חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורכי דין מקרקעין בתל אביב

מאת: orya peryנדל"ן ומקרקעין22/01/20181241 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עורכי דין מקרקעין בתל אביב

תל אביב הינה העיר המבוקשת ביותר בארץ לרכישת או שכירות נדל"ן. אם הסטודנטים שמעוניינים ללמוד ולעבוד בעיר המרכזית ביותר בארץ, או זוגות צעירים שמעוניינים לגור בעיר בגלל הקרבה למקום עבודתם. גם משקיעים בנדל"ן מעוניינים למצוא דירות  ישנות שתכנית תמ"א 38 חלה עליהן. מי שמוצא עסקה מסוג זה, יצא מורווח, היות ומדובר על עסקה שתהיה שווה בעשרות אחוזים יותר, כאשר מדובר על פינוי בינוי והערך של הדירה יהיה שווה הרבה יותר, כשהיא חדשה לחלוטין וגדולה הרבה ממה שהייתה בעת רכישתה לפני הבנייה.

למרות זאת, ישנן עסקאות נדל"ן שלא היו מוצלחות, או שישנן תביעות של רוכשים מול מוכרים, או מול קבלנים שמהם נרכשו דירות והלקוחות תובעים אותם, היות ולא עמדו בתנאים שהובטחו בחוזה. במקרים אלה יש לפנות אל עורכי דין מקרקעין בתל אביב,  כך שיוכל לגבש את התביעה על פי  נתוניה ולייצג את התובעים במשפט.

מה בודק עו"ד למקרקעין בתל אביב לפני רכישת נכס?

אף אחד מאתנו אינו בקיא במושגי וחוקי מקרקעין ולכן יש למצוא עו"ד למקרקעין בתל אביב כאשר יבדוק לפני הרכישה את הדברים הבאים:

  • בדיקהפיזית של הנכס
  • בדיקתגודל הנכס על פי המסמכים הרשמיים
  • בדיקתחריגות בנייה בנכס על פי התכנית
  • בדיקתהיתרי הבנייה במידה ויש אפשרות לתוספת בנייה
  • נסחטאבו המראה על עיקולים, רישום בעל הנכס, משכנתא, שעבודים ועוד
  • בדיקהשל בדק בית לגבי תקינות המתקנים השונים בנכס, כולל בידוד, מים וחשמל.

בדיקות ראשוניות אלה וכן, המצאת מסמכים שונים יקלו מול ההתנהלות עם עורכי דין מקרקעין בתל אביב. עו"ד בקיא בדיני המקרקעין, ימשיך ויעקוב אחר הניירת והחוזים של הנכס, גם לאחר שיחתמו הצדדים על העסקה, כך שיוכל יהיה לפקח על השלבים כגון הרישום בלשכת המקרקעין ואישור על תשלומי המיסים כמו: מס שבח, מס רכישה וכל הקשור למשכנתאות.

הימנעות מבעיות ומכשולים לפני חתימת חוזה רכישה

כל עסקת מקרקעין, תהיה חייבת להתנהל וליחתם מול עורך דין הבקיא בתחום הנדל"ן. עורכי דין בתחום המקרקעין בתל אביב, בקיאים בכל הליכי הבירוקרטיה, כך שהם יודעים היטב, כיצד להימנע מבעיות ותקלות הצפויות בשלבים של רכישת הנכס וכן, באילו דרכים עליהם לנקוט בכדי להוזיל את העלויות השונות ולמצוא את הדרך הבטוחה, עד לקבלת המפתח של הנכס. זו הסיבה שיש למצוא עו"ד מומלץ בתחום המקרקעין שקיבלתם עליו המלצות ממי שכבר ביצע עסקאות נדל"ן והיה מרוצה משירותיו.

המאמר באדיבות משרד עו"ד אבי נימצוביץ,  למידע חדש ועדכני בקרו באתר הרשמי של המשרד http://nimzovich-law.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת orya pery

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181342 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181613 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: orya peryתחבורה ורכב - כללי06/08/181472 צפיות
קשה לחוות את הסיטואציה שבה אתם נמצאים מחוץ לדלת המשרד או הבית, או שאתם נעולים ואינכם יכולים לפתוח את הדלת בשל צילינדר תקוע. במקרים אלה, כדאי לא להיכנס ללחץ ולהזמין את מי שמתמחה עם פריצת מנעולים. יש למצוא מנעולן זמין ומקצועי, שיש לו שם ומוניטין וכזה שידוע שהוא אמין. כולנו מעוניינים לחזור לשגרת סדר היום שלנו מהר ככל שניתן ולכן, מנעולן שיפגין זמינות גבוהה ומקצוענות, הוא זה שיוכל לספק לנו שירות יעיל.

מאת: orya peryבניין ואחזקה - כללי09/07/181461 צפיות
אפילו אם אתם עומדים לרכוש דירה מקבלן ואתם סבורים כי בגלל שהדירה היא חדשה, אין בה פגמים, אז כנראה שיש טעות גדולה בידכם. כבר היו מקרים רבים שבהם רוכשי דירות תבעו קבלנים בגלל שמאוחר יותר שכבר נכנסו לגור בדירה, גילו בה פגמים רבים, אם רטיבויות ממקומות שונים, כשלי איטום, חריגות ועוד.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

מאת: orya peryחוק ומשפט - כללי17/01/181232 צפיות
נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל או אפילו מס' תיקים, אסור לכם לוותר. זהו תהליך, אשר מצריך איזון והמטרה החשובה בתיקים מסוג אלה היא להגיע לפירעון חובות. יש לדעת, כי קיימות הגנות רבות אשר עומדות לרשות החייב בכדי לא לפגוע בו בפגיעה כלכלית מוגזמת אם נגדו או אם נגד בני משפחתו. חשוב לנהל את התיק בדרך יעילה באמצעות עורך דין הוצאה לפועל.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171461 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201317 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201509 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201303 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201588 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/20998 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20954 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica