חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק רשתי- האם ישנה שיטה חדשה המחליפה את השיטה הוותיקה?

אהלן קוראים יקרים!

עם התפתחות האדירה של שיטת השיווק הרשתי באינטרנט אני נשאלת המון בנוגע לשיטה האינטרנטית:" האם השיטה החדשה באה להחליף את השיטה המוכרת והוותיקה  ב-שיווק רשתי" ?

ועל כך התשובות והדעות מגוונות, ישנם מרשתים שיאמרו שעוצמת האינטרנט הוא הכוח המנצח, וישנם שיאמרו שלעולם אין לשנות את השיטה הוותיקה והמוכרת ...

ותשובתי היא : מעולה ! !

כלומר, לא משנה אם אתהמרשת בשיטה כזו או אחרת, כל עוד אתה מתמיד לאורך זמן ומבין את יתרונותיה של כל שיטה, כמובן שתצליח בכלאחת מהן.

הדרך שבה הולכיםהמרשתים המצליחים, היא עשייה ממוקדת גם באינטרנט וגם מחוצה לו !

זוהי תובנה שחשוב לזכור!

מאחר ומרשת חכם תמידיחשוב כיצד לקדם את עסקיו וזה לא משנה באיזה כלי ישתמש כדי לעשות זאת.

אם נביט על קהל המרשתים שמקיף אותנו, ללא קשר אם אנחנו במרשתים בניוסקין , הרבלייף , אג'ל , סאנריידר או ניקן , נוכל לראות אנשים שנופלים לאותה טעות נפוצה שאומרת : עבוד רק עם שיטה ספציפית אחת.

חשוב לזכור שעבודהבצורה הזאת, תביא לניצול של כ-50% מהיכולת העסקית שלנו, מה שיגרום לעסק שלנולצמוח מאוד מאוד לאט...

אבל אם יש לנו את הרצוןלכבוש את פסגת תוכנית התגמול במהירות, עלינו לדעת לנצל את כוחן של שתיהשיטות לטובתנו, מה שיגרום לתנועתמועמדים ולקוחות מאסיבית בעסק שלנו ולהגדלת הרווחים שלנו במהירות ! !

אני מקווה שהחכמת מתובנות המאמר שיעזרו לך להגדיל את עסקיך.

לקבלתעוד טיפים וסודות כמוסים שיעזרו לך להגדיל את עסקיך בחינם מהמערכת הפרטית שלי הכנס ללינק:

http://hila-malka.yolasite.com/

ותקבל בחינם!  את הספר "הסוד הקטן להצלחה הגדולה" שבועגורים כל הידע והסודות בתעשייה המתפתחת תעשיית השיווק הרשתי האינטרנטי ! !

מאחלת לך יום מוצלח ושופע

שלך

הילה-מלכה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הילה מלכה- אור להב

מאת: הילה מלכה- אור להבשיווק רשתי19/12/091496 צפיות
כהרגלנו כאשר אנו מצטרפים לחברות שיווק רשתי אנו נוטים להאמין לכך ששיטה מסוימת עובדת רק מכיוון שאמרו לנו שהיא עובדת, ולכן איננו מייחסים חשיבות בבדיקה מדוקדקת, ויצירת תוצאות משביעות רצון לאחר תקופת פעילות מסוימת בשיווק רשתי.

מאת: הילה מלכה- אור להבשיווק רשתי14/12/091859 צפיות
שלום קורא יקר ! שאלה שעשתה לי המון שכל ושינוי של 360 מעלות בעסק שלי בשיווק רשתי , שלדעתי כל מרשת חייב לשאול את עצמו וכמובן גם אתה !!כששאלתי את השאלה הזאת, הבנתי שאני לא מפתחת לעצמי יסוד מאוד חשוב שנלמד בכל חברה של שיווק רשתי , ( ניוסקין, הרבלייף , אג'ל , סאנריידר , ניקן ואחרות ) " האם אני הייתי מצטרפת לעסק שלי ? " היסוד הזה הוא : מנהיגות !

מאת: הילה מלכה- אור להבשיווק רשתי09/12/091700 צפיות
שיווק רשתי- הדרך לחורות כלכלית הכיצד להגיע להצלחה היום !

מאת: הילה מלכה- אור להבשיווק רשתי05/12/091690 צפיות
הכייף האדיר הוא לכתוב מאמר בעל ערך לכם, כייף אדיר אני חווה כאשר אני כותבת לכם מאמר זה, פשוט חשתי צורך להושיל ממני ולתת לכם מעט טיפים לשימוש בכלי שאני משתמש בו ממש עכשיו והוא –המאמר!

מאת: הילה מלכה- אור להבשיווק רשתי30/11/091565 צפיות
1 . האם מרשתים שמצטרפים ראשונים לחברת שיווק רשתי בהם הם פועלים עושים את כל הכסף? 2. האם כל האנשים מתאימים לתעשיית השיווק הרשתי? 3. האם המרשתים (אלה שלמעלה) מרוויחים את רב או כל הכסף? לגבי השאלה השלישית התשובה הברורה והחד משמעית היא : כן ! אנשים בדרגות הגבוהות כמו: מיקרוסופט , אפל , קוקה קולה , ועוד... מרוויחים את רב הכסף, ככה זה גם בשיווק רשתי.

מאת: הילה מלכה- אור להבשיווק רשתי21/11/091638 צפיות
מהו הסוד הגדול ששמור ביחד עם המרשתים והיזמים הגדולים ביותר ? הסוד הגדול הוא : הכוח שמגיע דרך שיווק מנצח ושימוש נכון באינטרנט

מאת: הילה מלכה- אור להבשיווק רשתי21/11/091751 צפיות
אני מאמינה שכבר עברת לא מעט בשיווק רשתי, ובטח גם אותך הוא הפתיע, האפשרות לייצר כסף מהבית דרך האינטרנט

מאמרים נוספים בנושא שיווק רשתי

עדיין מתלבט/ת אם לעסוק בתחום שיווק רשתי? מאמר זה יסביר לך מה זה שיווק רשתי, איך הוא עובד, במה שונה משאר העיסוקים – מידע חשוב ושימושי שיסייע לך לקבל החלטה שיכולה לשנות את חייך.

מאת: מאיר סוויסה שיווק רשתי07/09/152676 צפיות
הובלות בחיפה של פריטים בודדים כאשר חושבים על הובלות בחיפה לבטח גם אתם מדמיינים משאית גדולה וצוות סבלים המתמודד עם תכולה מלאה של דירה. לכן, כדאי לדעת כי חברת הובלות בחיפה מציעה גם שירות הובלות של פריטים בודדים כמו מכונת כביסה, מקרר, ספה, שולחן אוכל וכדומה. שירות הובלות של מטענים קטנים ופריטים בודדים מיועד ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ומוצע במחירים הוגנים ומשתלמים. לחברת ההובלות יש צי רכבים גדול ומגוון הכולל גם טנדרים ורכבים מסחריים בגדלים שונים וברשותה גם משאיות להובלות קטנות.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי08/05/152035 צפיות
Managing personal finances takes more than just tracking dollars and cents. It is actually more to do with common sense. Managing your finances is something that is learned and most individuals learn the tough way. Take the following advice seriously and learn to implement positive changes into your finances in order to live a happier and stress free life.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי09/04/152139 צפיות
It is an unfortunate that the topic of bankruptcy is quite common nowadays.The recent downturn has played a large role. You need to educate yourself so that you can simplify the process. This article is going to give you with that knowledge.

מאת: כתיבת מומחיםשיווק רשתי10/12/142002 צפיות
אם לפני עידן האינטרנט, הדרך היחידה למכירת מוצרים הייתה פתיחה של חנות או עסק והצעת מוצרים למכירה לקהל הרחב, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מוכר. אפשר למכור פריטים משומשים שנמצאים כבר ברשותנו ואין לנו עוד צורך בהם

מאת: uppersiteשיווק רשתי18/03/147549 צפיות
עם זאת, מה חשוב לדעת? חשוב להבין שאמנם מדובר על "חבילת השיווק האולטימטיבית" אבל אם אדם שאיננו מקצועי מבצע את הפעולות הללו, הרי שלא רק שהדבר לא יהווה קידום יעיל אלא שהלקוח ישלם על עבודה לא יעילה ועלול למצוא את עצמו נענש על ידי גוגל במקרים מסוימים.

מאת: דניאל seoשיווק רשתי10/03/132047 צפיות
כולנו אוהבים לראות סדרות שקשורות לעולם המשפט, יש הרבה מאוד זוהר בעולם הזה, לפחות בטלוויזיה, אבל המציאות היא הרבה יותר קשוחה בזה. במציאות עורכי דין הם אנשים שעובדים מאוד קשה, לא תמיד מרוויחים הרבה כסף ובאמת, נקרעים בין הרצון לחיות בשקט לבין הרצון להתפרנס

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica