חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אייפון - Iphone בישראל

מאת: Haydeטלפונים סלולריים28/12/20091198 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אייפון הוא מכשיר רב משימתי מבית היוצר של חברת אפל - apple.

אייפון הוא הצעקה האחרונה בעולם המכשירים הסלולאריים שמתקדמים במהרה לכיוון משרד נייד - בתוך מכשירי איפון היום תוכלו למצוא יישומים ואפליקציות רבים שיעזרו לכם לנהל את כל הדרוש לכם במכשיר אחד.

אייפון הושק לראשונה בשנת 2007 בארה"ב ומאז שוחררה גרסת הדור השלישי 3G

בשנת 2008 וגרסת הדור השלישי המהירה שהגיעה לישראל 3GS שהושקה ביוני 2009.

סוגי אייפון

אייפון

אייפון 3G - גרסת הדור השלישי

אייפון 3GS  - גרסת הדור השלישי בשילוב האות S שמציינת - Speed - השיפור העיקרי במכשיר זה.

אז מה בעצם כולל מכשיר אייפון?

מכשיר אייפון כולל טלפון סלולארי, מסך מגע, מצלמה, נגן מדיה, מיקום עצמי GPS, שירותי אינטרנט wifi - גלישה בדפדפן אינטרנט ספארי ושליחת דואר אלקטרוני -

כשהכול מתכנס בתוך מחשב כף יד אחד.

אך מה שעושה לנו את זה באמת במכשירי אייפון - הוא הסקסיות שלהם, מכשיר אייפון מעוצב באופן מרשים ביותר, עם מסך מגע נוח , שכבת מגן ששומרת עליו חדש ובעיקר מראה אופנתי מאוד שהפך לסוג של סמל סטאטוס.

אייפון - נתונים טכניים:

מימדים: גודלו של אייפון הוא 9 ס"מ.

מסך: רזולוציית מסך אייפון - 480X320  (שימו לב שאתרים רבים ברשת מותאמים היום לרזולוציה זו.

Bluetooth - תמיכה לאוזניה בלבד במכשירי אייפון.  ישנם שדרוגים שמאפשרים גם

העברת קבצים - אך זה עדיין נחשב לחיסרון משמעותי במכשיר.

מצלמה- 3.2 מגה פיקסל.

סוללה - ליתיום . מספיקה ל- 10 שעות דיבור או 6 שעות שימוש (אינטרנט וכו'..).

רכיבים ויישומים נוספים:  SMS, תמונות וצילום ווידאו, לוח שנה, GPS, רמקול פנימי,

סנכרון עם outlook, מפות , שעון , מזג אוויר ועוד עשרות אלפי אפליקציות.

יכולת נוספת של אייפון היא אפשרות הטיית המכשיר.   מכשיר איפון מזהה תנודות והטיה של המכשיר, דבר שמוסיף רבות למשחקים השונים והיכולות של מכשיר איפון.

במסך המגע של אייפון ניתן לעשות שימוש באצבע אחת עבור לחיצה והזזה או בשתי אצבעות עבור הרחבה ומזעור של תמונות בתנועת הצביטה והפתיחה.

חסרונות אייפון:  אין יותר מדי חסרונות, חיסרון בולט הוא המצלמה הפחות איכותית, רכיב הBluetooth והורדת צלצולים.   למכשיר אייפון לא ניתן להוסיף רינגטונים שלכם והוא מגיע עם חבילה סגורה שניתן לעדכנה דרך ספריית ITunes - הבעיה היא שאין שם כל שיר שתרצו, בטח שלא שירים ישראלים.  בנוסף דפדפן האייפון אינו תומך בפלאש (בעיה בצפייה באתרים שונים) .

מחיר אייפון ברשתות: כל הרשתות שהתחייבו למכור בסביבות 100,000 מכשירים , מציעות פחות או יותר את אותם הדילים בשינויים קטנים.   מחיר ממוצע:  6,200 ₪. ישנם גם מפרסמים שונים שמציעים בתור פרס אייפון בחינם.

 



תגיות המאמר: אייפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היידה - קידום אתרים

שירותי קידום באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Hayde

מאת: Haydeשיפוצים29/03/121224 צפיות
מטבחי יוקרה הם כבר מזמן לא רק עניין של עיצוב מטבח לפי כושר ההשתכרות או המצב הכלכלי, אלא יותר סמל סטאטוס. בדומה לרכבי יוקרה או שימוש במותגים בתחומים שונים, החל מבדים ועד לעגלות תינוקות, הבחירה של מטבחי יוקרה משדרת שייכות (או רצון לשייכות) למעמד מסוים..

מאת: Haydeספורט19/02/128465 צפיות
ראובן שיף מאוהד מושבע של הפועל תל אביב לצופה מושבע במשחקים בטלוויזיה אבל בלי לוותר על זמן ספורטיבי בשטחים הפתוחים של רמת השרון

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין18/01/121974 צפיות
תמ"מ 6 היא תוכנית המתאר למחוז חיפה, היא נוצרת על ידי מומחים בתחום התכנון העירוני המייעצים למשרד הפנים ולמשרד הבינוי. התוכנית מחולקת לאזורי תכנון של מחוז חיפה ומצורפות לה מפות ותשריטים אשר מחלקים את מחוז חיפה לאזורי תכנון שונים כמו אכסון מלונאי, אירוח כפרי וישובים עירוניים.

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין03/01/121131 צפיות
שקעה בקרקע תמיד תהיה עסקה משתלמת מאוד, אלא אם כן שילמתם מחיר מופרז על הקרקע. אבל אם מצאתם קרקע חקלאית לפני שהיא משנה את יעודה לקרקע לבניה - הרווח הוא עצום. גם במרווח הזמן עד שהקרקע משנה את ייעודה היא לא מאבדת מערכה ולהיפך ערכה הולך ומאמיר עם השנים.

מאת: Haydeבר ובת מצווה05/12/111203 צפיות
כיום יותר ויותר נערים בוחרים לחגוג את בר המצווה שלהם כיום התנדבות בעמותות. זוהי חוויה שונה, מיוחדת ובעיקר לא שגרתית. לא מדובר בבר מצווה קונבנצינאלי שיסתכם במסיבת ריקודים ותו לא. אלא בפרויקט בר מצווה שבמסגרתו חוגג הנער את היום המיוחד במסגרת של נתינה וחסד עם חבריו ומשפחתו.

מאת: Haydeבניית אתרים16/10/111201 צפיות
אתר מעריצים הוא הקשר בין אדם מסוים, מוסד מסוים או אפילו פריט כלשהו, לבין ציבור האנשים שרוצים לקבל מידע שוטף לגביו ולהעביר ביניהם חוויות. אתר מעריצים בדרך כלל מהווה את החיבור בין אישיות מעולם הבידור לבין קהל המעריצים שרוצה עדכונים לגבי הופעות, מידע לגבי שירים או כל דבר אחר הקשור בחיי הסלבס.

מאת: Haydeבניית אתרים08/08/111202 צפיות
תהליך אפיון אתרים הוא תהליך חשוב בכל נושא בניית אתרים. חשיבותו מקבלת משמעות נוסף כאשר מדובר על בניית אתרים בחו"ל. הסיבה לכך, שהאפיון הוא מעין תכנית עבודה. תכנית עבודה במחוזות שהם פחות מוכרים, הופכת לתהליך ארוך יותר מהמקובל.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205424 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196559 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187917 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181525 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162439 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163881 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica