חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבטח לעצמך נהיגה בטוחה

מאת: אלון ביטוח רכב28/12/20091268 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני שאתם מעלים את רכבכם לכביש, חיוני שתבטחו את רכבכם בחברת ביטוח.הדבר הראשון שבעל רכב חדש צריך לדעת, זה את חוקי הבטיחות בארץ. בארץ, ביטוח חובה הוא חובה לכל נהג. אי אכיפה של חוק זה תוביל לדו"חות ואולי אף לשלילת רישיון או במקרים אחרים למעצר. ישנה קשת רחבה של סוגי ביטוחים והנהג יכול לבחור איזה סוג ביטוח הוא מעוניין לרכוש.

להלן סוגי ביטוח רכב הקיימים בשוק, כיום:

. 1. ביטוח אמינות- ידוע גם כביטוח לנהג שלישי. ביטוח זה מבטיח כיסוי לנהג שהוא לא בעל הרכב, כאשר אירע תאונת דרכים או נזק הנגרם מגניבה, שריפה, מזג אויר או מבעלי חיים.

2. 2. ביטוח התנגשויות- ביטוח זה כולל בחובו כמעט את כל סוגי הנזקים היכולים להתרחש. התנגשות עם רכב אחר תזכה אתכם בכיסוי כל חלקי החלפים. בנוסף לכך, בתהיו מכוסים להוצאות הנגרמות כתואצה מגניבה, שריפות, תנאי מזג אויר בעיתיים וכן נזק הנגרם מחיות.

3. 3. ביטוח פגיעות אדם וביטוח רפואי- תחת הביטח הנ"ל, חברת הביטו תישא בהוצאות הרפואיות, לא משנה מי האשם בתאונה. ביטוח זה יכסה את ההוצאות הרפואיות של הנהג ושל שאר הנוסעים ברכב האמור.

4. 4. ביטוח מקיף- ביטוח זה יגם עליך מפני נזקים הנגרמים, מכלי רכב לא מבוטחים.

החזר כספי עבור גרירות, הוצאות עבודה והחזר על רכבים חלופיים: אלו רק חלק מהכיסויים הנוספים, שיכולים להיות מכוסים או לא מכוסים על ידי ביטוחים אחרים. תחת הכיסוי, תקבלו החזר על רכב מושכר וגרירת רכבכם, במידה שרכבכם ייזוק.

כיצד מחשבים את פרמיית ביטוח לרכב?

כעת, שאתם מודעים לסוגי הביטוח השונים, עליכם לדעת כיצד מחשבים את פרמיית הביטוח. לרוב, המדינה מחליטה מה תהיה הפרמייה לביטוח בסיסי. יחד עם זאת, בשאר המקרים חברות הביטוח מחשבות את הפרמיות של סוגי הביטוחים השונים, לפי חוקי משרד התחבורה ופקטורים נוספים כמובן. להלן הפקטורים הנלקחים בחשבון:

1. סוג הכיסוי הביטוחי.#

2. מאפייני הרכב: גיל, שנה, סוג הרכב וכן הלאה.#

3. #מצב הרכב, חלקי חילוף, תקינות השילדה וכיוצא בזה.

4. #הפרופיל הרפואי והעבר הנהיגה של הנהג.

בזמן שלוקחים את פוליסת הביטוח מחברת הביטוח, אתם צריכים לוודא שהחברה נותנת לך ביטוח שיחכסה לפחות את כל ההוצאות המינימנליות. חברת ביטוח טובה, לוודאי תציע לכם את הליווי הנכון, על מנת שתהיו מרוצים מהפוליסה המוצעת לכם.

עוד מידע תוכל למצוא כאן

 



תגיות המאמר: ביטוח רכב, ביטוח מקיף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

להשוואת מחירים על ביטוח מקיף:

http://xn--5dbigced8a3b8a.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון

מאת: אלון רכב17/05/101265 צפיות
מושגים בליסינג

מאת: אלון מו"מ18/04/101843 צפיות
נקודת המפנה החשובה ביותר בכתיבה אירעה כשהחלטתי לגבש שיטת עבודה מקיפה וסדורה. התייעצתי עם עשרות מנהלים בכירים מהמשק, ביניהם יעקב פרי, חמי פרס, יוסי ורדי, יוסף אקרמן, משה חורב, דוד קמיניץ, איריס שטרק, אמנון דיק, בני גאון ז"ל, בינה רזינובסקי, לואי רוט ונוספים

מאת: אלון ביטוח רכב23/03/101549 צפיות
רכישת ביטוח רכב באינטרנט חוסכת זמן וכסף

מאת: אלון ביטוח רכב23/02/101668 צפיות
סקר ביטוח רכב באינטרנט בארץ

מאת: אלון יופי וטיפוח - כללי17/02/101558 צפיות
טיפים על בוטוקס

מאת: אלון ביטוח רכב31/01/101576 צפיות
מה ההבדל בין נשים לגברים כשזה מגיע לביטוח רכב

מאת: אלון ביטוח רכב07/01/101652 צפיות
התאמת ביטוח רכב לצרכיכם

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171744 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164131 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163373 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163097 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163078 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143619 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147860 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica