חפש מאמרים:
שלום אורח
06.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונות הקרוספיט

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/20151488 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

עוצמה גבוהה של האימון תעזור לך בכיף להוריד כמה קילוגרמים עודפים ולעצב את גופך. רק תתאר לעצמך שבאימון אחד תוכל לשרוף כ 1000 קלוריות ( כמו 30 ק"מ בשעה של רכיבה על אופניים ) ובשילוב עם תזונה נכונה התוצאות לא יאחרו לבוא: אחוזי השומן ירדו והשרירים יבלטו ויתחזקו.

והכי חשוב, לא תצטרך  מכשירי כושר, חדרי כושר חנוקים, אתה תוכל להתאמן בבית, בפארק ובכל מקום.  כל אדם יכול להתאמן בשיטת קרוספיט, בכל גיל, והדוגמה לכך שבאחד מהתחרויות הקרוספיט בשנה שעברה, ספורטאי בן 56 נכנס ל-20 הראשונים, והשתתף באותם התנאים כמו כל המתחרים הצעירים.

האם נשים בקרוספיט יכולות לעלות במסת השריר?

המיתוס הזה "מפחיד" רק נשים, אבל יש לנו בשורה משמחת בישבילכן: מאד קשה לאישה לעלות במסת שריר, גדילת השרירים קשורה ישירות לרמת הטסטוסטרון (הורמון גברי) רוב הנשים לא בנויות גנטית לפיתוח מסת שריר גדולה.

נשים בקרוספיט גם כאשר אתן רואות קרוספיט גיימס או תמונות של מתאמנות קרוספיט בעיתון, השרירים ה"ענקיים" האלה יכולים להפחיד אתכן, אך ללא שום סיבה, מכיוון שבתחרויות קרוספיט משתתפים 50 ספורטאים הכי טובים מכל העולם, שנבחרו בקפידה לאחר סדרה של מבחני קבלה, אלו הם אנשים שמתאמנים שנים על גבי שנים...

לכן רוב הסיכויים שאישה מן השורה רק תתחטב וסוף סוף תיכנס לשמלת חלומותיה, במקום "לגדל" שרירים.

המתאמנות בקרוספיט בדרך כלל הופכות ליותר חטובות וחזקות ולא "גדולות" .

האם קרוספיט גורם לפציעות?

פציות בקרוספיטכל פעילות גופנית יכולה לגרום לפציעה, ולא צריך להאשים  בכך שום ענף ספורט בכלל וקרוספיט בפרט, מכיוון  שפעילות גופנית עוזרת לפתח שרירים היא להיפך מורידה את הסיכון לחבלה !

הבעיה נוצרת אך ורק כאשר אתה מפסיק להקשיב לגופך, אם הינך מרגיש משהו, המאמן לא יוכל לגלות זאת עד שתאמר לו, הוא אינו יכול להכנס לראשך ולקרא מחשבות. הדבר נכון גם לגבי משקלים גדולים יתר על המידה. אם אינך יכול להרים - אל תעמיס.

בנוסף חשוב מאד לשתות הרבה מים, לפני ובמהלך האימון, כדי שהגוף לא  יתייבש, ולא לשכוח לעשות מתיחות לפני ואחרי האימון כדי להפחית את הכאב בשרירים, בנוסף מומלץ להוסיף לתזונה אומגה 3 כדי להפחית דלקות בשרירים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרוספיט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פבל

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/162377 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/161809 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט ימי 25/12/151877 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/151713 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/151210 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/161868 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/161809 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/151713 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/151210 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/131639 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי20/10/131225 צפיות
יורם קראוס אומר שאין יותר מדי בכל מה שקשור בלימוד ושינון כללי בטיחות והתנהלות נכונה בטיפוס הרים ולמעשה צריך לקחת בחשבון שמדובר בספורט שאתם עלולים להפצע בו ולכן לוקחים את כל מרווחי הבטיחות האפשריים.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי01/05/13913 צפיות
האם לטפס דווקא בגלל שהוא שם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica