חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שדרוגים טכנולוגיים בגריל לגינה

מאת: עמית מלכאשיפוצים23/12/2015609 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
טרם קריאת המאמר חשוב לדעת מהו גריל לגינה:

גריל לגינה הינו מוצר חשוב לחובבי הברבקיו,ניתן לרכוש גריל לגינה על פחמים או גז, גריל לגינה הוא מוצר בסיסי לקהל הישראלי שאוהב לעשות ברביקיו ממש כמו הקהל האמריקאי.

חשוב להכיר שישנם שינויים טכנולוגיים רבים המשפרים את הביצועים של הגריל לגינה וכמו כולם מוצר טכנולוגי אחר (קרי פלאפון , מחשב וכו') כל מס' שנים כדאי להחליף ולהשתדרג מבחינה טכנולוגית ככל הניתן.

אנו מקווים שקריאת מאמר זה תסייע לכם ברכישת גריל לגינה שמתאים עבורכם , המאמר יהיה תקף גם לשנים הבאות מכיוון שהוא מדבר על פרמטרים שהם הבסיס של כל גריל לגינה.

למידע נוסף ניתן לקרוא את המאמר שלנו מהו גריל לגינה.

מהם השינויים ב2014:

-עיצוב חדשני - עיצוב חדש ומודרני שעוצב ע"י בעלי מקצוע מתחום העיצוב התעשייתי,לגרילים ב2014 ישנו מראה כפרי שמחזיר אנשים לתקופות של העבר הרחוק,הגריל דמוי האח שהיה עובד על עצים ולכן נותן  מראה כפרי מושלם מההיבט העיצובי.

- כוח בישול - בדגמים החדשים ישנם מבערים כפולים או מבער יחיד שנותן יותר כוח בישול מאשר הדגמים הישנים דבר שעוזר לבשל בזמן קצר יותר,בנוסף המבערים החדשים שומרים על כוח בישול אחיד ולכן אין חשש שהאוכל יתייבש.

בנוסף במרבית הדגמים החדשים כוח הבישול (BTU) נהיה פי כמה וכמה חזק יותר דבר שעוזר לצליית הבשרים בצורה מהירה יותר.

-הצתה אלקטרונית חדישה - המצאה חשובה שעושה שימוש בטכנולוגיה חדשה שנכנסה לתחום גריל לגינה ואף נכנסת עכשיו בצורה חזקה לתחום מטבחי גינה.

חידושים בדגמים מסוימים:

כמובן ישנם שינויים שנכנסו בדגמים מסוימים מאוד של גריל לגינה שמשוייכים לחברות הגרמניות החזקות.

ראשית ישנו נושא האינפרא אדום לזיהוי האם יש צורך בבישול רק אם יש דברים על הגריל לגינה,במידה ואין הוא נכבה ובכך זה עוזר לשמור על הבטיחות.

שנית שטח הצליה נהיה במימדים בהחלט מרשימים,דבר שעוזר לבשל מספר דברים נוספים בו זמנית.

לסיכום:

שנת 2014 רק התחילה וכבר אנו רואים פתרונות חדשים שמקלים עלינו את מלאכת הבישול/הצלייה.

חשוב לשים לב לשינויים בשוק וכרגיל להתחשב בפרמטרים של תקציב,אחריות,סוג(אלומיניום/ברזל וכד') ובעיקר לשים לב לשטח שבו יהיה ממוקם הגריל כדי שתוכלו לקנות גריל שלא יפריע לעיצוב החוץ בבית ורק יוסיף לאווירה.

ישנו גידול ניכר במס' ההזמנות של גריל לגינה לעומת שנים קודמות , בנוסף גריל לגינה מתאימים גם לבתים פרטיים וגם לדירות בעלות מרפסת והוא הפתרון האולטימטיבי לצורך להכין ארוחה חגיגית טעימה ובמהירות.

שיהיה בתיאבון!

בברכה,

חזות למטבח - ציוד למטבחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Raweb הינה חברה מובילה בתחום בניית אתרים וקידום אתרים בארץ,החברה הוקמה בשנת 2009 ומתעסקת בתחומים רבים בתחום האינטרנט בניהם בניית אתרים,עיצוב אתרים,קידום אתרים,בניית עמודי נחיתה,בניית אתרים בפלאש,הקמת אתרי תדמית ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית מלכא

מאת: עמית מלכאעיצוב פנים23/12/151717 צפיות
המאמר מגיע לפרט את האפשרויות המוצעות לקהל רוכשי הדירות/ קהל משפצי הדירות. מטרת המאמר היא לתת לכם את הפרמטרים שיאפשרו לכם לבחור את דלת הפנים שמתאימה לביתכם בהתחשב במספר פרמטרים ברורים שבהם אתם חייבים להתחשב.

מאת: עמית מלכאצרכנות23/12/151163 צפיות
ציוד למטבחים הוא אחד מהתחומים החזקים ביותר בענף המזון שהולך ומתפתח בקצב מסחרר מידי שנה. ענף זה מגלגל מידי שנה כ35 מיליון שקלים וסכום זה כמובן עולה מידי שנה וזה רק בישראל.

מאת: עמית מלכאתעשייה23/12/151475 צפיות
מטבחים מוסדיים הינם מטבחים תעשייתיים שבאים לתת פתרון למגוון רחב של עסקים שצריכים לייצר מדי יום אלפי מנות, מרבית עסקים אלו מכינים ארוחות לכל שעות היממה החל מהבוקר ועד הלילה.

מאת: עמית מלכאבניין ואחזקה - כללי23/12/154815 צפיות
גריל בנוי הינו טרנד מיוחד בתחום מטבחי גינה/ מטבחי חוץ. במאמר זה נפרט את סוגי גריל בנוי ואת ייחודם.

מאת: עמית מלכאשיפוצים23/12/151055 צפיות
מאמר מפורט שנותן רקע כללי על גריל לגינה ובנוסף נותן מספר טיפים מקצועיים בסוגיית צליית בשרים על גבי גריל.

מאת: עמית מלכאשיפוצים23/12/15913 צפיות
כיום ניתן למצוא ציוד למטבחים מסוגים רבים שמיוצרים בארצות רבות,חלקן באסיה,אירופה ואפילו בדרום ומרכז אמריקה. ניתן למצוא מטבחים מרהיבים למרות ההבדל הוא בסוג העץ או הגימור וכמובן סוגי שיש וכו'.

מאת: עמית מלכאשיפוצים23/12/15938 צפיות
מטבח חוץ היינו מטבח המאפשר בישול מגוון רחב של ארוחות בגינה,בבריכה,בגג ובמגוון מקומות נוספים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica