חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיינטבול - על סוגי המשחק השונים

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/20162911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אילו סוגים של משחקי פיינטבול יש? מה מאפיין כל סוג וסוג?

אם אתם אוהבים פעילויות בשטח, פעילויות של כיף והרבה אדרנלין, וודאי שמעתם לא מעט על משחקי פיינטבול. פיינטבול אשר בתרגום לעברית משמעותו - כדור צבע, נחשב לאחד ממשחקי ההדמיה הפופולאריים ביותר בעולם והוא מתאים לקבוצות של חברים וגם למשפחות עם ילדים. פיינטבול זו היא פעילות ספורטיבית לכל דבר המצריכה לא מעט דמיון, חשיבה אסטרטגית ויכולת לשתף פעולה ולעבוד בקבוצה.

על האפשרויות השונות של הפיינטבול

ישנם שלושה סוגים עיקריים של משחקי פיינטבול:
• פיינטבול ביער – כשמו כן הוא. משחק פיינטבול זה נערך כולו ביער. כמו הסוגים האחרים הוא כולל גבולות מוגדרים שבהם משחקים. מצד שני, ובניגוד לסוגי פיינטבול אחרים, שטחי המשחק שבו גדולים הרבה יותר ויכולים להגיע גם לכמה דונמים.

• משחקי סימולציה או תסריט – משחקי פיינטבול אלה, שלא כמו סוגי פיינטבול אחרים, יכולים להימשך מספר ימים. הם מתבססים על תסריט שנכתב מראש, מצריכים יכולת אסטרטגית ברמה גבוהה ובדרך כלל, הם כוללים מספר גדול מאד של משתתפים או אף כמה קבוצות המשחקות בו זמנית.

• פיינטבול מהיר – כאן מדובר בסוג פיינטבול מהיר במיוחד – Speedball, שנמשך לרוב דקות בודדות. הוא יכול לכלול גם מתקנים מתנפחים גדולים מאד, הלוקחים חלק בלתי נפרד מהזירה כולה.

• קליעה למטרה באמצעות רובי פיינטבול – מלבד המשחק בזירה לחימה, ניתן גם להשתמש ברובי פיינטבול לשם פעילות קליעה למטרה. פעילויות אלו מתאימות בעיקר לילדים הצעירים שבחבורה.

ליהנות מפיינטבול חוויתי

על מנת שתוכלו להנות מהפיינטבול ולחוות אותו בעוצה ובלי דאגות עליכם לבחור בחברה מקצועית ובעלת המלצות בתחום שתגיע
להפיק את האירוע המיוחד שלכם, זכרו שהחברה אותה תבחרו תיהיה אחראית לאיך שהאירוע שלכם יראה וכלן חשוב לתת את הדעת בנושא ולבחור בחברה המקצועית ביותר בתחום.
חברות של הפקת פיינטבול לאירועים מציעות לכם פעילות מסוג אחר – פיינטבול חוויתי, שאותו תוכלו לשלב ביום הכיף
שלכם. ואנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי מאד שישמח לשרת אתכם לאורך כל הדרך ולהדריך אתכם כיצד
להתנהל במהלך המשחק. הפעילויות מהנות במיוחד ובמחירים נוחים וזמינים עבורכם בכל רגע
נתון. יתרון משמעותי נוסף שמאופיין עם השירותים של חברות הפיינטבולהוא שהם ניידים ויכולים להגיע לכל מקום בארץ, כל
זאת לפי בהתאם לצרכים האישיים שלכם ושל האירוע.

מומלץ לתאם מראש את הפעילות עם החברה שתזמינו לפעילות ולתאם איתם את המקום הנוח ביותר עבורם ועבורכם לביצוע הפעילות על מנת להפיק את המירב מהחוויה המיוחדת.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניס

מאת: דניסאירועים וחתונות – כללי23/03/205517 צפיות
עמדת צילום בדמות מסך ירוק משדרגת את האירוע ומגדילה את ההנאה של ה אורחים שלכם, בואו לקרוא איך להצליח בבחירת הספק המושלם עבור מוצר מקורי ומהמם במיוחד!

מאת: דניסצילום16/01/182950 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: דניסימי הולדת10/07/171960 צפיות
חדר בריחה היא האטרקציה החמה ביותר בה תוכלו להנות משפע של אדרנלין ומשימות קבוצתיות שיעזרו לכם להשיג מטרה משותפת ומעכשיו גם בגרסה הניידת שתגיע עד אליכם ותציף את משתתפי האירוע בטירוף מוחלט!

מאת: דניסצילום14/05/172209 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173688 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: דניסצילום07/03/171769 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

מאת: דניסצילום22/02/171743 צפיות
כאשר האטרקציה החמה ביותר מגיעה לאיזור ירושלים חשוב לדעת איך תוכלו למקסם את החוויה עבור האורחים שלכם ולהפוך את המגנטים למיוחדים ואישיים יותר.

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222706 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/162702 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152673 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152376 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152098 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/132499 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי20/10/131946 צפיות
יורם קראוס אומר שאין יותר מדי בכל מה שקשור בלימוד ושינון כללי בטיחות והתנהלות נכונה בטיפוס הרים ולמעשה צריך לקחת בחשבון שמדובר בספורט שאתם עלולים להפצע בו ולכן לוקחים את כל מרווחי הבטיחות האפשריים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica