלות דמנטיות ואלצהיימר, הרי שמי שמציע דיור מוגן לתשושי נפש חייב להציג מספר אלמנטים חשובים על מנת שלקשיש יהיה ביטחון במהלך שארית חייו. החל מהכשרה מיוחדת של צוות מיומן, דרך שיטות טיפול ייעודיות ומתקדמות, וכלה בחוגים ופעילויות שיכולים לגרות את חושיו השונים של הקשיש, מדובר על מקום שבאמת יוכל לתרום לקשיש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187724 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181581 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187689 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185302 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183487 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181409 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181223 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216112 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171853 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162019 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162139 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162054 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152039 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151706 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica