חפש מאמרים:
שלום אורח
09.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרוספיט - תזונה והאם נכון להתאמן עד עילפון?

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/20151717 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים!

צעד ראשון – לא לפספס אימונים.

צעד שני – תזונה נכונה.

שילוב שמוביל לתוצאות!

הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

אם אתם נוהגים לצרוך מזון שערכו התזונתי נמוך - למשל: אוכל מהיר (fast food), מזון מועבד ותעשייתי(מאפים ופסטות או וכל מה שמכיל חומרים משמרים), אתם קוברים את ההשפעה והתוצאות של האימון.

בחיפזון להשאיר ארוחת בוקר בבית, לפספס ארוחת צהריים, להתפוצץ בארוחת ערב זה אורח חיים שלכם? לבריאות !!!   אבל אתם לא תעופו אל המטרה של קרוספיט – גוף חזק וחטוב., אתם תזחלו על ארבע.

שפע ומגוון דיאטות מודרניות ותוכניות תזונה מסנוורות  את העיניים.

כל הדיאטות זה העקרונות של הדמיון היפה.

אנחנו נהיה חכמים ונסתמך על  חוקי הטבע של "תזונה בריאה".

תזינו את הגוף ב-3 ארוחות גדולות כולל נשנושים בן ארוחות.

אל תצרכו מזון מעובד כלומר גלם מתכלה. תסרבו לצרוך מוצרים מוגמרים למחצה ותעשייה כימית כאמור לעיל.

היסודות של התזונה צריכים לכלול חלבונים – בשר, דגים, ביצים, גבינות. פחמימות איטיות – פחמימות שמתפרקות לאט, בעלות מדד גליקמי נמוך (גורמות לעלייה מתונה של סוכר בדם) ומכילות סיבים תזונתיים: אורז מלא, קינוא, שיבולת שועל, כל מיני סוגים של ירקות.

חשוב לאכול פירות ותבלינים בכמויות.

לא לזלזל בפיצוחים, בוטנים, אגוזים, שקדים ופירות יבשים.

הימנעו מסוכרים, שוקולדים, חטיפים, משקאות מתוקים וכו.

לא לשכוח לשתות מים.

תזכורו!!!

הגוף שלנו  - זה כמו רכב מרוצים, והאוכל שלנו זה דלק. איך שתדלקו כך תיסעו !!!!

האם זה נכון להתאמן עד עילפון ו"למות באימון?

אימון קרוספיטאל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות (WOD) לבלבל אותך.

אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות.  צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.  רק לאחר מכן תוכל להתחיל את העבודה האמיתית. אם לא תתאמן נכון בהתאם ליכולות שלך, לא תוכל לבצע תרגילים ולהשיג מטרות וזאת תוך כדי סיכון גובר לחבלות ופציעות.

אם אינך יכול לבצע את כל תוכנית האימון היומית, תעצור ותן לגופך לנוח ולהתאושש. אתה צריך להבין את ההבדל בין אי נוחות שכולם מרגישים בזמן אימון אינטנסיבי לבין כאב שצריך להמנע ממנו, זהו שלב מאד חשוב שצריך לעבור אותו עוד בתחילת דרכך בקרוספיט. אין שום רוע בכך שתרגיש אי נוחות או עייפות, אך אם הינך חש בקוצר נשימה או לחץ בילתי נסבל- תעצור!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרוספיט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פבל

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/162378 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/161809 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט ימי 25/12/151877 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/151489 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/151213 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/161873 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/161809 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/151489 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/151213 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/131642 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי20/10/131227 צפיות
יורם קראוס אומר שאין יותר מדי בכל מה שקשור בלימוד ושינון כללי בטיחות והתנהלות נכונה בטיפוס הרים ולמעשה צריך לקחת בחשבון שמדובר בספורט שאתם עלולים להפצע בו ולכן לוקחים את כל מרווחי הבטיחות האפשריים.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי01/05/13915 צפיות
האם לטפס דווקא בגלל שהוא שם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica