חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין הוצאה לפועל

מאת: orya peryחוק ומשפט - כללי17/01/20181267 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

 

נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל או אפילו מס' תיקים, אסור לכם לוותר. זהו תהליך, אשר מצריך איזון והמטרה החשובה בתיקים מסוג אלה היא להגיע לפירעון חובות. יש לדעת, כי קיימות הגנות רבות אשר עומדות לרשות החייב בכדי לא לפגוע בו בפגיעה כלכלית מוגזמת אם נגדו או אם נגד בני משפחתו. חשוב לנהל את התיק בדרך יעילה באמצעות עורך דין הוצאה לפועל. הנושים פותחים תיקים של הוצל"פ, כנגד בעלי עסקים ואנשים פרטיים, אשר מאחרים גם בתשלומים. חייב או זוכה, אשר ינסה להגיש בקשה ללא הכשרה משפטית מקצועית, עשוי לגרום לעצמו נזקים היות והוא פעל לא מתוך הכוונה וליווי של עו"ד המתמחה בתחום ההוצל"פ.

ישנם מקרים רבים, אשר החייבים מגישים בעצמם בקשות לאיחוד תיקים או לביטול עיקול על חשבון הבנק, המשכורת או ביטול הגבלה על רישיון הנהיגה. במקרים רבים, רשמי ההוצאה לפועל עשויים לדחות את הבקשה היות ובקשותיהם אינם מנומקות דיים או שהן לא מפרטות את הנימוקים המשפטיים הדרושים. כל חייב בתיקי הוצל"פ, יתבקש להציג דוחות על מצבו הכלכלי או הכספי. יש לציין , כי רק עורכי דין המתמחים בנושא הוצל"פ, ידעו באיזה אופן יש לתקוף החלטה המורה על ביטול רישיון הנהיגה של החייב או עיקול משכורתו. מדובר על תחום משפטי לכל דבר ועניין ועוה"ד המתמחים בנושא מכירים היטב, את כל החקיקות והפסיקות וכן, את ההתנהלות מול רשמי ופקידי ההוצל"פ.

ממה כדאי להיזהר בייצוג מול הוצאה לפועל?

ראשית, היום קיימות חברות המציגות עצמן כמומחיות לסיוע עבור חייבים בהוצל"פ.  יש לדעת, כי אלה הן חברות חיצוניות המציגות עצמן כאלה המסייעות לחייבים {בתשלום כמובן}]. ההבטחות שתינתנה בתיקים השונים של החייבים, הן הבטחות סרק שאין בהן שחר או כל בסיס שהוא חוקי. מי שיטפל בתיקי הוצאות הפועל שלכם, יהיה חייב להיות עו"ד בתחום ההוצל"פ אשר ייצג כבר חייבים והצליח להוציא אותם מהתסבוכת שהם נקלעו אליה.

עוה"ד המתמחים בנושא הוצל"פ, יוכלו אף לסלק את העיקולים וההגבלות שהוטלו על החייבים באמצעות משא ומתן מול הזוכה, מה שעשוי אף לחסוך זמן נוסף ובמקרים שונים, אף חיסכון כספי. אם תיפנו לעו"ד המתמחה בכל הקשור אל הוצל"פ, תוכלו לחסוך הרבה זמן וכסף וכן, טרחה, עוגמת נפש וזמן רב.

מהו איחוד תיקים בהוצל"פ והאם זה כדאי?

יש לציין כי שינם הליכים שונים בהוצל"פ, אשר מעמידים לרשותו של החייב מגוון של פתרונות, כך שיוכלו לסייע לו לפרוע את חובו בצורה יעילה וללא פגיעה מיותרת בכלכלתו או בחייו או בחיי בני משפחתו. אחד מהמקרים הידועים הינו הגשת בקשה לאיחוד תיקים. מדובר על הסדר תשלומים לחייב אשר יש לו חוב מעל ל-13,000 ₪. החייב יצהיר ויוכיח כי הוא מוגבל באמצעים ויצטרך לשלם תשלום ראשון שהוא ערך של 3% מסכום החוב. התשלומים ייפרשו על פי הכנסות החייב ויכולותיו הכלכליות. יש לציין כי עמידה של צו איחוד תיקים, דורשת עמידה בתנאים נוקשים שלא כל חייב יוכל לעמוד בהם , כגון מניעה מפתיחת חשבון בנק, שימוש בשקים או בכרטיסי אשראי כל עוד הוא בצו איחוד תיקים ולכן, האפשרות העדיפה היא הליך פש"ר {פשיטת רגל} אך בכל מקרה, יש לפנות לעו"ד לקבלת יעוץ מקצועי ולבחון את כדאיות איחוד התיקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת orya pery

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181377 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181647 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: orya peryתחבורה ורכב - כללי06/08/181505 צפיות
קשה לחוות את הסיטואציה שבה אתם נמצאים מחוץ לדלת המשרד או הבית, או שאתם נעולים ואינכם יכולים לפתוח את הדלת בשל צילינדר תקוע. במקרים אלה, כדאי לא להיכנס ללחץ ולהזמין את מי שמתמחה עם פריצת מנעולים. יש למצוא מנעולן זמין ומקצועי, שיש לו שם ומוניטין וכזה שידוע שהוא אמין. כולנו מעוניינים לחזור לשגרת סדר היום שלנו מהר ככל שניתן ולכן, מנעולן שיפגין זמינות גבוהה ומקצוענות, הוא זה שיוכל לספק לנו שירות יעיל.

מאת: orya peryבניין ואחזקה - כללי09/07/181495 צפיות
אפילו אם אתם עומדים לרכוש דירה מקבלן ואתם סבורים כי בגלל שהדירה היא חדשה, אין בה פגמים, אז כנראה שיש טעות גדולה בידכם. כבר היו מקרים רבים שבהם רוכשי דירות תבעו קבלנים בגלל שמאוחר יותר שכבר נכנסו לגור בדירה, גילו בה פגמים רבים, אם רטיבויות ממקומות שונים, כשלי איטום, חריגות ועוד.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181539 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

מאת: orya peryנדל"ן ומקרקעין22/01/181279 צפיות
תל אביב הינה העיר המבוקשת ביותר בארץ לרכישת או שכירות נדל"ן. אם הסטודנטים שמעוניינים ללמוד ולעבוד בעיר המרכזית ביותר בארץ, או זוגות צעירים שמעוניינים לגור בעיר בגלל הקרבה למקום עבודתם. גם משקיעים בנדל"ן מעוניינים למצוא דירות ישנות שתכנית תמ"א 38 חלה עליהן. מי שמוצא עסקה מסוג זה, יצא מורווח, היות ומדובר על עסקה שתהיה שווה בעשרות אחוזים יותר, כאשר מדובר על פינוי בינוי והערך של הדירה יהיה שווה הרבה יותר, כשהיא חדשה לחלוטין וגדולה הרבה ממה שהייתה בעת רכישתה לפני הבנייה.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171532 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231821 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212145 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/212024 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211648 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211317 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201877 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201601 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica